نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

تحلیل و بررسی صندوق فروشگاهی فایرپوز Firepos FP1515

محمد کمالی | دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۶ ق.ظ

 

 

صندوق فروشگاهی فایرپوز Firepos FP1515 یکی از محصولات با کیفیت ارائه شده توسط کمپانی فایریوز می باشد. این محصول در ابعاد 540x330x470 میلی متر و وزن 13 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول دارای نمایشگر 15 اینچ فول اچ دی می باشد. ضمنا مجهز به پرینتری حرارنتی با عرض 80 میلی متر نیز می باشد. لازم به ذکر است این محصول با کیفیت مجهز به کابل USB و LAN می باشد. به علاوه حافظه داخلی آن نیز برابر با 8 گیگیابایت خواهد بود. برای آشنایی با دیگر قابلیت های این محصول با ما همراه باشید.

 

درجه:

 

طراحی صندوق فروشگاهی فایرپوز به نحوی است که تمامی سخت افزارها و دستگاه های مورد نیاز در یک سوپرمارکت درون دستگاه تعبیه شده است و بر خلاف بسیاری از صندوق های فروشگاهی مورد نیاز در بازار نیاز نیست که سایر سخت افزارهای مورد نیاز در سیستم فروش نظیر پرینتر، کالر آیدی ، صفحه نمایش مشتری و بارکد اسکنر را بصورت جداگانه تهیه نموده و علاوه بر اشغال فضای بیشتر در فروشگاه، هزینه جداگانه نیز برای هر یک از آنها پرداخت نمایید.
این سیستم پوز فروشگاهی مجهز به دو صفحه نمایش (اصلی و مشتری) 15 اینچی لمسی با کیفیت فول اچ دی می باشد که تصاویر فوق العاده را برای شما رقم خواهد زد. پرینتر 80 میلیمتری داخلی دستگاه امکان صدور فاکتور برای مشتریان را فراهم می سازد. همچنین این دستگاه مجهز به کالر آیدی داخلی است که امکان مدیریت سفارشات تلفنی را برای شما فراهم می سازد. همچنین در کنار این دستگاه، بارکدخوان بسیار قوی نیز ارائه می شود که امکان خواندن بارکدهای خطی را برای شما فراهم می سازد. در کنار این تجهیزات سخت افزاری کامل و با کیفیت، یک نرم افزار فروشگاهی با امکان استفاده بسیار آسان و کاملا لمسی نیز همراه با دستگاه ارائه می شود که با توجه به اینکه کاملا بر اساس ویژگی های این دستگاه طراحی شده است حداکثر عملکرد و کارایی در فروش را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

دیجی کالا:

 

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد

    470*330*540 میلی متر

  • وزن

    13 کیلوگرم

مشخصات نمایشگر

  • نوع نمایشگر اصلی

    15 اینچ فول اچ دی تاچ 10 انگشتی

  • نوع نمایشگر دوم

    15 اینچ فول اچ دی

مشخصات پرینتر

  • نوع پرینتر

    حرارتی با عرض 80 میلیمتر

مشخصات کامپیوتری

  • پردازنده

    4 هسته ای

  • حافظه داخلی

    اس اس دی 8 گیگابایت

  • حافظه رم

    2 گیگابایت

دیگر ویژگی ها

  • صفحه کلید

    ندارد

  • اتصالات

    LAN , USB

  • اسکنر بارکد

    دیتالاجیک

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه :

 

با توجه به اینکه در صندوق فروشگاهی Firepos FP1515 از پردازنده مرکزی قدرتمند چهار هسته ای، حافظه داخلی SSD با ظرفیت 8 گیگابایت و حافظه رمِ 2 گیگابایتی استفاده شده، می توان از سرعت و قدرت پردازشی آن اطمینان کامل داشت! به طوری که در هنگام کار با آن با مشکلاتی مانند کند شدن سیستم یا هنگ کردن آن مواجه نخواهید شد. این ویژگی باعث شده تا صندوق مکانیزه فروش فایرپوز FP1515 برای استفاده در حجم کاری سنگین در فروشگاه ها و سوپر مارکت های بزرگ کاملاً قابل اعتماد باشد!

 

همان طور که اشاره شد، صندوق پول فروشگاهی فایرپوز FP1515 یک مجموعه کامل از تجهیزات مختلف است و شما را از خرید پرینتر، بارکد خوان و کالر آیدی بی نیاز می کند! پرینتر به کار رفته در این صندوق از نوع حرارتی است و سرعتی قابل توجه در چاپ فاکتور را به شما ارائه می دهد. توجه داشته باشید که کاغذهای قابل استفاده در این چاپگر صندوق فروشگاهی باید دارای عرض حداکثر 80 میلی متر و طول 40 متر باشند.

همراه با صندوق فروشگاهی فایرپوز Firepos FP1515 یک بارکد خوان نیز ارائه می شود که از قابلیت اسکن بارکدهای تک بعدی و دو بعدی با استفاده از فناوری نوری برخوردار است. از جمله ویژگی های این بارکد خوان می توان به طراحی ارگونومیک، ظاهر زیبا و سرعت بالا در اسکن بارکد اشاره کرد.

از دیگر امکانات صندوق فروشگاهی FP1515 فایرپوز می توان به مجهز بودن آن به کالر آیدی داخلی اشاره کرد که امکان مدیریت سفارشات تلفنی را در اختیار شما می گذارد. این ویژگی که بر روی قیمت صندوق پول فروشگاهی فایرپوز FP1515 مؤثر بوده، سپس افزایش کارایی آن در محیط هایی مانند سوپر مارکت ها شده است.

 

 

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی