نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

خرید پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP E77830dn Plus

محمد کمالی | شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۵۰ ق.ظ

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP E77830dn Plus یکی از قابلیت های پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP E77830dn Plus در ادامه متن با همراه باشید. پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP E77830dn Plus دارای ابعاد 3600X197X264 میلی متر و وزن 6.900 کیلوگرم طراحی شده است. هم چنین پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP E77830dn Plus دارای ظرفیت کاغذ 250 برگ و سرعت چاپ 19 برگ به صوزت سیاه وسفید خواهد بود. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP E77830dn Plus در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

دیجی کالا:

مشخصات کلی

  • ابعاد

    264*197*360 میلی‌متر

  • وزن

    6.900 کیلوگرم

  • تکنولوژی چاپ

    چاپ لیزری

  • کاربری

    3 کاره (پرینت، اسکن، کپی)

  • سایز چاپ

    A4

کاغذ

چاپ

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

اگر به تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید از اسناد نیاز پیدا کردید، در این زمینه هم پرینتر چند کاره اچ پی E77830dn Plus به کار شما خواهد آمد! در این پرینتر از یک اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 100 برگ استفاده شده که از رزولوشن 600 * 600 dpi برخوردار است. از این اسکنر می توانید برای ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF، TIFF، JPEG و XPS و ارسال آنها به اکانت ایمیل، سرور FTP، سرویس ابری SharePoint، فولدر موجود در شبکه و حافظه های USB استفاده کنید. لازم به ذکر است که سرعت اسکنر به کار رفته در پرینتر لیزری اداری اچ پی E77830dn Plus در حالت اسکن یک رو برابر با 80 برگ در دقیقه و در حالت اسکن دو رو برابر با 160 تصویر در دقیقه است.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی