نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

قیمت پردازنده سرور Intel Xeon E5-2650L v4

محمد کمالی | شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۴۲ ق.ظ

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2650L v4 یکی از با کیفیت ترین مخصولات ارائه شده توسط کمپانی اینتل می باشد. پردازنده سرور Intel Xeon E5-2650L v4 دارای تعداد 12 هسته و تعداد 24 رشته می باشد. به علوه پردازنده سرور Intel Xeon E5-2650L v4 دارایحداکثر حافظه حرارتی 105 وات نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پردازنده سرور Intel Xeon E5-2650L v4 در ادامه متن با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

سی ‌پی ‌یو CPU (واحد پردازش مرکزی) در یک کلام مغز کامپیوتر یا سرور است. قطعه‌ای کوچک با وظیفه ‌ای بزرگ که پردازش هر دستوری که به آن ارسال می‌ شود را انجام می هد. هر سیستم اطلاعاتی برای پردازش دستورات (عملکردهای منطقی، ریاضی و ...)  نیاز به یک پردازنده (Processor) دارد. این وظیفه در سرور ها بر عهده سی پی یو سرور است. CPU تقریبا تمامی دستورات داده شده بوسیله نرم‌ افزار ها و سخت‌ افزار ها را با استفاده از عملکرد های منطقی، محاسبات ریاضی و مقایسات پردازش می‌ کند.

 

خانه سرور:

از پردازنده های سری 2600 که برای سرور های اچ پی نسل G8 طراحی و ساخته شده است میتوان به پردازنده سرور اچ پی Intel Xeon E5-2650L v2 اشاره کرد. پردازنده ای که در کنار نوع معمولی 2650L v2 در بازار ایران عرضه شده است و برخی کاربران از آنها استفاده میکنند. این سی پی یو از پردازنده های شرکت اینتل دارای قدرت پایینی بوده و نسبت به مدل 2650L v2 به مراتب ضعیف تر می باشد. پردازنده 2650L v2 دارای 10 کور واقعی و 20 کور مجازی می باشد. همچنین این پردازنده دارای 25 مگ کش در لایه های L می باشد. در زیر به برخی از خصوصیات مهم این پردازنده اشاره خواهیم کرد.

 

ایده برتر پارسیان:

یکی از ویژگی های کاربردی پردازنده سرور Intel Xeon E5-2650L v4 بهره بردن آن از برخی تکنولوژی های پیشرفته اینتل است که باعث ارائه عملکرد پربازده و بهینه آن می شود. به عنوان مثال در این سی پی یو از تکنولوژی های VT-x و VT-d نیز بهره برده شده است. تکنولوژی VT-x واحد سخت افزاری پردازنده را به چند واحد مجازی تبدیل می کند و با تقسیم وظایف به چند بخش، زمینه اجرای سریع تر آنها را فراهم می آورد. تکنولوژی VT-d هم در زمینه ارتباط بهینه تر پردازنده با تجهیزات I/O در محیط های مجازی شده کاربرد دارد. همچنین در CPU مخصوص سرور اینتل Xeon E5-2650L v4 از تکنولوژی Hyper-Threading استفاده شده که امکان پردازش موازی و تخصیص دو رشته پردازشی به هر یک از هسته های فیزیکی پردازنده را فراهم می آورد.

    • محمد کمالی

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی