نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

معرفی اجمالی کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA1186

محمد کمالی | يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۳۰ ق.ظ

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA1186 یگی دیگر از محصولات باکیفیت ساخته شده توسط کمپانی پاناسونیک می باشد. این محصول مجهز به خطوط آنالوگ شهری و تعداد 8 پورت می باشد. هم چنین قابلیت استفاده به صورت کالر ایدی نیز در این دستگاه وجود دارد. برایر اشنایی بیشتر با دیگر قابلیت های کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA1186 از دیدگاه سایت های معتبر در ادامه با ما همراه باشید.

 

سانترال شاپ:

 

کارت خطوط شهری آنالوگ که دارای 8خط شهری بوده و روی کارت اصلی دستگاه TDA100dbp و TDA100dba یا TDA100D یعنی کارت KX-TDA1180 قرار گرفته و خطوط شهری را به 16خط ارتقا می دهد. از مزیت های این کارت می توان به دارا بودن آیدی کالر و همچنین اشغال نکردن فضای اسلات های روی دستگاه سانترال اشاره نمود.همانظور که گفته شد کارت KX-TDA1186 دارای شماره انداز (کالر آیدی) سرخود بوده و نیازی به ماژول کالرآیدی ندارد. برای بهترین قیمت کارت 1186 پاناسونیک با ما باشید.

8-Port Analog Tunk With Caller ID Daughter Card

کارت 8 پورت شهری آنالوگ با کالر آیدی

 

ایده آل گستر:

 

  • باکس های سازگار

    TDA100D - TDA100DBP - TDA100DBA

  • امکانات و قابلیت ها

    8 کانال خط شهری با کالر آی دی - خط شهری دوم ( قابل نصب بر روی کارت 1180)

  • نوع پایه

  • کارکرد

    خطوط شهری و کالرآیدی

  • ظرفیت

    8 کانال

ایده برتر پارسیان:

کارت توسعه سانترال پاناسونیک KX-TDA1186 در واقع یک کارت فرعی است که بر روی کارت TDA1180 نصب می شود. در واقع استفاده از این کارت باعث اشغال هیچ اسلاتی از دستگاه شما نمی شود. با نصب کارت خط شهری سانترال پاناسونیک KX-TDA1186 بر روی کارت TDA1180 می توانید 8 خط شهری آنالوگ جدید را به آن اضافه کنید. با توجه به اینکه کارت سانترال TDA1180 خود دارای 8 خط شهری است، با استفاده از این دو کارت در کنار هم در دستگاه سانترال از 16 خط شهری بهره مند خواهید شد که در شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهایی که تعداد تماس تلفنی بالایی در طول روز دریافت می کنند، کارایی بالایی دارد. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در ارتباط با دستگاه کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA1186 می توایند به سایت ایده برتر مراجعه کنید. برای مراجعه به ایده برتر اینجا کلیک کنید.

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی