نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A20s با ظرفیت 64 گیگابایت

محمد کمالی | جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۲۴ ب.ظ

اگر شما به دنبال یک گوشی مناسب برای انجام کارهای روزمره مانند سر زدن به شبکه های اجتماعی، گشت و گذار در اینترنت، گوش دادن به موسیقی و ... هستید، انتخاب و خرید یک گوشی پرچم دار چندان کار منطقی به نظر نمی رسد به همین منظور شرکت های بزرگی مانند سامسونگ اقدام به طراحی گوشی های میان رده با قیمت های مقرون به صرفه کرده اند. امروزه خرید و فروش گوشی های میان رده در بازار بسیار رونق دارد که از جمله می توان به گوشی سامسونگ گلکسی A20s اشاره کرد. ما از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا ویژگی های محصول را گرد آوری کرده ایم برای آشنایی بیشتر با این گوشی میان رده همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 20s در ابعاد 163.3*77.5*8 میلی متر و وزن 183 گرم روانه بازار شده و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. بدنه این گوشی موبایل اندروید تماماً از پلاستیک ساخته شده که با توجه به میان رده بودن آن چندان جای تعجب ندارد. البته کیفیت ساخت گوشی موبایل Samsung Galaxy A20s کاملاً مناسب بوده و در صورت استفاده صحیح می توانید بر روی آن برای ماه ها و حتی سال ها حساب باز کنید! این گوشی دارای رنگ بندی نیز هست و امکان تهیه آن در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و سبز برای شما وجود دارد.

پنل جلویی موبایل سامسونگ Galaxy A20s شامل صفحه نمایش و دوربین سلفی آن می شود که به شکل 7 در قسمت بالایی آن تعبیه شده است. همچنین در قسمت پشت بدنه این گوشی سنسور اثر انگشت، دوربین های سه گانه، فلش LED و آرم سامسونگ دیده می شوند. در حالت کلی موبایل Samsung Galaxy A20s تفاوت چندانی با دیگر گوشی های میان رده سامسونگ سری A از لحاظ ظاهری ندارد.

  • مجهز به صفحه نمایش IPS LCD با اندازه 6.5 اینچ

اگر به استفاده از گوشی موبایل با صفحه نمایش بزرگ علاقه دارید، گوشی سامسونگ گلکسی A20s انتخاب مناسبی برای شما است! صفحه نمایش این موبایل دارای ابعاد 6.5 اینچ است و میزان حاشیه های اطراف آن بسیار کم می باشد. به طوری که این صفحه نمایش حدود 81.9 درصد از پنل جلویی گوشی را دربرگرفته و حس کار با یک گوشی پرچم دار را برایتان ایجاد خواهد کرد!

از لحاظ مشخصات فنی نیز صفحه نمایش گوشی سامسونگ مدل samsung galaxy a20s 64 gb در وضعیت مطلوبی قرار دارد و می توان بر روی عملکرد مناسب آن در کاربری های عادی حساب کرد. این صفحه نمایش از نوع IPS LCD است و دارای رزولوشن 720*1520 پیکسل می باشد. ضمن اینکه صفحه نمایش گوشی گلکسی A20s تراکم پیکسلی 264 پیکسل در اینچ را به شما ارائه می دهد. در مجموع صفحه نمایش این گوشی برای مصارف روزمره و معمولی کارایی بالایی دارد، اما نباید از آن انتظار نمایش عکس ها و ویدئوها با بالاترین کیفیت را داشته باشید!

  • کیفیتی بسیار مطلوب در عکاسی با دوربین سه گانه!

یکی از تغییرات اساسی گوشی موبایل با صفحه بزرگ سامسونگ گلکسی A20s در مقایسه با دیگر گوشی های میان رده سامسونگ (به خصوص گوشی A20) مجهز بودن آن به دوربین سه گانه است! در این گوشی سه دوربین با کیفیت های 13 مگاپیکسل (لنز واید)، 8 مگاپیکسل (لنز اولترا واید) و 5 مگاپیکسل (حسگر تشخیص عمق) به کار رفته که لذت عکاسی با کیفیتی بسیار مطلوب را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A20s دارای فلش LED، قابلیت ثبت عکس به صورت پانوراما و HDR نیز هست و عکس های ثبت شده با آن هم در روز و هم در شب از کیفیت و وضوح مناسبی برخوردارند. ضمن اینکه با استفاده از این دوربین سه گانه می توانید به فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی نیز بپردازید.

دوربین سلفی به کار رفته در گوشی سامسونگ گلکسی A20s نیز دارای کیفیت 8 مگاپیکسل است و علاوه بر ثبت عکس، می توان از آن برای فیلمبرداری سلفی با کیفیت فول اچ دی نیز استفاده کرد. بنابراین این گوشی موبایل از کارایی بالایی برای برقراری تماس تصویری برخوردار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

دیجی کالا:

سامسونگ برای گوشی گلکسی A20s از تراشه اسنپ دراگون ۴۵۰ استفاده کرده است. تراشه‌ای که روی گوشی‌‌های رده پایین قرار می‌گیرد. داخل این تراشه از پردازنده هشت هسته‌ای  Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Adreno 506 استفاده شده است. این تراشه برای اجرای بازی‌های بسیار سبک و نمایش ویدیوهای Full HD مناسب است. پس انتظار نداشته باشید که این گوشی از پس کارهای سنگین بر بیاید. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. البته میزان حافظه داخلی را می‌توانید با کارت حافظه تا یک ترابایت هم افزایش دهید.

گوشی گلکسی A20s برای انجام کارهای روزانه مانند تماس گرفتن، ارسال پیام کوتاه، موسیقی گوش دادن، چک کردن شبکه‌های اجتماعی، دیدن فیلم و اجرای بازی‌های سبک مناسب است. این گوشی از پس انجام چند کار سبک به صورت همزمان به خوبی بر می‌آید، اما اگر فشار روی گوشی را زیاد کنید، دچار کاهش سرعت می‌شود. در حالت کلی در برخی لحظه‌هایی که در بین برنامه‌ها گردش می‌کنید، ممکن است کاهش سرعت را هم مشاهده کنید.

این گوشی جدید سامسونگ از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این مقدار باتری به راحتی یک روز کامل شما را همراهی خواهد کرد. حتی می‌توانید با این مقدار باتری ۱۱ ساعت بدون وقفه فیلم ببینید. در حالت کلی اگر مدیریت خوبی روی استفاده از گوشی خود داشته باشید، می‌توانید بدون اینکه در طول روز با مشکل باتری روبه‌رو شوید، با گوشی کار کنید.

گلکسی A20s با اندروید ۹ و رابط کاربری One UI راهی بازار شده است. شکل و شمایل سیستم عامل و رابط کابری گوشی نظر شما را به سمت خود جلب می‌کند. امکان شخصی‌سازی خوبی هم در اختیار خواهید داشت. سامسونگ تنظیمات مختلفی در سیستم عامل گوشی قرار داده تا به وسیله آن کاربران بتوانند شکل نمایش رنگ‌ها روی صفحه نمایش را تغییر دهند. می‌توانید به هر صورتی که چشمتان کمتر اذیت می‌شود، صفحه نمایش را تنظیم کنید. این تنظیمات باعث شده‌اند که بتوانید راحت‌تر با گوشی کار کنید.

نکته اخر این است که سعی کنید گوشی سامسونگ گلکسی A20s را از مراکز معتبر تهیه کنید. سایت های فروشگاهی ایده برتر پارسیان از سایت های برتر در خصوص خرید و فروش گوشی موبایل اندرویدی و ایفونی می باشد.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی