نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

مشخصات پردازنده سرور Intel Xeon E5-2660 v4

محمد کمالی | شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۴۶ ق.ظ

پردازنده سرور Intel Xeon E5-2660 v4 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اینتل می باشد. پردازنده سرور Intel Xeon E5-2660 v4 دارای تعداد 14 هسته و تعداد 28 رشته می باشد. هم چنین پردازنده سرور Intel Xeon E5-2660 v4 دارای توان حرارتی 105 وات نیز خواهد بود. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پردازنده سرور Intel Xeon E5-2660 v4 در ادامه متن با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2660 v4 مجهز به 14 هسته در 28 رشته پردازشی می باشد و از حداکثر توان حرارتی 105 وات برخوردار است. این سی پی یو سرور اینتل از تکنولوژی پردازشی 1536 گیگابایت بهره می برد که از نوع DDR4 می باشد. سی پی یو سرور مدل Xeon E5-2660 v4 دارای کش L3 35MB بوده و مجهز به گرافیک داخلی است که از حداکثر پهنای باند حافظه 76.8 مگابیت بر ثانیه برخوردارمی باشد.

 

ویرا سرور:

CPU مخفف عبارت Central Processing Unit می باشد. این عبارت به معنی واحد پردازشگر مرکزی است. پردازنده یا سی پی یو را می توان اصلی ترین قسمت سرویس دهنده بیان کرد. این قطعه به منزله ی مغز برای سرور می باشد. سی پی یو تمامی عملکرد های پردازشی مانند عملکرد ریاضی و … را عهده دار است. برای انجام پردازش های سنگین و کار های زیاد بایستی از پردازنده هایی با ظرفیت و قدرت بیشتر استفاده نمود.

 

ایده برتر :

اگر می خواهید تا به بالاترین سرعت و کیفیت عملکرد سرور در اجرای برنامه های مختلف دست یابید، حتماً باید به سازگاری پردازنده با حافظه های رم توجه داشته باشید. در رابطه با CPU سرور اینتل Xeon E5-2660 v4 باید گفت که این سی پی یو سروری با حافظه های رم DDR4 با فرکانس های 1600، 1866، 2133 و 2400 مگاهرتز سازگار است و در کنار این حافظه ها عملکردی سریع و ایده آل از خود نشان می دهد. پردازنده سرور اینتل زئون E5-2660 v4 به پهنای باند 76.8 گیگابایت بر ثانیه و 4 کانال جهت ارتباط با مموری مجهز شده و از فناوری ECC یا Error-Correcting Code پشتیبانی می کند. این فناوری در صورتی اجرا می شود که چیپست سرور نیز با آن سازگار باشد و در زمینه تشخیص و رفع خودکار خطاهای داخلی مموری کارایی دارد.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی