نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

بررسی مشخصات و ویژگی های کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA1180

محمد کمالی | يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۱۸ ق.ظ

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA1180 یکی از محصولات با کیفیت ساخته شده توسط کمپانی پاناسونیک است. این محصول دارای سازگاری با باکس های KX-TDA100D و هم چنین دارای 8 کانال خط شهری با کالر آیدی می باشد. به علاوه این محصول دارای کارکرد مجهز به تلفن آنالوگ و ظرفیت برابر با 8 پورت خواهد بود. برای اشنایی با دیگر قابلیت های کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA1180 در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

ایده آل گستر:

 

  • باکس های سازگار

    KX-TDA100D

  • امکانات و قابلیت ها

    8 کانال خط شهری با کالر آی دی

  • نوع پایه

  • کارکرد

    خط تلفن آنالوگ

  • ظرفیت

    8 پورت

 

آیتی بازار:

کارت سانترال Panasonic مدل KX-TDA1180 یک کارت خط شهری با 8 پورت است که امکان اتصال به 8 خطوط شهری آنالوگ را دارد و با سانترال های مدل KX-TDE200/ KX-TDE100/ KX-TDA100D نیز سازگار می باشد. این کارت سانترال قابلیت پشتیبانی از 2 پورت PFT را داشته و می تواند در زمان قطعی برق، تلفن های اضطراری را از طریق پورت های PFT را راه اندازی نماید و همچنین قادر است که به صورت پیش فرض از کالر آیدی نیز پشتیبانی کند. این محصول از نظر فیزیکی در ابعاد 385 × 295 × 160 میلیمتر تولید شده و با وزن تقریبی 3.1 کیلوگرم در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

کارت سانترال KX-TDA1180 پاناسونیک به صورت پیش فرض به کالر آیدی نیز مجهز است. به این ترتیب شماره تماس گیرنده در لحظه برقراری تماس بر روی تلفن به نمایش در خواهد آمد. این ویژگی باعث صرفه جویی در هزینه ها شده و شما را از خرید کارت کالر آیدی به صورت جداگانه بی نیاز می کند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک KX-TDA1180 را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد. برای اشنایی بیشتر با دیگر قابلیت های کارت سانترال KX-TDA1180 پاناسونیک می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید. برای مراجعه به سایت اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی