نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

بررسی ویژگی های پاوربانک Energizer UE8001M 8000mAh

محمد کمالی | پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۵۰ ق.ظ

یکی از بهترین پاوربانک ها ی موجود در بازار پاوربانک Energizer UE8001M 8000mAh می باشد. این محصول با کیفیت در ابعاد 138x72x15.8 میلی متر و وزن 200 'گرم طراحی شده است. این محصول با کیفیت مجهز به یک نوع باتری لیتیومی است و با اکثر گوشی ها، موبایل، تبلت، موزیک  پلیر و دوربین دیحیتال سازگار می باشد.ولتاژ وروردی و خروجی پاور بانک Energizer UE8001M 8000mAh برابر با 5 ولت است. هم چنین این محصول دارای ظرفیتی حدود 8000 میلی آمپر نیز می باشد.لازم به ذکر است اسن محصول دارای کابل شارژ micro USB و نشانگر شارژ LED نیز است. در ادامه به بررسی ویژگی های پاوربانک Energizer UE8001M 8000mAh خواهیم پرداخت.

دیجی کالا :

اگر علاوه بر ویژگی‌های فنی، طراحی، ابعاد و خوش‌دست‌بودن شارژر همراه هم برایتان اهمیت دارد، پاور بانک «انرجایزر» مدل «UE8001M» ازجمله محصولاتی است که ارزش خرید بالایی دارند. این محصول 8000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت و یک درگاه خروجی دوآمپری و کابل شارژ کوتاهی دارد که می‌تواند همراهش باشد. اگر بخواهید از ویژگی‌های فنی آن هم آگاه باشید، باید به باتری لیتیوم پلیمری آن اشاره کنیم که از طریق درگاه «microUSB» و با شدت‌جریان دو آمپر شارژ می‌شود. تنها خروجی آن‌هم یک درگاه «USB» بوده که در گوشه‌ی بدنه قرار گرفته است. سطح رویی هم چهار چراغ «LED» آبی‌رنگ دارد که روشن‌بودن هرکدامشان بیانگر وجود 25% از کل شارژ است. بدنه‌ی این شارژر، فرمی مکعب‌مستطیلی مانند بیشتر پاوربانک‌ها دارد؛ اما لبه‌ها و گوشه‌ها به‌صورت گرد ساخته ‌شده‌اند تا تیز و خشن نباشند. سطح بدنه پوشش خاصی دارد که هم خوش‌دست است و هم در دست نمی‌لغزد.

آیتی بازار :

  • مشخصات فنی پاور بانک انرجایزر UE8001M 8000mAh:

  • Energizer Power Bank Model name: UE8001M

  • Battery Cell: Lithium Polymer

  • Capacity: 8000mAh

  • Input : 5V, 2A

  • Output: 5V, 2A

  • Weight : 200g ± 20g

  • Dimensions: 138 x 72 x 15.8 mm

ایده برتر پارسیان خاورمیانه :

این پاوربانک دارای ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت است و به خوبی از عهده شارژ انواع گوشی موبایل بر می آید. ضمن اینکه پاوربانک انرجایزر UE8001M از لحاظ ظاهری نیز انتظارات شما را برآورده می کند و در کناره بدنه آن جایگاهی برای قرار دادن کابل رابط در نظر گرفته شده است.

همان طور که اشاره شد، پاور بانک انرجایزر UE8001M دارای ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت است که برای مصارف معمولی و روزمره کاملاً مناسب به نظر می رسد. به طور میانگین ظرفیت کامل این پاور بانک گوشی برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته تعداد دفعات شارژدهی پاور بانک 8 هزار میلی آمپر انرجایزر UE8001M رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد و ممکن است از مقادیر ذکر شده در این بخش کمتر یا بیشتر شود. ضمن اینکه شما می توانید از این پاوربانک برای شارژ تبلت، هدفون بلوتوثی و دستگاه های دیجیتال کم مصرف نیز بهره ببرید.

با استفاده از پاوربانک انرجایزر Energizer UE8001M با ظرفیت 8000 میلی آمپر خیالتان بابت آسیب ندیدن باتری گوشی تان در حین شارژدهی به طور کامل راحت خواهد بود! با توجه به اینکه در این شارژر همراه از مدارهای محافظ استفاده شده، اختلالاتی مانند نوسانات شدت جریان و ولتاژ، اتصال کوتاه و شارژ بیش از حد باعث لطمه دیدن گوشی شما نمی شود. این ویژگی که بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE8001M نیز مؤثر بوده، سبب افزایش کارایی آن شده است.

پاور بانک گوشی انرجایزر UE8001M با ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعتی و سرعت مطلوب در شارژدهی یک گزینه ایده آل برای مصارف روزمره و شارژ انواع گوشی های موبایل محسوب می شود. این پاوربانک دارای کابل متصل به بدنه نیز هست و یکی از پاور بانک های خوش ساخت و با کیفیت موجود در بازار به شمار می آید.

شما می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در ارتباط با پاوربانک انرجایزر Energizer UE8001M به سایت ایده برتر پارسیان خاورمیانه مراجعه فرمایید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی