نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW362

محمد کمالی | سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۴۵ ب.ظ

شما برای ارائه گزارش به مدیر خود و یا برای برگزاری همایش به یک ویدئو پروژکتور با کیفیت نیاز دارید در غیر این صورت چه بسا نتیجه جلسه باب میل شما پیش نرود، به همین منظور دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LW362 یک گزینه ایده آل برای شما می باشد. شرکت های ایده برتر پارسیان، جهان چاپگر نوین و مرجع تخصصی به بررسی این محصول پرداخته اند که در ادامه بخش هایی آز ان را می خوانیم.

شرکت ایده برتر پارسیان:

  • ارائه تصاویری با میزان روشنایی قابل توجه

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW362 دارای رزولوشن 1280 * 800 پیکسل است و از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت مناسب تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروژکتور قابل حمل و طبیعی بودن رنگ های آنها مطمئن بود.

اما شاید بتوان یکی از مشخصه های مهم دیتا پروژکتور Panasonic PT-LW362 را شدت روشنایی 3600 لومنی آن دانست که باعث ارائه تصاویری با میزان روشنایی مطلوبی به شما می شود. از این جهت با خیالی راحت بابت افت نکردن وضوح تصاویر، می توانید از این دیتا پروژکتور کلاسی در اتاق های نسبتاً روشن نیز استفاده کنید. با توجه به این میزان روشنایی می توان قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LW362 را مناسب ارزیابی کرد.

https://www.ebpnovin.com/%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-Panasonic-PT-LW362

  • نسبت کنتراست مطلوب برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت

یکی از دلایلی که باعث شده تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-LW362 برای استفاده های آموزشی و اداری مناسب باشد، نسبت کنتراست 12000:1 آن است. این میزان نسبت کنتراست باعث به نمایش درآمدن رنگ مشکی با عمق زیاد و رنگ های روشن با شفافیت بیشتر می شود.

جهان چاپگر نوین:

چه در انتخاب یک دیتا پروژکتور خوب باید مورد نظر قرار گیرد نوع تکنولوژی آن نیست بلکه شرایط و ابعاد محل استفاده آن است که معمولا اماکن و سالن ها برای استفاده به سه دسته زیر تقسیم می شود :

سالن های کوچک: سالن هایی با ابعاد 20 تا 80 متر مربع به شدت روشنایی در حدود 2000 تا 2600 انسی لومنز نیاز دارند .

سالن های متوسط : سالن هایی با ابعاد 80 تا 200 متر مربع به شدت روشنایی در حدود 3000 تا 3500 انسی لومنز نیاز دارند .

سالن های بزرگ : سالن هایی با ابعاد 300 تا 600 متر مربع به شدت روشنایی 4000 تا 13000 انسی لومنز نیاز دارند.

مرجع تخصصی پروژکتور ایران:

سری پروژکتورهای پاناسونیک PT-LW362 با بدنه سبک و کم حجم خود در دسته بندی ویدئو پروژکتورهای قابل حمل پاناسونیک قرار می گیرد. سطح روشنائی ویدئو پروژکتورهای این سری 3600 انسی لومنز بوده و تصاویر واضح و روشنی را جهت نمایش فراهم می آورد.

 

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-LW362 با ویژگی هایی مانند وزن سبک، پورت ارتباطی کامل و به روز و ارائه تصاویر با میزان روشنایی قابل توجه یک انتخاب ایده ال برای شماست با مراجعه به لینک پیوست شده در بالای صفحه می توانید با کارایی و مشخصات فنی دیتا پروژکتور  PT-LW362 بیشتر آشنا شوید.

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی