نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

نکات مفید در خصوص فیش پرینتر اپسون (Epson TM-T20ll (002

محمد کمالی | دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۷ ق.ظ

 

فیش پرینتر اپسون (Epson TM-T20ll (002 یکی دیگر از محصولات ساخته شده توسط کمپانی اپسون است. این محصول در ابعاد 140x199x146 میلی متر و وزن 1700 گرم طراحی شده است. فیش پرینتر اپسون (Epson TM-T20ll (002 دارای سرعت چاپ 200 میلی متر در ثانیه، میزان برش اتوماتیک 150000 و در گاه های ارتباطی R232 و USB می باشد. ضمنا وضوح چاپ درفیش پرینتر اپسون (Epson TM-T20ll (002 برابر با 203 dpi نیز می باشد. عمر هد پرینتر این محصول برابر با 100 کیلومتر خواهد بود. برای بررسی دیگر قابلیت هیا این محصول از دیدگاه سایت های معتبر با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

 

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد

    146 × 199 × 140 میلی متر

  • وزن

    1700 گرم

مشخصات فنی پرینتر حرارتی

  • سرعت چاپ

    200 میلی متر در ثانیه

  • برش دهنده اتوماتیک

    بله

  • میزان کارکرد برش دهنده اتوماتیک

    1.500.000 برش

  • درگاه های ارتباطی

    R232 , USB

  • درگاه اتصال به کشوی پول

    بله

  • سایر مشخصات

    قابلیت چاپ متن، اشکال گرافیکی و بارکد

  • وضوح چاپ 203 dpi

  • قابلیت نصب بر روی دیوار (نیازمند براکت)

  • عمر پرینتر: 15 میلیون خط

  • عمر هد پرینتر 100 کیلومتر

 

دیجی آنلاین:

 

 سرعت چاپ 200 میلی متر در ثانیه
 عرض چاپ 80 میلی متر
 عمر مکانیزم 15 میلیون خط
 قابلیت کاهش خودکار کاغذ
 دارای پورت های Drawer kick-out, USB + Serial, RS-232
 امکان نصب برروی دیوار با پایه مخصوص
 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

فیش زن اپسون مدل TM-T20II (002) در دسته پرینترهای حرارتی جای دارد و از فناوری حرارتی مستقیم به صورت خطی بهره می برد. از این جهت نیازی به استفاده از ریبون یا کارتریج در این دستگاه وجود ندارد و مواد مصرفی آن را رول حرارتی تشکیل می شوند. شما می توانید متناسب با نیازتان از رول های کاغذ با عرض های 58 میلی متر یا 80 میلی متر در پرینتر حرارتی Epson TM-T20ll (002) استفاده کنید. این فیش پرینتر قابلیت چاپ حداکثر 22.6 کاراکتر در هر خط را دارد و می توان از آن برای چاپ فیش و رسید در ابعاد استاندارد بهره برد. همچنین پرینتر صدور فیش اپسون TM-T20II (002) به سنسورهای باز بودن درب کاور و اتمام کاغذ نیز مجهز است که در استفاده راحت تر از دستگاه کمک زیادی به شما می کند.

 

اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر حرارتی اپسون مدل TM-T20II (002) تا حد بسیار زیادی انتظارات شما را برآورده می کند. این چاپگر فیش با سرعت چاپ 200 میلی متر در ثانیه عرضه شده که برای استفاده در محیط های فروشگاهی با تعداد مراجعین زیاد کاملاً مناسب به نظر می رسد. فیش زن اپسون TM-T20II (002) دارای کیفیت چاپ مناسبی نیز هست و رزولوشن آن برابر با 203 dpi می باشد. از این جهت می توان از میزان وضوح و خوانایی اشکال گرافیکی، کاراکترها و بارکدهای چاپ شده با آن اطمینان داشت. لازم به ذکر است که تعداد 95 کاراکتر حرفی و عددی مختلف در این دستگاه به صورت پیش فرض تعبیه شده که با استفاده از آنها می توانید فیش ها و رسیدهای دلخواه خود را چاپ کنید.

 

 

 

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی