نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

خرید دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH281

محمد کمالی | شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۵۶ ق.ظ

دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH281 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی بنکیو می باشد. دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH281 دارای ابعاد 43.1X170.8X729.1 میلی متر و وزن 360X7920 پیکسل می باشد. به علاوه دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH281 دارای کارکرد تعداد 60000 ساعت و محدوده دمایی بین 0 تا 40 درجه می باشد.برای آشنایی با دیگر قابلیت های دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH281 در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

دیجیتال ساینیج بنکیو BH281 سایز 28 اینچ با شدت روشنایی عالی 1000 نیتس عرضه شده و تصاویر به نمایش درآمده با آن از بالاترین میزان شفافیت برخوردارند! این ویژگی باعث جلب نظر بیشتر مشتریان و مخاطبان شما به محتوای مورد نظرتان می شود! ضمن اینکه این میزان روشنایی به شما اجازه می دهد تا بتوانید با خیالی راحت از مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو BH281 در محیط های کاملاً روشن و پرنور استفاده کرده و از تصاویری واضح بهره مند شوید. در کل با در نظر گرفتن قیمت دستگاه دیجیتال ساینیج بنکیو BH281 می توان کیفیت تصاویر آن را عالی ارزیابی کرد.

شما می توانید دیجیتال ساینیج 28 اینچ بنکیو مدل BH281 را متناسب با دکوراسیون داخلی محل کار خود و محدودیت های فضای دردسترس برای نصب، هم به صورت افقی (Landscape) و هم به صورت عمودی (پرتره) مورد استفاده قرار دهید. این ویژگی کارایی بالایی به خصوص در فضاهای کم دارد و سبب انعطاف بالای این ساینیج در نصب در مکان های مختلف می شود. ضمن اینکه با توجه به وزن 4 کیلوگرمی و ابعاد کوچکِ نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج بنکیو مدل BenQ BH281 مشکلی برای نصب آن بر روی پایه، دیوار، قفسه اجناس یا سقف نخواهید داشت.

دیجیتال ساینیج بنکیو BenQ BH281 یکی از با دوام ترین ساینیج های موجود در بازار است و از مدت زمان کارکرد 60000 ساعتی بهره می برد! بنابراین با صرف هزینه برای خرید این ساینیج برای مدتی طولانی از یک محصول مدرن و کارآمد بهره مند خواهید شد. این ویژگی امکان استفاده از تابلو تبلیغاتی دیجیتال بنکیو BH281 برای نمایش بدون وقفه تصاویر در تمام طول 24 ساعت شبانه روز و هر 7 روز هفته را فراهم می آورد. بنابراین حتی در ایام تعطیل و در طول شب نیز می توانید این دیجیتال ساینیج را برای نمایش محتوای تبلیغاتی، قیمت ها و تخفیف های مورد نظرتان روشن بگذارید!

بر روی بدنه دستگاه دیجیتال ساینیج بنکیو BH281 پورت های ارتباطی آن شامل ورودی صدا، VGA، HDMI و سریال تعبیه شده که از طریق آنها می توانید ساینیج خود را به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ و... متصل کنید. اما این ساینیج توانایی نمایش تصاویر بدون نیاز به اتصال به دستگاه های دیگر را دارد. برای این منظور می توانید فایل های مورد نظر خود جهت نمایش را بر روی فلش مموری ذخیره کرده و سپس فلش خود را به پورت USB ساینیج هوشمند بنکیو BH281 اتصال دهید. در این حالت ساینیج فایل های مورد نظر شما را به صورت مستقیم از روی فلش مموری نمایش می دهد. ضمن اینکه این ساینیج دارای دو اسپیکر داخلی 2 واتی نیز هست و صدای مطلوبی را ارائه می دهد.

دیجیتال ساینیج بنکیو مدل BH281 با نرم افزار مدیریت محتوای X-Sign سازگار است و امکانات متعددی در زمینه طراحی محتوا و نمایش آن را در اختیار شما می گذارد. با استفاده از این نرم افزار می توانید از قالب های متنوع بهره مند شده و از متون متحرک، عکس، ویدئو و انیمیشن در طراحی خود استفاده کنید. نرم افزار X-Sign بر پایه سیستم Cloud طراحی شده و امکان مدیریت تصاویر در حال نمایش بر روی ساینیج دیجیتال بنکیو BH281 از طریق اینترنت را ایجاد می کند. بنابراین برای ویرایش، تغییر یا حذف تصاویر در حال نمایش بر روی ساینیج نیازی به حضور فیزیکی در کنار آن نخواهید داشت!

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی