نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

معرفی و بررسی هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet Youth Edition

محمد کمالی | شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۵۲ ب.ظ

اگر شرایط شغلی تان به گونه ای است که در طول روز تماس های تلفنی زیادی دارید هندزفری شیائومی Millet Youth Edition یک هندزفری کارآمد برای شماست. در این مطلب به طور کلی شما را با هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet Youth Edition آشنا خواهیم کرد، با نقد و بررسی دو سایت معتبر دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و شیائومی شاپ همراه ما باشید.

شیائومی شاپ:

نسخه جوانان هدست Millet شیائومی گلوبال همراه با دو کلید جدید، نسبت به نسخه قبلی، برای تنظیم صدا و تغییر آهنگ عرضه شده است.
این هدست تمامی ویژگی های نسخه قبلی را داراست، تنها تغییر در ظاهر هدست اضافه شدن دکمه هاست. بوسیله این دکمه ها می توانید علاوه بر تنظیم مقدار صدا و تغییر موسیقی در حال پخش، تماسهای اضافه را رد کنید. این دو دکمه توانایی انجام کارهای بیشتری را نیز دارند. امکان متوقف کردن موسیقی، برقراری تماس با آخرین شماره تماس گرفته شده، پاسخگویی و یا نگه داشتن و دایورت کردن تماس از جمله کارهایی است که با استفاده از این دکمه ها انجام پذیر است.

ایده برتر پارسیان:

  • سبک، با دوام، مناسب برای استفاده های طولانی مدت

با توجه به اینکه وزن هندزفری Xiaomi Millet Youth Edition فقط برابر با 6.5 گرم است، در هنگام استفاده های طولانی مدت از آن با احساس خستگی و ناراحتی در گوش خود مواجه نخواهید شد. این هندزفری تو گوشی بیسیم به گونه ای طراحی شده که به آسانی داخل گوش قرار می گیرد و در هنگام حرکت کردن شما، از گوش خارج نمی شود. بنابراین به راحتی می توانید از هندزفری گوشی موبایل شیائومی Millet Youth Edition در هنگام انجام کارهای روزمره تان استفاده کنید.

این هندزفری بلوتوثی تک گوشی از لحاظ کیفیت ساخت نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد و بدنه آن در مقابل لکه های چربی و اثر انگشت مقاوم است. همچنین هندزفری بی سیم شیائومی Millet Youth Edition به سادگی در برابر آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، خراشیدگی و ضربه صدمه نمی بیند و برای مدتی طولانی قابل استفاده خواهد بود.

  • قابل اتصال به انواع گوشی ها و تبلت های دارای بلوتوث

در هندزفری شیائومی مدل Xiaomi Millet Youth Edition بلوتوث نسخه 4.1 به کار رفته و می توان آن را به انواع گوشی موبایل، تبلت اندرویدی و iOS به صورت وایرلس متصل کرد. برای این منظور تنها کافیست تا هندزفری را روشن کنید و از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی یا تبلت خود به آن متصل شوید. توجه داشته باشید که این هندزفری دارای محدوده عملکرد 8 متری است و فاصله میان هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود؛ در غیر این صورت اتصال میان آنها قطع خواهد شد. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که دستگاه هندزفری بلوتوث شیائومی Millet Youth Edition قابلیت اتصال بلوتوثی به دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان دارد که باعث افزایش کارایی آن شده است.

شما می توانید انواع هندزفری شیائومی را با قیمت مناسب از سایت ایده برتر پارسیان خریداری کنید. به همین منظور به صفحه لوازم جانبی موبایل در فروشگاه اینترنتی ایده برتر مراجعه نمایید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی