نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

خرید پاوربانک روموس Romoss U-Style با ظرفیت 10000 میلی آمپر

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۱۶ ق.ظ

پاوربانک روموس Romoss U-Style با ظرفیت 10000 میلی آمپر یکی ار با کیفیت ترین مخصولات ارائه شده توسط کمپانی روموس می باشد. پاوربانک روموس Romoss U-Style با ظرفیت 10000 میلی آمپر در ابعاد 101x65x21 میلی متر و وزن 195 گرم طراحی شده است. هم چنین پاوربانک روموس Romoss U-Style با ظرفیت 10000 میلی آمپر دارای شدت جریان 2.1 ـمپر و ولتاژ وزودی 5 ولت نیز می باشد. برای رآشنایی با دیگر قابلیت های پاوربانک روموس Romoss U-Style با ظرفیت 10000 میلی آمپر در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

با پاور بانک «روموس» مدل «U-Style» بدون نگرانی بابت تمام شدن شارژ، از گوشی موبایل یا تبلت‌تان استفاده کرده و در صورت نیاز باتری دستگاه را بدون نیاز به پریز برق شارژ کنید. این پاور بانک وزن کم و ابعاد کوچکی دارد؛ به همین دلیل خیلی ساده داخل کیف یا جیب‌تان جای می‌گیرد و همیشه همراه‌تان خواهد بود. این مدل از محصولات روموس 195 گرم وزن دارد و ابعاد آن به ترتیب طول، عرض و ضخامت 101، 65 و 21 میلی‌متر هستند. باتری به‌کار رفته در آن لیتیومی بوده و 10000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. این شارژر با استفاده از پلاستیک ساخته شده و روی سطح آن نشانگرهای LED وجود دارد تا وضعیت شارژ باتری را نمایش دهند.

 

کالااوما:

ابعاد

21 × 65 × 101 میلی‌متر

وزن

195 گرم

بازه وزن

100 تا 200 گرم

جنس

پلاستیک

نحوه نمایش میزان شارژ باتری

نشانگر LED

مشخصات فنی

ظرفیت اسمی

10000 میلی‌آمپر ساعت

 

ایده برتر:

در پاور بانک جیبی روموس U-Style از باتری لیتیوم پلیمری بهره برده شده که در مقایسه با باتری های لیتیوم یونی وزن کمتری دارد. برای شارژ باتری این پاوربانک باید از کابل MicroUSB استفاده کنید. پورت ورودی پاور بانک 10 هزار میلی آمپر روموس U-Style دارای شدت جریان 2.1 آمپر است و سرعت مطلوبی در شارژگیری را ارائه می دهد. بر روی بدنه این شارژر همراه نیز چهار نشانگر LED تعبیه شده که هر یک از آنها بیانگر 25 درصد شارژ هستند. از طریق این نشانگرها می توانید از میزان شارژ باتری پاوربانک مطلع شوید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی