نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PJ-3130

محمد کمالی | پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۲۵ ب.ظ

یکی از مدل های ماشین حساب مناسب برای انجام محاسبات روزمره ماشین حساب پارس حساب PJ-3130 می باشد. شما می توانید برای خرید این محصول به دو سایت ماشین حساب شاپ و ایده برتر مراجعه کنید. البته سایت ایده برتر نقد و بررسی کاملی هم در مورد این محصول دارد که بخش هایی از این تحلیل را با هم می خوانیم

 

بسیاری از شما در کسب و کار روزمره خود به انجام محاسبات ریاضی نیاز پیدا می کنید و از این جهت خرید ماشین حساب کاربرد بالایی برای شما خواهد داشت. یک ماشین حساب مرغوب و با کیفیت می تواند نقش زیادی در سریع تر و دقیق تر پیش رفتن کارهای شما در طول روز داشته باشد. یکی از انواع ماشین حساب های رومیزی خوش ساخت و با دوام موجود در بازار، باید به ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PJ-3130 اشاره کنیم که هر آنچه را که در انجام محاسبات روزمره به آنها نیاز دارید، برای شما فراهم می آورد.

  • کیفیت ساخت مطلوب، دوام و طول عمر بالا

ماشین حساب پارس حساب مدل PJ-3130 یک محصول ایرانی می باشد و در ساخت آن از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است. بدنه و دکمه های این ماشین حساب از پلاستیک مرغوب ساخته شده اند و دارای طول عمر و دوام بالایی هستند. به طوری که به مرور زمان از کیفیت ساخت آنها کاسته نمی شود و برای سال ها می توانید بر روی این ماشین حساب برای استفاده در مغازه، فروشگاه یا اداره خود حساب باز کنید.

  • محاسبات خود را با سرعتی عالی به پیش ببرید!

با توجه به اینکه دکمه های ماشین حساب رومیزی پارس حساب PJ-3130 دارای ابعاد مناسبی به نسبت ابعاد کلی ماشین حساب برخوردار بوده و به صورت با فاصله از یکدیگر طراحی شده اند، در هنگام کار با آنها و وارد کردن ارقام به ندرت دچار اشتباه خواهید شد. این نوع طراحی به شما کمک می کند تا محاسبات خود را با سرعت و دقت بالایی به پیش ببرید.

  • قابلیت بازبینی محاسبات قبلی و تصحیح آنها

یکی از قابلیت های کاربردی ماشین حساب فروشگاهی پارس حساب PJ-3130 امکان بازبینی محاسبات قبلی انجام شده تا 199 مرحله به صورت اتوماتیک از طریق دکمه AUTO REVIEW می باشد. همچنین شما می توانید با استفاده از دکمه CORRECT اشتباه های احتمالی در وارد کردن ارقام در محاسبات قبلی را به سادگی تصحیح نمایید. بنابراین با استفاده از این ماشین حساب فروشگاهی در صورت مرتکب شدن اشتباه در وارد کردن ارقام، نیازی به تکرار محاسبه ندارید و به آسانی قادر به بازبینی و تصحیح اشتباه های خود خواهید بود.

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PJ-3130

  • انجام انواع محاسبات روزمره

همان طور که اشاره شد، ماشین حساب ساده پارس حساب PJ-3130 از نوع رومیزی است و برای استفاده در ادارات، شرکت ها، مغازه ها و محیط های فروشگاهی کاربرد دارد. این ماشین حساب ایرانی امکاناتی مانند محاسبه درصد، انجام محاسبات از طریق چهار عمل اصلی و جذرگیری از اعداد را برای شما فراهم می آورد. همچنین ماشین حساب رومیزی پارس حساب PJ-3130 دارای دکمه های دو صفر، سه صفر و MU نیز هست که کمک زیادی به سریع تر انجام شدن محاسبات و وارد کردن ارقام می کنند.

از دیگر امکانات ماشین حساب ساده رومیزی پارس حساب PJ-3130 باید به مجهز بودن آن به دکمه های M+، M- و MRC اشاره کنیم که به شما اجازه می دهد تا از حافظه دستگاه استفاده کنید. از طریق این دکمه ها قادر هستید تا اعداد و ارقام مورد نظرتان را در حافظه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی بهره ببرید.

 

https://www.ebpnovin.com/ماشین-حساب-پارس-حساب-Pars-Hesab-PJ-3130

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی