نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

قیمت پاوربانک روموس Romoss Sense 9 با ظرفیت 25000 میلی آمپر

محمد کمالی | چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۲۰ ق.ظ

پاوربانک روموس Romoss Sense 9 با ظرفیت 25000 میلی آمپر یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی روموس می باشد. پاوربانک روموس Romoss Sense 9 با ظرفیت 25000 میلی آمپر در ابعاد 22x80x210 میلی متر و وزن 585 گرم طراحی شده است. هم چنین پاوربانک روموس Romoss Sense 9 با ظرفیت 25000 میلی آمپر دارای باطری 15000 میلی امپر نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابیلت های پاوربانک روموس Romoss Sense 9 با ظرفیت 25000 میلی آمپر در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

ابعاد و وزن

210*80*22 میلی‌متر585 گرم

باطری

ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعتیلیتیوم پلیمری

ورودی

5 ولت / 2.1 آمپر

خروجی

5 ولت / 1.0 و 2.1 آمپر

تعداد درگاه خروجی

3 عدد

نحوه نمایش میزان شارژ باتری

نشانگر LED

 

تکنوسان:

امروزه پاوربانک بدل به یکی از مهم ترین لوازم های جانبی تلفن همراه شده. اما اگر پاوربانکی که خریداری می کنید مناسب نباشد یا بخاطر استفاده از جنس های نامرغوب در برق رسانی به موبایل شما مشکل داشته باشند، جدا از هزینه ای که شما برای خرید آن کرده اید موبایل شما هم دچار آسیب های جدی می شود و حتی ممکن است دیگر بلا استفاده باشد. شرکت روموس یکی از برندهای بزرگ در زمینه تولید پاوربانک می باشد.

پاوربانک romoss sense 9 با ظرفیت ۲۵ هزار میلی آمپر یکی از محصولات شرکت روموس است. طراحی این محصول به زیبایی انجام شده و با نشانگر LED میزان شارژی که در پاوربانک باقی مانده را به شکل نمایه باتری نشان می دهد که زیبایی محصول را افزایش می دهد. همچنین سنس ۹ نسبت به رقبای خود سبک است و جابجایی آن راحت می باشد. جنس بدنه پاوربانک نیز به طوری طراحی شده که اگر موبایل خود را روی آن بگذارید خط و خشی روی آن نمی اندازد.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

با به همراه داشتن پاور بانک ضد ضربه روموس Sense 9 خیالتان بابت شارژ داشتن گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان به طور کامل راحت خواهد بود! همان طور که اشاره شد، این پاوربانک با ظرفیت 25000 میلی آمپر ساعت عرضه شده و می توان از آن به طور میانگین برای 7 تا 8 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند بهره برد. البته توجه داشته باشید که تعداد دفعات شارژدهی پاور بانک 25 هزار میلی آمپر روموس Sense 9 به ظرفیت باتری گوشی موبایل شما بستگی دارد و ممکن است از مقادیر ذکر شده در این بخش کمتر یا بیشتر شود. ضمن اینکه شما می توانید از این پاوربانک برای شارژ انواع تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و... استفاده کرد. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک گوشی موبایل روموس Sense 9 می توان میزان کارایی آن در شارژ انواع دستگاه های دیجیتال را مناسب ارزیابی کرد. این پاوربانک برای استفاده در سفر، کمپینگ، کوهنوردی و طبیعت گردی نیز گزینه ایده آلی است.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی