نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید مانیتور لمسی 86 اینچی بنکیو BenQ RM8601K

محمد کمالی | دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۰۹ ق.ظ

یکی از محصولات با کیفیت برند بنکیو مانیتور لمسی 86 اینچی بنکیو BenQ RM8601K می باشد. این محصول در ابعاد 86 اینچ و ابعاد برد 1409x1231x1990 میلی مترو سرعت پاسخگویی 8 میلی ثانیه طراحی شده است. این محصول با کیفیت دارای رزولوشن 3840x216 می باشد. جنس صفحه این برد هوشمند از جنس 4 شیشه نشکن چهار کیلومتری می باشد. هم چنین این محصول دارای سازگاری با سیستم عامل های windows -vista-XP و... می باشد. برای آشنایی بادیگر قابلیت های این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

 

ایده برتر پارسیان:

 

با استفاده از مانیتور لمسی بنکیو RM8601K از روش های جدید و مدرن در تدریس بهره مند شده و مطالب مورد نظرتان را با بالاترین کیفیت به دانش آموزان خود ارائه دهید! این روزها بسیاری از مراکز معتبر آموزشی به جای استفاده از روش های قدیمی و کار با تخته و گچ، وایت برد و برد هوشمند، از مانیتور لمسی استفاده می کنند. نمایشگر لمسی بنکیو RM8601K همان طور که از عنوانش مشخص است در ابعاد 86 اینچی ارائه شده و علاوه بر کلاس های آموزشی برای استفاده در جلسات شرکتی و همایش ها نیز گزینه ایده آلی است. نمایش تصاویر با کیفیت عالی 4K، امکانات نرم افزاری متنوع و قابلیت اتصال آسان به دستگاه های دیگر برخی از ویژگی های مانیتور لمسی 86 اینچی بنکیو BenQ RM8601K است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 

نمایشگر لمسی هوشمند بنکیو RM8601K از فناوری لمسی مادون قرمز بهره می برد و قابلیت تشخیص 20 نقطه لمس شده به صورت هم زمان را داراست. پشتیبانی از امکان چند لمسی این امکان را فراهم می آورد تا چند دانش آموز بتوانند به صورت گروهی بر روی مسائل کار کرده و به یادداشت مطالب بر روی مانیتور بپردازند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتور لمسی RM8601K بنکیو دارای زمان پاسخدهی 8 میلی ثانیه است و در هنگام کار با آن با مشکلاتی مانند تأخیر در عکس العمل مانیتور یا دقت پایین آن مواجه نخواهید شد. ضمن اینکه شما می توانید از دو قلم لمسی به شکل هم زمان برای یادداشت بر روی این نمایشگر لمسی تاچ اسکرین در رنگ های مختلف بهره ببرید که در ارائه مطالب درسی کمک زیادی می کند. این مانیتور لمسی امکان تغییر حالت قلم لمسی را نیز به شما می دهد و می توانید از آن در حالت معمولی یا Brush بهره ببرید.

در مانیتور لمسی 86 اینچی بنکیو BenQ RM8601K از صفحه ای از جنس شیشه نشکن (با ضخامت 4 میلی متر) استفاده شده که مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی و ضربه دارد. این صفحه از نوع مات بوده که از انعکاس نور محیط بر روی آن جلوگیری می کند. این ویژگی سبب می شود تا تصاویر در حال نمایش بر روی مانیتور برای دانش آموزان کاملاً واضح باشد. همچنین در مانیتور 86 اینچ تاچ اسکرین بنکیو RM8601K از فناوری های مخصوص کاهش اشعه های مزاحم برای چشم استفاده شده است. پس استفاده طولانی مدت از این مانیتور لمسی هیچ آسیبی به چشم های مخاطبان وارد نخواهد کرد.شما می توانید برای تهیه این محصول با کیفیت با مناسب ترین قیمت به سایت ایده برتر مراجعه کنید. برای ورود به سایت ایده برتر اینجا کلیک کنید.

  •  
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی