نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

اشنایی با کاربرد شارژر فندکی انکر Anker A2224H21

محمد کمالی | جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۳۳ ب.ظ

با شارژر فندکی انکر A2224H21 دستگاه های خود را با سرعت بیشتری شارژ کنید! این شارژر فندکی  از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیانی می کند.

برای بررسی و معرفی این محصول از از اطلاعات سایت ایده برتر پارسیان و نقد و بررسی سایت معتبر دیجی کالا کمک گرفته ایم تا اخر مطلب همراه ما باشید.

ایده برتر:

  • سازگار با درگاه فندک اکثر خودروها

شما می توانید شارژر فندکی ماشین انکر A2224H21 را به آسانی داخل درگاه فندک خودرو نصب کنید و پس از آن گوشی یا دیگر دستگاه دیجیتال همراهتان را از طریق کابل به پورت های آن اتصال دهید. این شارژر فندکی جریان برق مورد نیاز شارژ دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری ماشین (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تأمین می کند. از این جهت می توان از شارژر فندکی موبایل انکر A2224H21 برای شارژ انواع گوشی اندرویدی و iOS، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB در هنگام رانندگی استفاده کرد.

  • امکان شارژ هم زمان دو دستگاه

شارژر فندکی فست شارژ انکر A2224H21 دارای دو پورت است و شما می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ کنید. شدت جریان خروجی این شارژر فندکی خودرو در هنگام شارژدهی به صورت فست شارژ برابر با 3 آمپر (با ولتاژ 3.6 تا 6.5 ولت)، 2.7 آمپر (با ولتاژ 6.5 تا 9 آمپر) و 2 آمپر (با ولتاژ 9 تا 12 ولت) است که باعث شارژ شدن گوشی یا تبلت شما با سرعتی عالی می شود.

دیجی کالا:

مدل «A2224» از سری شارژرهای «Anker» با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع با توان 42 وات طراحی و ساخته شده است. با کمک این شارژر می‌توانید باتری گوشی موبایل یا تبلت خود را با سرعتی 85 درصد سریع‌تر از شارژرهای معمولی، شارژ کرده و در وقتتان صرفه‌جویی کنید. روی بدنه‌ این شارژر، دو درگاه خروجی USB وجود دارد. یکی از این درگاه‌ها به فناوری شارژ سریع مجهز شده و درگاه دوم آن مجهز به Power IQ و سیستم ایمنی MultiProtect است. زمانی‌که ولتاژ خروجی در این شارژر 3.6 تا 6.5 ولت باشد، شدت‌جریان خروجی آن 3 آمپر است. همچنین وقتی ولتاژ خروجی بین 6.5 تا 9 ولت باشد، شدت‌جریان خروجی 2.7 آمپر شده و زمانی‌که ولتاژ خروجی این درگاه بین 9 تا 12 ولت شود، جریان خروجی آن 2 آمپر خواهد بود. فناوری Voltage Boost هم یکی دیگر از قابلیت‌های «A2224» است که با تشخیص مقاومت کابل به بهینه شدن ولتاژ و در نهایت شارژ سریع‌تر دستگاه شما کمک می‌کند. این محصول تنها 57 گرم وزن دارد و بدنه‌ آن با استفاده از آلیاژ روی ساخته شده و دارای چراغ LED کم‌قدرت است تا هنگام شب بتوانید پورت USB را به راحتی پیدا کنید. برای استفاده از این شارژر فندکی، کافی است آن را به‌طور مستقیم به درگاه فندک داخل ماشین وصل کرده و سپس دستگاه موردنظرتان را با استفاده از یک کابل USB به شارژر متصل کنید. اگر به دنبال یک شارژر فندکی باکیفیت هستید که با استفاده از آن امکان شارژ باتری دو دستگاه مختلف را به طور هم‌زمان داشته باشید، این مدل از شارژرهای انکر انتخاب مناسبی خواهد بود.  

شما هم می توانید به صفحه این محصول در سایت دیجی کالا مراجعه کنید و در بخش نظرات کاربران دیدگاه های ثبت شده در خصوص شارژر فندکی فست شارژ انکر A2224H21 مطالعه نمایید و هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید. در ضمن قابل ذکر است که امکان ثبت سفارش شارژر فندکی انکر A2224H21 به صورت اینترنتی برای شما امکان پذیر می باشد.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی