نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ590L

محمد کمالی | پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۰۵ ق.ظ

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ590L یکی از محصولات با کیفیت شرکت پاناسونیک است که برای استفاده در کلاس های اموزشی، همایش ها و کنفرانس ها و جلسات اداری مورد استفاده قرار می گیرد. این ویدئو پروژکتور با قابلیت نمایش تصاویر فول اچ دی توانایی بالایی در نمایش رنگ ها دارد. قصد داریم در این پست به معرفی دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EZ590L بپردازیم. در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان و پروژکتور برتر همراه شوید.

پروژکتور برتر:

ویدیو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EZ590 از ویدئو پروژکتورهای محبوب کمپانی معروف پاناسونیک می باشد که با روشنایی 5400 انسی لومنز تصاویری با کیفیت فوق العاده را ارائه می دهد.معرفی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ590 برای مکان هایی از جمله محیط های آموزشی، اداری، دانشگاه ها و شرکت ها پیشنهاد می شود. همچنین این ویدئو پروژکتور پاناسونیک از لامپ 320 واتی که طول عمری برابر با 4000 ساعت در حالت نرمال و 5000 ساعت در حالت اقتصادی دارد تشکیل شده است.این دستگاه پروژکتوری با رزولوشن 1920X1200 پیکسل یا WUXGA و لنز با رنج زوم بالا و قابلیت تعویض لنز و قابلیت Lens Shift جهت بالا و پائین و چپ و راست بردن تصویر و بسیاری قابلیت های حرفه ای دیگر جهت داشتن رزولوشن بالا و ایجاد تصاویری در اندازه های بزرگ و سالن های همایش و کنفرانس است.

  • یک ویدئو پروژکتور WUXGA با کیفیت!

رزولوشن ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ590L برابر با 1920*1200 پیکسل است که سبب می شود تا این ویدئو پروژکتور از تصاویر فول اچ دی پشتیبانی کند. از این جهت می توان از کیفیت و وضوح عالی تصاویر ارائه شده با دیتا پروژکتور Panasonic PT-EZ590L اطمینان کامل داشت. به طوری که حتی جزئیات موجود در تصاویر نیز توسط این دستگاه به شکلی کاملاً واضح بر روی پرده به نمایش پروژکتور درخواهند آمد.  همچنین ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EZ590L از نوع 3LCD است و توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و زنده دارد.

  • ارائه تصاویری شفاف و درخشان

شما می توانید از ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EZ590L برای نمایش تصاویری شفاف و درخشان استفاده کنید! شدت روشنایی این ویدئو پروجکشن برابر با 5400 لومن است و حتی در مکان های روشن و پُر نور نیز از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش تصاویر در سالن های همایش و آمفی تئاتر کارایی بالایی دارد.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EZ590L نسبت کنتراست 10000:1 آن است. این میزان کنتراست ویدئو پروژکتور به نمایش واضح و طبیعی سایه روشن های موجود در تصاویر و بهبود میزان خوانایی متون و اسلایدهای پاورپوینت می شود. ضمن اینکه ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ590L از قابلیت شبیه سازی DICOM نیز پشتیبانی می کند و می توان از آن برای نمایش عکس های X-Ray و مصارف آموزشی در دانشکده های پزشکی نیز استفاده کرد.

  • طول عمر بسیار مطلوب لامپ

با خرید دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ590L برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت سرویس و تعمیر آن نخواهید داشت. لامپ به کار رفته در این ویدئو پروژکتور مناسب مراکز آموزشی از نوع 320 واتی است و در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 4000 ساعت دوام خواهد داشت. همچنین دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ590L از قابلیت نمایش تصاویر در حالت اقتصادی (اکو) نیز برخوردار است که در این حالت طول عمر لامپ آن به 5000 ساعت می رسد. بنابراین با خیالی راحت بابت طول عمر بسیار مطلوب لامپ این دستگاه، می توانید از آن در کلاس ها و همایش های خود استفاده کنید.

چنانچه شما قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارید در حال تحقیق برای خرید بهترین ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ590L مطابق با نیاز های خود هستید، با مراجعه به سایت پروژکتور برتر می توانید اطلاعات کامل در خصوص انواع ویدئو پروژکتور های موجود در بازار را کسب نمایید. 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی