نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX610

محمد کمالی | جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۴ ب.ظ

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX610 یک انتخاب ایده ال برای جلسات اداری، همایش ها، سمینارها، کنفرانس ها و کلاس های درسی می باشد. این دیتا پروژکتور با شدت روشناییِ عالی 6200 لومن در مکان ها و سالن های کاملاً روشن مورد استفاده قرار می کیرد. 

ما برای نقد و بررسی این محصول از تحلیل و نقد سایت های ایده برتر پارسیان و جهان چاپگر نوین استفاده کرده ایم، برای کسب اطلاعات بیشتر همراه شوید.

جهان چاپگر نوین:

تصاویری با کیفیت در محیط های روشن

ویدئو پروژکتور panasonic 610 با سطح روشنایی در حدود 6200 انسی لومنز قادر است تا تصاویری با کیفیت بالا را حتی در زمانی که نور در محیط وجود دارد به شما ارائه بدهد .نوشته هایی با وضوح و دقت بالا و کاملا واضح همراه با گرافیک بالا تصاویری با رنگ های واقعی و کاملا زنده را به شما ارائه می دهد .

کنتراست بالا

شما می توانید از این ویدئو پروژکتور با نسبت کنتراست 5000:1 انتظار دریافت تصاویری خیره کننده را داشته باشید ویدئو پروژکتور panasonic 610 قادر است تا تصاویر را براساس نور محیط و روشنایی تغییر و ارائه دهد .

رزولوشن WUXGA

 ویدئو پروژکتور panasonic 610 با رزولوشن WUXGA در حدود 1200*1920 پیکسل قادر است تا تصاویر را با کیفیتی قابل توجه در صفحه نمایش بزرگ به صورت Full HD با تمام جزئیات را دار می باشد.

ایده برتر:

  • یک ویدئو پروژکتور XGA کارآمد

ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-EX610 از نوع XGA است و از رزولوشن 1024*768 پیکسل بهره می برد. این میزان رزولوشن باعث نمایش تصاویر با وضوح و کیفیتی نسبتاً مناسب می شود. همچنین دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EX610 از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر برخوردار است و به خصوص در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و زنده کارایی بالایی دارد. در مجموع می توان با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EX610 کیفیت تصاویر ارائه شده توسط آن را مطلوب ارزیابی کرد.

مورد دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم، نسبت کنتراست 5000:1 ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-EX610 است که به بهبود کیفیت سایه روشن ها و همچنین متن های موجود در تصاویر کمک زیادی می کند.

  • نصب آسان و راحت در مکان ها و سالن های مختلف

با توجه به اینکه دیتا پروژکتور Panasonic PT-EX610 دارای امکاناتی مانند زوم برقی، تصحیح زاویه تصویر (40 درجه عمودی و 30 درجه افقی) و جابجایی لنز (50 درصد عمودی و 10 درصد افقی) به صورت برقی است، برای نصب و راه اندازی آن در مکان های مختلف کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! این قابلیت ها به شما این امکان را می دهد تا با توجه به محدودیت های فضای نصب، دستگاه ویدیو پروژکتور را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار داده و تصویر آن را به شکلی راحت و سریع تنظیم کنید.

 شما نیز می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید دیتا پروژکتور Panasonic PT-EX610 دریافت کنید. همچنین اگر از این محصول استفاده کرده اید می توانید با ثبت نظرات خود در بخش کامنت سایت به کاربران دیگر در انتخاب دیتا ویدئو پروژکتور مورد نظرشان کمک کنید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی