نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

بررسی کاربردی دستگاه کپی ریکو Ricoh IM C2500

محمد کمالی | دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۳۹ ق.ظ

دستگاه کپی ریکو Ricoh IM C2500 یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی ساخته شده توسزط کمپانی ریکو می باشد. این محصول در ابعاد 25.9x29.1x25.6  میلی متر و وزن 120 طراحی شده است. دستگاه کپی ریکو Ricoh IM C2500 دارای سرعت کپی و پرینت 25 برگ در ثانهی می باشد. هم چنین این محصول می تواند روی ابعاد مختلف کاغذ از جمله A3 و A4 به صورت یک رو و دورو چاپ کند. هم چنین رزولوشن دستگاه کپی ریکو Ricoh IM C2500 نیز برابر با 600 dpi می باشد. در نتیجه برای چاپ با سرعت، کیفیت و رزولوشن مطلوب می تواندی روی این محصول حساب باز کنید.

 

ایده برتر پارسیان:

شرکت ریکو یکی از شرکت های فعال و معتبر در زمینه تولید انواع دستگاه کپی و پرینتر است که محصولات آن همواره از کیفیت ساختی عالی برخوردار بوده اند. از جمله محصولات این شرکت باید به دستگاه کپی ریکو IM C2500 اشاره کرد که از قابلیت کپی رنگی و سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو برخوردار است و می توان از آن برای کپی در ابعاد بزرگ (حداکثر A3) بهره برد. همچنین این دستگاه کپی امکان پرینت و اسکن را نیز برای شما فراهم می آورد و از جمله دستگاه های کپی سه کاره به شمار می آید. پس اگر قصد خرید دستگاه کپی دارید و به دنبال محصولی خوش ساخت و کارآمد هستید، دستگاه کپی ریکو Ricoh IM C2500 را مد نظر داشته باشید.

از آنجا که دستگاه کپی ایستاده ریکو مدل Ricoh IM C2500 با رزولوشن 600 dpi عرضه شده می توان از کیفیت مطلوب آن در هنگام انجام کپی اطمینان داشت. همچنین رزولوشن پرینت این دستگاه کپی رنگی حداکثر برابر با 1200*1200 dpi است و کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ سیاه و سفید و رنگی را برای شما به ارمغان می آورد. به طوری که حتی جزئیات موجود در فایل های شما نیز به شکلی کاملاً واضح و خوانا به روی کاغذ منتقل خواهند شد.

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی