نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

بررسی وب کم HD لاجیتک مدل Logitech C310

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۵۳ ق.ظ

وب کم HD لاجیتک مدل Logitech C310 دارای کیفیت ویدیو 720 HD و کیفیت تصویر 5 مگابایت می باشد. هم چنین وب کم HD لاجیتک مدل Logitech C310 دارای سرعت فریم 30 و فوکوس تصویر اتوماتیک می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های وب کم HD لاجیتک مدل Logitech C310 در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

آیتی بازار:

  • کیفیت ویدیو: HD 720
  • کیفیت تصویر: 5M
  • سرعت فریم: 30
  • فوکوس تصویر: اتوماتیک
  • زوم تصویر: نرم افزاری وب کم
  • دارای میکروفن داخلی

لاجی لوک:

ریموت کنترل

وضوح تماس تصویری

HD

رزولوشن تماس تصویری

720 × 1280 پیکسل

رزولوشن ضبط ویدئو

720 × 1280 پیکسل

سرعت تصویربرداری

30 فریم بر ثانیه

کیفیت واقعی عکس

VGA

رزولوشن واقعی عکس

960 × 1280 پیکسل

کیفیت - رزولوشن افزایش یافته عکس

5 مگاپیکسل

نوع حسگر

CMOS

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

از لحاظ کیفیت تصاویر دوربین وب کم اچ دی لاجیتک C310 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این وبکم دارای رزولوشن 1280 * 720 پیکسل در هنگام فیلمبرداری و برقراری تماس تصویری است و تصاویری با کیفیت HD را به ارمغان می آورد. همچنین سرعت فیلمبرداری وبکم لاجیتک C310 برابر با 30 فریم بر ثانیه و زاویه دید لنز آن حداکثر 70 درجه است. با توجه به این مشخصات می توان گفت که حتی جزئیات موجود در تصاویر نیز توسط این وبکم با وضوحی مطلوب به طرف مقابل گفتگوی تصویری منتقل خواهد شد. دیگر مشخصات وب کم مخصوص کامپیوتر لاجیتک مدل Logitech C310 شامل فوکوس ثابت، فاصله کانونی 4.4 میلی متر، قابلیت زوم دیجیتال و قابلیت چرخش دستی به صورت عمودی می شود. ضمن اینکه این وبکم از فناوری تصحیح خودکار نور نیز برخوردار است و حتی در محیط های کم نور و تاریک نیز تصاویری واضح را ارائه می دهد. وبکم لاجیتک مدل C310 از امکان عکس برداری با رزولوشن حداکثر 5 مگاپیکسل نیز برخوردار است و می توان از آن به عنوان یک دوربین دیجیتال نیز استفاده کرد!

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی