نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید پردازنده سرور Intel Xeon E5-2623 v4

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۳۰ ق.ظ

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2623 v4 یکی ار با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اینتل می باشد. پردازنده سرور Intel Xeon E5-2623 v4 در سال 2016 معرفی شد. هم چنین پردازنده سرور Intel Xeon E5-2623 v4 دارای سرعت پردازنده 3.20 گیگاهرتز و تعداد 4 هسته و تعداد 8 رشته می باشد. هم چنین پردازنده سرور Intel Xeon E5 باشید.

 

مستر شبکه:

  • این پردازنده سرور دارای فرکانس 2/6 GHz می باشد.
  • دارای حافظه پنهان (LLC CACHE) ،10 MB است.
  • تعداد هسته های این پردازشگر 4 می باشد.
  • پاور مصرفی این CPU، 135 W است.
  • حداکثر ظرفیت حافظه این پردازشگر 5 TB است.
  • بالاترین پهنای باند حافظه این پردازشگر 77 GB/s می باشد.

 سرور بازار:

 

یکی از بهترین و کاملترین سرورهای اچ پی مدل DL380 G8 میباشد که با توجه به نیاز مجموعه میتوانند از این دستگاه به عنوان سرور محاسباتی - سرور دیتابیس - سرور گرافیکی - و یا سرور ذخیره سازی - استفاده کرد . پر فروشترین مدل سرور اچ پی در بازارهای جهانی مدل 380 از خانواده های مختلف آن میباشد.این سرور رکمونت ، 2 یونیت و قابلیت استفاده از سازمانهای کوچک تا سازمانهای بزرگ را بر اساس قطعات نصب شده بر روی آن میباشد .در حال حاضر پرفروش ترین سرور بازار ایران ، این مدل سرور میباشد. در زیر نگاهی کوتاه به مشخاصات این سرور را خواهیم داشت.

 

ایده برتر:

سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2623 v4 به چهار هسته مجهز است و از قابلیت اجرای 8 رشته پردازشی بهره می برد. این سی پی یو سرور دارای فرکانس پایه 2.6 گیگاهرتز است که در هنگام اجرای پردازش های سنگین، از طریق فناوری توربو به 3.2 گیگاهرتز هم ارتقا می یابد. در پردازنده سرور اینتل Xeon E5-2623 v4 از نسخه 2.0 تکنولوژی Turbo Boost بهره برده شده که نقش زیادی در افزایش طول عمر پردازنده دارد و باعث تغییر فرکانس آن به صورت داینامیک می شود. به این ترتیب که پردازنده در مواقع بیکاری و در هنگام اجرای پردازش های سبک از فرکانس پایه و در هنگام اجرای پردازش های سنگین تر از فرکانس های بالاتری برخوردار خواهد بود. دیگر مشخصات CPU سرور اینتل Xeon E5-2623 v4 شامل مجهز بودن به حافظه کش 10 مگابایت (با فناوری اسمارت کش اینتل)، سرعت باس 8 GT/s و توان حرارتی 85 وات می شود.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی