نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

معرفی و بررسی هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC633

محمد کمالی | شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۴۵ ب.ظ

هارد اکسترنال Apacer AC633 با ظرفیت 2 ترابایتی، مناسب برای ذخیره انواع فایل می باشد. این هارد دیسک گواهینامه نظامی در زمینه مقاومت در برابر شوک و سقوط از ارتفاع را دارد. قصد داریم در این پست به معرفی هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC633 بپردازیم در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت های معتبر دیجی کالا و ایده برتر پارسیان همراه باشید.

دیجی کالا:

 

  • ظرفیت: 2 ترابایت

  • نوع حافظه: قابل حمل

  • نوع اتصال: باسیم

  • نوع رابط: USB 3.0

  • سایز هد: 2.5 اینچ

  • مقاوم در برابر آب: بله

دارای گواهینامه نظامی در زمینه مقاومت در برابر شوک و سقوط از ارتفاع

هارد دیسک اکسترنال اپیسر AC633 آزمایش های ارتش ایالات متحده در زمینه مقاومت در برابر شوک و سقوط از ارتفاع را با موفقیت پشت سر گذاشته و گواهینامه نظامی MIL-STD-810G 516.6 را اخذ کرده است. براساس این گواهینامه، هارد اکسترنال ضد ضربه اپیسر AC633 به طور کامل در برابر سقوط از ارتفاع حداکثر 122 سانتی متری و شوک های ناشی از ضربات ناگهانی مقاوم است. پس اگر به صورت اتفاقی این هارد از دستتان رها شد و به زمین برخورد کرد، به اطلاعات ذخیره شده بر روی آن آسیبی وارد نخواهد شد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که در قسمت داخلی بدنه هارد دیسک اپیسر AC633 یک لایه محافظ نیز به کار رفته که از هارد در برابر لرزش های احتمالی محافظت می کند.

  • مقاوم در برابر قطرات آب و گرد و غبار

اگر قصد استفاده از هارد اکسترنال اپیسر مدل AC633 در فضای باز و بیرون از منزل را دارید، این امکان برای شما مهیا است! این هارد دیسک اکسترنال دارای گواهینامه IP55 است و قطرات آب و گرد و خاک موجود در محیط قادر به آسیب زدن به آن نخواهند بود. ضمن اینکه پورت USB آن توسط یک کاور پلاستیکی محافظت می شود که از نفوذ آب و گرد و غبار به دستگاه جلوگیری می کند.

  • طراحی ظاهری زیبا، بدنه ای خوش ساخت و با کیفیت

هارد اکسترنال Apacer AC633 دارای طراحی ظاهری زیبا و کاربرپسندی نیز هست و انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند. بدنه این هارد اکسترنال از پلاستیک مرغوب ساخته شده و در قسمت های بالایی و پایینی بدنه آن سوراخ های ریزی تعبیه شده است. این نوع طراحی باعث می شود تا هارد دیسک اپیسر AC633 از روی سطوح صاف لیز نخورد و به شکلی محکم و ثابت در محل مورد نظر شما قرار بگیرد. لازم به ذکر است که این هارد اکسترنال در رنگ های آبی، قرمز و زرد قابل تهیه می باشد.

برای حمل و جابجایی هارد اکسترنال 2 ترابایت اپیسر AC633 نیز کار راحتی پیش رو خواهید داشت! این هارد اکسترنال با ضخامت 21.6 میلی متر و وزن 269 گرم عرضه شده و به آسانی می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید.

شما می توانید هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC633 را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور و جهت کسب اطلاع از قیمت و نحوه خرید هاردیسک با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی