نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

نقد و بررسی ماشین حساب سیتیزن Citizen SLD-1012II

محمد کمالی | چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۳۰ ق.ظ

یکی دیگر از ماشین حساب های کوچک و جمع و جور شرکت سیتیزن ماشین حساب مدل SLD-1012 II می باشد. این ماشین حساب برای استفاده در منزل، مغازه، مدارس، فروشگاه، اداره و ... مناسب می باشد.

 

شما می توانید این محصول از دو سایت ایده برتر و دی جی کالا تهیه فرمایید. در ادامه به بررسی این محصول در دو سایت دی جی کالا و ایده برتر می پردازیم.

 

سایت ایده برتر

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن SLD-1012II

اگر قصد خرید ماشین حساب برای انجام محاسبات روزمره دارید و در جستجوی دستگاهی خوش ساخت و با دوام هستید، ماشین حساب سیتیزن Citizen SLD-1012II انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این محصول شرکت سیتیزن دارای ابعاد جمع و جور و وزن سبکی است و می توان از آن به صورت قابل حمل استفاده کرد. به طور کلی ماشین حساب سیتیزن SLD-1012II برای استفاده در منزل، مغازه، مدارس، فروشگاه، اداره و.. قابل استفاده بوده و نیازهای شما در انجام محاسبات معمولی ریاضی را به خوبی برطرف می کند.

 

  • سبک، مقاوم و با دوام

ابعاد و وزن ماشین حساب سیتیزن SLD-1012II به ترتیب برابر با 110*70*15 میلی متر و 72.4 گرم است و برای حمل و جابجایی آن کار سختی پیش رو نخواهید داشت. این ماشین حساب ساده کوچک دارای بدنه ای مقاوم و با دوام نیز هست و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی، فشار و سقوط از ارتفاع کم صدمه نمی بیند. همراه با ماشین حساب کوچک سیتیزن SLD-1012II یک جلد محافظ نیز ارائه می شود که مانع از نفوذ گرد و غبار و مایعات به دستگاه می شود.

 

  • مجهز به صفحه نمایش 12 رقمی

صفحه نمایش ماشین حساب جیبی سیتیزن SLD-1012II قابلیت نمایش حداکثر 12 رقم را دارد و کاملاً برای استفاده های روزمره می توان بر روی آن حساب باز کرد. این صفحه نمایش از میزان روشنایی مطلوبی نیز برخوردار است و در محیط های مختلف و در فضای باز از میزان وضوح نمایش آن کاسته نمی شود. لازم به ذکر است که امکان نمایش اعداد اعشاری و نمایش ارقام به صورت تفکیک شده سه تایی بر روی صفحه نمایش ماشین حساب Citizen SLD-1012II وجود دارد.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

 

سایت دی جی کالا

ماشین‌حساب جیبی «SLD-1012II» محصولی از شرکت «سیتیزن» (Citizen)  با صفحه‌نمایش 12 رقمی است. صفحه‌نمایش یک خطی این دستگاه ارقام را درشت به نمایش می‌گذارد و از زاویه دید خوبی برخوردار است. باتری  و پنل خورشیدی تامین کننده انرژی این دستگاه هستند. این دستگاه سه حافظه دارد و از حالت خواب برای صرفه جویی در مصرف باتری بهره‌مند است. SLD-1012II ابعادی برابر با 110x70x15 میلی‌متر و وزنی 72.4 گرمی دارد؛ بنابراین برای افرادی که همیشه ماشین‌حساب را با خود حمل می‌کنند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی