نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

جامع ترین راهنمای خرید پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS421dn

محمد کمالی | جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۴ ب.ظ

پرینتر لکسمارک CS421dn توانایی چاپ به صورت سیاه و سفید و رنگی در حالت های یک رو و دو رو را دارد و از کیفیت و سرعتی عالی در چاپ بهره می برد. در این نوشتار سعی بر این است که یک راهنمای جامع و کامل برای انتخاب و خرید پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS421dn ارائه دهیم در ادامه بخش هایی از به نقد و بررسی در سایت های ایده برتر پارسیان خواهیم را با هم می خوانیم.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای کیفیتی عالی به خصوص در چاپ رنگی

پرینتر تک کاره لکسمارک CS421dn دارای رزولوشن 1200*1200 dpi است که در هنگام چاپ رنگی می توان آن را به 2400*600 dpi نیز ارتقا داد. با توجه به این میزان رزولوشن باید گفت که تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با این پرینتر لیزری رنگی از وضوح و میزان خوانایی قابل توجهی برخوردارند و کوچکترین جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما نیز با کیفیتی عالی به روی کاغذ منتقل می شود.

  • سرعت مناسب برای استفاده در اداراتی با حجم کاری معمولی

همان طور که اشاره شد، چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS421dn برای استفاده در حجم کاری کم عرضه شده و از این جهت دارای سرعت چاپ معمولی می باشد. این دستگاه پرینتر برای ارائه اولین پرینت سیاه و سفید یا رنگی به 10.1 ثانیه از زمان گرم شدن نیاز دارد و پس از آن سرعت چاپ آن به 25 برگ در دقیقه در حالت چاپ یک رو و 12.5 رو در دقیقه در حالت چاپ دو رو می رسد. لازم به ذکر است که حداکثر توان پرینتر لکسمارک CS421dn برابر با انجام 75 هزار پرینت در ماه می باشد و بهتر است تا از آن برای چاپ های متوالی در تعداد زیاد استفاده نشود. البته از جانب شرکت لکسمارک توصیه شده تا به منظور افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن به مرور زمان، از این پرینتر برای انجام 800 تا 6500 پرینت در طول ماه استفاده شود.

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان یکی از معتبرترین و بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور است که همیشه در تلاش است که کاربران یک خرید اینترنتی لذت بخش را نجربه کنند. از ویژگی های مهم این فروشگاه می توان به قیمت مقرون به صرفه، دسترسی به تنوع کالایی، تحویل به موقع و سریع، خدمات پی از فروش اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم برای دریافت قیمت روز و خرید چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS421dn به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی