نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

بررسی ویژگی های برد هوشمند پروگرس Progress P82-IR10

محمد کمالی | دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۲۸ ق.ظ

برد هوشمند پروگرس Progress P82-IR10 یکی از محصولات با کیفیت عرضه شده توسط برند Progress می باشد. این محصول با کیفیت در ابعاد 1230x1710 میلی متر و نوع صفحه بندی افقی طراحی شده است. قابلیت اتصال در برد هوشمند پروگرس Progress P82-IR10 با استفاده از پورت USB امکان پذیر است. برد هوشمند پروگرس Progress P82-IR10 دارای رزولوشن برابر با 32768x32768 میلی متر و سرعت 8 متر بر ثانیه می باشد. شرع پردازش سیگنال نیز در برد هوشمند پروگرس Progress P82-IR10 برابر با 480 نقطه در ثانیه می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های برد هوشمند پروگرس Progress P82-IR10 از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

کیومیتا:

 

برد الکترونیکی P82-IR10 از فناوری مادون قرمز بهره برده و به همین جهت کیفیت آن مناسب میباشد. این برد قابلیت لمس به دو صورت دست، قلم و هر شی که به دستگاه آسیب نزند را داراست و به صورت همزمان ده کاربر را پشتیبانی میکند.این برد الکترونیکی با سیستم عامل های نظیر XP،  7، 8، 8.1،10،  Vista،  Mac و  Linux سازگاری دارد و هیچ محدودیتی از این نظر نخواهد داشت. علاوه بر آن قابلیت نصب نرم افزارهای فارسی و قدرتمند را دارد.یکی دیگر از ویژگی های این تخته هوشمند این است که میتوان از طریق پورت USB به دیگر دستگاه ها جهت ارائه مطالب متصل و به اشتراک گذاشت.

 

اداری کالا:

 

برد هوشمند پروگرس مدل (P82-IR10) همانطورکه گفتیم بعنوان جایگزینی برای بردهای آموزشی و نوشتاری ساده و قدیمی محسوب می شوند که با ساختار ظاهری به ابعاد (1710*1230) میلی متر و با 17.5 کیلوگرم وزن، به تکنولوژی ساخت مادون قرمز مجهز شده و بصورت لمسی طراحی و تولید شده است، این برد هوشمند با توجه به کیفیت و قابلیت های قابل قبول خود برای کارآیی هایی نظیر مراکز آموزشی، ادارات و دیگر شرکت ها، گزینه ای ایده آل می باشد.

برد هوشمند فوق با برد 82 اینچی خود بعنوان بردی با ابعاد عریض می تواند وسیله ای تاثیرگذار برای محافل تجاری یا مراکز آموزشی بزرگ باشد، همچنین یکی از قابلیت های کلیدی این دستگاه مربوط به بهره مندی از نرم افزار پیشرفته و قدرتمند با زبان شیرین فارسی می شود.

برد هوشمند پروگرس با قابلیت کلیدی و مهم مولتی تاچ این امکان را فراهم می سازد تا چندین کاربر بطور همزمان از آن استفاده کند، البته نباید از این نکته چشم پوشی کرد که ظرفیت کاربری همزمان این دستگاه بیشتر از میزان حداکثر 10 نفر نمی تواند تخطی کند.

 

ایده برتر :

برد هوشمند پروگرس P82-IR10 از فناوری مادون قرمز برای تشخیص نقاط لمس شده بهره می برد و این امکان را به شما می دهد تا با انگشت دست، قلم لمسی یا حتی ماژیک وایت برد بر روی آن یادداشت کنید. همان طور که اشاره شد، این برد هوشمند لمسی از قابلیت چند لمسی برخوردار بوده و تا 10 کاربر به صورت هم زمان قابلیت کار با آن را دارند. این ویژگی به خصوص در کلاس های درسی و جلسات کاری کارایی بالایی دارد و امکان کار گروهی را برای شما فراهم می آورد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت تخته هوشمند کلاسی پروگرس P82-IR10 را کاملاً مناسب دانست.

 

یکی از مشخصات مهم برد هوشمند آموزشی پروگرس P82-IR10 دقت و سرعت بالای آن در تشخیص نقاط لمس شده و مسیر حرکت قلم است. به طوری که در هنگام کار با آن با مشکلاتی مانند تأخیر در یادداشت مطالب مواجه نمی شوید. به طور دقیق تر باید گفت که برد هوشمند 82 اینچی پروگرس P82-IR10 دارای سرعت ردیابی قلم 8 متر بر ثانیه و سرعت پردازش سیگنال 480 نقطه در ثانیه است و در کمترین زمان ممکن نسبت به لمس واکنش نشان می دهد. همچنین دقت حرکت قلم بر روی این برد هوشمند برابر با 600 dpi است که باعث می شود تا درست همان نقطه لمس شده توسط برد شناسایی شود.شما می توانید برد هوشمند پروگرس Progress P82-IR10 را با مناسب ترین قیمت از سایت ایده برتر پارسیان تهیه فرمایید. برای مراجعه به سایت ایده برتر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب

 

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی