نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

نکاتی در خصوص خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C38

محمد کمالی | دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۱۱ ق.ظ

امروزه گوشی موبایل به یک امر جدا ناپذیر از زندگی ما است بنابراین در دسترس بودن آن در زمان و مکان به امری مهم تبدیل شده است. لوازم جانبی موبایل این امکان را فراهم می کنند که شما دسترسی راحت تری به گوشی موبایل خود داشته باشید. یکی از این اکسسوری ها پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C38 می باشد، شما می توانید با همراه داشتن این هولدر از اپ های مسیریاب استفاده نمایید و یا به تماس های تلفنی خود پاسخ دهید. لازم به ذکر است که برخی نکات کلی و اجمالی که قبل از خرید هولدر مگنتی موبایل یسیدو C38 باید مد نظر داشته باشید را از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا جمع اوری کرده ایم پس انها را با هم مرور خواهیم کرد تا انتهای متن همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فنی پایه نگهدارنده مدل C38

مناسب برای
انواع خودرو سواری سبک و سنگین
تمامی گوشی های موبایل
جنس
فلز
قابلیت شارژ
ندارد
اسپیکر
ندارد
شارژ فندکی
ندارد 

ایده برتر پارسیان:

  • چسبندگی بالا در هنگام نصب بر روی سطوح مختلف

در پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C38 هیچ گونه گیره یا پایه ای به کار نرفته است. این هولدر موبایل برای ماشین به شکل یک سکه فلزی طراحی شده که در قسمت پشتی آن از چسبی قوی استفاده شده است. از این جهت می توان آن را به سادگی بر روی سطوح مختلف از جمله داشبورد یا شیشه ماشین چسباند. هولدر شیشه ای موبایل یسیدو C38 به شکلی کاملاً محکم در محل نصب شده قرار می گیرد و تکان های ماشین درحال حرکت باعث جدا شدن آن نمی شود. بنابراین با خیالی راحت می توانید از این هولدر موبایل در داخل ماشین یا در منزل و محل کار استفاده کنید.

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

هولدر نگهدارنده موبایل یسیدو مدل Yesido C38 از نوع آهنربایی بوده و درون صفحه نگهدارنده آن از چهار آهنربا استفاده شده است. این پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو توانایی بالایی در تحمل وزن انواع گوشی های اندرویدی و iOS دارد و گوشی در تکان های ماشین از آن جدا نمی شود. لازم به ذکر است که اگر گوشی شما فلزی نیست، باید قبل از قرار دادن آن بر روی پایه نگهدارنده، برچسب آهنربایی ارائه شده همراه با این محصول را بر روی بدنه یا قاب گوشی نصب کنید. همچنین پایه نگهدارنده گوشی داشبورد یسیدو C38 قادر به نگه داشتن انواع وسایل فلزی مانند سوئیچ یا دسته کلید نیز هست که باعث بهبود کارایی آن شده است.

  • ساخته شده از فلز مرغوب

بدنه هولدر مگنتی موبایل یسیدو C38 از فلز ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی، خوردگی، ضربه و خراشیدگی دارد. به طوری که در صورت استفاده صحیح برای ماه ها و حتی سال ها قابل استفاده خواهد بود. این ویژگی با توجه به قیمت پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C38 یک مزیت برای آن به حساب می آید.

نکته دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم این است که هولدر آهنربایی موبایل یسیدو C38 در ابعاد 33*33*9 میلی متر عرضه شده و یکی از جمع و جورترین هولدرهای موجود در بازار است. پس استفاده از آن در داخل خودرو کوچکترین مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نخواهد کرد. ضمن اینکه این ابعاد جمع و جور باعث می شود تا بتوانید از آن به آسانی در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید. ادامه مطلب:

در این بلاگ شما را با هولدر نگهدارنده موبایل یسیدو مدل Yesido C38 آشنا کردیم. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان شما در خرید هولدر مورد نیاز تان یاری خواهند کرد.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی