نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

نگاه سایت هاب معتبر به پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB096

محمد کمالی | پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۱۲ ق.ظ

یکی از پاوربانک های با کیفیت موجود در بازار پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB096 می باشد. این محصول با کیفیت در ابعاد 24x75x117 میلی متر و وزن 300 گرم ساخته شده است. ظرفیت باتری یاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB096 برابر با 10050 میلی آمپر بر ساعت می باشد و با گوشی های آیفون 8،8پلاس،آیفون Xو گوشی های اندرویدی سازگاری کامل دارد. در ادامه مطلب می خواهیم به نگاه و دیدگاه برخی سایت های معتبر نسبت به پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB096 بپردازیم.

دیجی کالا:

به کمک شارژر همراه 10050 میلی‌آمپرساعتی «راوپاور» مدل «RP-PB096» به آسانی می‌توانید باتری گوشی موبایل هوشمند و تبلت خود را شارژ کنید. البته همچنان مانند پاوربانک‌های معمولی هم می‌توان از طریق درگاه microUSB آن را شارژ کرد و از آنجایی که شدت‌جریان ورودی آن 2 آمپر است، سریع‌تر از پاوربانک‌های دیگر شارژ می‌شود. این محصول راوپاور مقاوم در برابر ضربه است و از نشانگرهای LED روی آن مقدار شارژ باقی‌مانده در باتری تشخیص داده می‌شود. حداکثر شدت جریان خروجی از درگاه‌های USB آن برابر 3 آمپر است. از ویژگی‌های کاربردی در پاوربانک RP-PB096 می‌توان به چراغ‌قوه کاربردی آن اشاره کرد. پاوربانک RP-PB096 با داشتن استاندارد IP67 آب و در برابر گردوغبار هم مقاوم است و به همین دلیل گزینه مطلوبی در هنگام سفر و طبیعت‌گردی است.

جانبی شو:

  • ابعاد: 2.4*7.5*11.7 سانتی متر

  • وزن: 300 گرم

  • جنس بدنه: پلاستیک سخت

  • ظرفیت: 10050 میلی‌آمپر ساعت

  • نوع باتری: لیتیوم پلیمر

  • ولتاژ ورودی: 5.0 ولت

  • ولتاژ خروجی: 9.0 / 5.0 ولت

  • شدت جریان ورودی: 2.0 آمپر

  • شدت جریان خروجی: 1.5 / 2.0 / 3 آمپر

  • تعداد درگاه خروجی: دو عدد

  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری: نشانگر LED

  • سازگار با انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه‌ها

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

پورت USB خروجی پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB096 با ظرفیت 10050 میلی آمپر از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند و سرعتی عالی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که این پورت دارای شدت جریان 3 آمپر (با ولتاژ 5 تا 6 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 6 تا 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 9 تا 12 ولت) می باشد. همچنین پاوربانک ضد آب راوپاور RP-PB096 دارای یک پورت USB-C نیز هست که هم برای شارژدهی به دستگاه های دیگر و هم برای شارژ باتری خود پاور بانک مورد استفاده قرار می گیرد. این پورت هم از فناوری شارژ سریع PD پشتیبانی می کند. پس با استفاده از پاور بانک فست شارژ راوپاور RP-PB096 می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید و از سرعتی عالی در شارژدهی بهره مند شوید. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت فست شارژ، گوشی یا تبلت شما نیز باید از این فناوری پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت با سرعتی معمولی شارژ خواهند شد. به طور دقیق تر این پاوربانک دارای توان 18 واتی است و می توان از آن برای شارژ گوشی های آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون x و گوشی های اندرویدی بهره برد.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی