نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

خرید و مشخصات فنی پرینتر لیزری چهار کاره Lexmark CX625adhe

محمد کمالی | جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۲ ب.ظ

پرینتر لکسمارک CX625adhe به صفحه نمایش لمسی 7 اینچی مجهز می باشد. پرینتر تحت شبکه لکسمارک Lexmark CX625adhe با انواع تونر کارتریج شرکت لکسمارک سازگار است.

برای آشنایی بیشتر با پرینتر لیزری چهار کاره Lexmark CX625adhe با نقد این محصول که توسط سایت ایده برتر مورد بررسی قرار گرفته است همراه شوید.

ایده برتر:

  • یک پرینتر لیزری مناسب برای استفاده در حجم کاری متوسط و کم

پرینتر چهار کاره لکسمارک CX625adhe به منظور استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط طراحی شده است. از این پرینتر چهار کاره لیزری رنگی می توان برای انجام 100 هزار پرینت در طول ماه استفاده کرد؛ البته از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا به منظور افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن به مرور زمان، از این پرینتر برای انجام 1500 تا 10000 پرینت در ماه استفاده شود.

  • کارآمد در انجام پرینت و کپی با سرعت و کیفیتی بسیار مناسب

با استفاده از چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX625adhe از سرعتی بسیار مطلوب هم در هنگام راه اندازی دستگاه و هم در هنگام انجام چاپ های متوالی بهره مند خواهید شد. این پرینتر لیزری رنگی اولین چاپ رنگی یا سیاه و سفید را در کمتر از 8 ثانیه از زمان گرم شدن ارائه می دهد و پس از آن قادر به انجام پرینت یا کپی با سرعت 40 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 20 برگ در دقیقه در حالت دو رو می باشد. این میزان سرعت برای مصارف اداری و شرکتی کاملاً مناسب بوده و نیازهای شما را به خوبی برآورده می کند.

در کنار سرعت، باید به کیفیت چاپ عالی آن نیز اشاره می کنیم که باعث پرینت متون و تصاویر مورد نظر شما به شکلی کاملاً واضح و خوانا می شود. این پرینتر امکان چاپ با دو رزولوشن 1200 * 1200 dpi و 2400 * 600 dpi را دارد و به خصوص در چاپ رنگی کارایی قابل توجهی دارد.

  • مناسب برای تهیه اسکن رنگی از اسناد

اگر به تهیه اسکن رنگی یا سیاه و سفید از اسناد خود نیاز پیدا کردید، در این زمینه هم پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX625adhe به کار شما خواهد آمد! در این پرینتر از یک اسکنر تخت و متصل به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 100 برگ استفاده شده است. این اسکنر دارای رزولوشن اپتیکال 600 * 600 ppi است و از جمله قابلیت های آن می توان به ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های XPS، TIFF، PDF، BMP و JPEG و ارسال آنها به اکانت ایمیل، سرور FTP، حافظه های USB و فولدر موجود در شبکه اشاره کرد.

  • مجهز به مودم فکس

همان طور که اشاره شد، پرینتر لیزری لکسمارک مدل CX625adhe در دسته پرینترهای چهارکاره جای دارد و برای ارسال و دریافت فکس نیز می توان از آن استفاده کرد. مودم فکس به کار رفته در این دستگاه پرینتر لیزری اداری دارای سرعت 33.6 kbps است و قادر به ارسال فکس در کمتر از سه ثانیه به ازای هر برگ می باشد. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX625adhe می توان کارایی آن در زمینه های مختلف را کاملاً مناسب دانست.

  • سازگار با تونر کارتریج های مختلف لکسمارک با ظرفیت های متنوع

پرینتر لیزری Lexmark CX625adhe شامل یک تونر کارتریج مشکی با ظرفیت چاپ 3000 برگ و سه تونر کارتریج رنگی با ظرفیت هرکدام 2000 برگ می شود که برای مدتی نسبتاً طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. اما یکی از ویژگی های کاربردی این پرینتر، سازگاری با مدل های مختلف تونر کارتریج های لکسمارک است که دست شما را در انتخاب تونر کارتریج متناسب با نیازتان باز می گذارد. لازم به ذکر است که در پرینتر چهار کاره لیزری لکسمارک CX625adhe امکان استفاده از تونر کارتریج مشکی در مدل های 78C10K0 (با ظرفیت 2000 برگ)، 78C1XK0 (با ظرفیت 8500 برگ) یا 78C1UK0 (با ظرفیت 10500 برگ) وجود دارد. همچنین این پرینتر با تونر کارتریج های آبی، قرمز و زردِ سری های 78C10 (با ظرفیت 1400 برگ)، 78C1X (با ظرفیت 5000 برگ) و 78C1U (با ظرفیت 7000 برگ) نیز سازگار است.

در پایان قابل ذکر است که قیمت پرینتر لیزری Lexmark CX625adhe باتوجه با کیفیت و قابلیت های آن مقرون به صرفه می باشد شما می توانید برای خرید این محصول به سایت فروشگاهی ایده برتر مراجعه نمایید و یا با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی