نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

معرفی صندوق فروشگاهی زونریچ Zonerich MP1080

محمد کمالی | دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۵۱ ق.ظ

صندوق فروشگاهی زونریچ Zonerich MP1080 در دسته محصولات با کیفیت و پرکاربرد برند زوریخ قرار می گیرد. این محصول در ابعاد 119x376x365 میلی متر و وزن 5 کیلوگرم طراحی شده است. صندوق فروشگاهی زونریچ Zonerich MP1080 مجهز به نمایشگری LCD با رزولوشن 1024x768 می باشد. این محصول دارای سرعت 170 میل در ثانیه و کاغذ پرینتی با عرض 8 سانتی متر می باشد. برای اشنایی با دیگر قابلیت های صندوق فروشگاهی زونریچ Zonerich MP1080 در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

 

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد

    365* 376 *119 میلی متر

  • وزن

    5 کیلوگرم

مشخصات نمایشگر

  • نوع نمایشگر اصلی

    TFT LCD 10.4'' (رزولوشن 768 × 1024 )

  • نوع نمایشگر دوم

    نمایشگر 10 رقمی ( 7 segment ) با قابلیت چرخش از 19.5 تا 71.5 درجه

مشخصات پرینتر

  • نوع پرینتر

    پرینتر حرارتی با عرض 80 میلیمتر ،سرعت 170 و اتوکاتر

  • سرعت پرینتر

    170 میل در ثانیه

  • کاغذ پرینت

    8 سانتی متر

مشخصات کامپیوتری

  • پردازنده

    Intel Atom N270 1.6 Ghz Fanless

  • حافظه داخلی

    250GB 2.5 inch گیگابایت

  • حافظه رم

    1GB DDRII گیگابایت

دیگر ویژگی ها

  • صفحه کلید

    مجازی دارد

  • اتصالات

    LAN , USB , Parallel , LPT , Mic , audio , PS2 keyboard

  • اسکنر بارکد

    قابلیت اتصال به بارکد خوان

  • سایر مشخصات

 

ایده برتر :

 

صندوق فروشگاهی زونریچ MP1080 یکی از مدل های کم حجم و جمع و جور موجود در بازار است که برای استفاده در فروشگاه های کوچک، سوپر مارکت ها، فست فودی ها، کافی شاپ ها و محیط هایی مانند این گزینه ایده آلی به شمار می آید. این صندوق فروشگاهی دارای صفحه نمایشی تمام لمسی بوده و بر روی آن یک پرینتر حرارتی جهت چاپ فاکتور و نمایشگر دوم نیز تعبیه شده است. پس با خرید صندوق فروشگاهی زونریچ Zonerich MP1080 نیازی به تهیه فیش پرینتر به طور جداگانه نخواهید داشت. طراحی ظاهری زیبا و مدرن، ارائه عملکرد سریع و روان و مجهز بودن به پورت های ارتباطی کامل از دیگر ویژگی های صندوق پول فروشگاهی زونریچ MP1080 است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 

مجموعه سخت افزاری صندوق فروشگاهی Zonerich MP1080 شامل پردازنده مرکزی بدون فن ساخت اینتل (ATOM N270) با فرکانس 1.6 گیگاهرتز، حافظه رم از نوع DDR2 با ظرفیت یک گیگابایت و حافظه داخلی با ظرفیت 250 گیگابایت می شود. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم عملکردی قابل قبول از خود نشان می دهند؛ به طوری که در هنگام کار کردن با دستگاه به ندرت با مشکلاتی مانند هنگی یا کند شدن سیستم مواجه می شود. توجه داشته باشید که صندوق مکانیزه فروشگاهی زونریچ MP1080 برای مصارف معمولی ارائه شده و بهتر است از آن در فروشگاه های بزرگ استفاده نشود.

 

 

 

یکی از ویژگی های کاربردی دستگاه صندوق فروشگاهی زونریچ MP1080 مجهز بودن آن به فیش پرینتر داخلی است که امکان چاپ فاکتور بلافاصله پس از صدور آن را برای شما فراهم می آورد. فیش پرینتر به کار رفته در این صندوق فروشگاهی از نوع حرارتی است و امکان استفاده از رول حرارتی با عرض حداکثر 80 میلی متر در آن وجود دارد. این پرینتر دارای سرعت چاپ 170 میلی متر بر ثانیه است که سرعتی بسیار مطلوب برای مصارف فروشگاهی به حساب می آید. از دیگر مشخصات پرینترِ موجود در صندوق پول فروشگاهی زونریچ MP1080 می توان به مجهز بودن آن به کاتر اتوماتیک اشاره کرد که باعث برش خوردن دقیق تر و سریع تر فاکتورهای چاپ شده می شود. این ویژگی که بر روی قیمت دستگاه صندوق فروشگاهی زونریچ MP1080 مؤثر بوده، سبب افزایش کارایی آن نیز شده است.

 

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی