نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

معرفی هارد دیسک اکسترنال لسی LaCie Porsche Design P922

محمد کمالی | شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۰۲ ق.ظ

هارد دیسک اکسترنال لسی LaCie Porsche Design P922 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی لسی می باشد. هارد دیسک اکسترنال لسی LaCie Porsche Design P922 در ابعاد 129.2X76.2X75.2 میلی متر و وزن 240 گرم طراحی شده است. هم چنین هارد دیسک اکسترنال لسی LaCie Porsche Design P922 دارای ظرفیت یک ترابایت و نوع حافظه قابل حمل نیز می باشد. هم چنین هارد دیسک اکسترنال لسی LaCie Porsche Design P922 دارای سایز هد 2.5 اینچ خواهد بود. برای آشنایی با دیگر قابلیت های هارد دیسک اکسترنال لسی LaCie Porsche Design P922 خواهد بود. 

 

دیجی کالا:

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد

    15.2 × 76.2 × 129.5 میلی‌متر

  • وزن

    240 گرم

مشخصات فنی

  • ظرفیت

    1 ترابایت

  • نوع حافظه

    قابل حمل

  • نوع اتصال

    باسیم

  • نوع رابط

    USB 3.0

  • سایز هد

    2.5 اینچ

  • سرعت انتقال داده‌ها

    در حالت USB 3.0 با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه و در حالت USB 2.0 با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه

  • مقاوم در برابر آب

    خیر

  • مقاوم در برابر ضربه

    خیر

  • مقاوم در برابر شوک

    خیر

  • مقاوم در برابر لغزش

    خیر

کالاوما:

ابعاد

15.2 × 76.2 × 129.5 میلی‌متر

وزن

240 گرم

مقاوم در برابر آب

خیر

مقاوم در برابر ضربه

خیر

مقاوم در برابر شوک

خیر

مقاوم در برابر لغزش

خیر

مقاوم در برابر خش

خیر

مقاوم در برابر گرد و غبار

خیر

نشانگر LED

بله

مشخصات فنی

ظرفیت

2 ترابایت

نوع حافظه

قابل حمل

نوع اتصال

باسیم

نوع رابط

USB 3.0

سایز هد

2.5 اینچ

سرعت انتقال داده‌ها

در حالت USB 3.0 با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه و در حالت USB 2.0 با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه

باتری

ندارد

منبع تغذیه

پورت USB

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

بدنه هارد دیسک لسی Porsche Design P922 با رنگ خاکستری مات و کناره های آن با رنگ مشکی طراحی شده است. این هارد اکسترنال دارای ظاهری شیک و زیبا است و استفاده از آن حس خوبی را به شما منتقل می کند. ضمن اینکه هارد دیسک اکسترنال لسی مدل Porsche Design P922 از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز برخوردار است و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی می توانید بر روی آن حساب باز کنید! باید به این نکته اشاره کنیم که این هارد اکسترنال در ابعاد 129.5 * 76.2 * 15.2 میلی متر و وزن 240 گرم عرضه شده و حمل و جابجایی آن به آسانی انجام می گیرد. به این ترتیب در تمام طول روز به فایل هایتان دسترسی خواهید داشت!

از لحاظ سرعت انتقال اطلاعات هارد اکسترنال رومیزی لسی Porsche Design P922 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند! این هارد دیسک به رابط USB 3.0 مجهز است که نسل جدید رابط های USB به حساب می آید و سرعتی به مراتب بالاتر نسبت به رابط USB 2.0 را ارائه می دهد. به طور کلی سرعت انتقال اطلاعات رابط USB 3.0 در بهترین حالت به 5 گیگابیت بر ثانیه هم می رسد. البته این میزان سرعت در اکثر هاردهای اکسترنال کمتر از این مقدار است. با این وجود هارد اکسترنال LaCie Porsche Design P922 سرعت قابل توجهی در انتقال اطلاعات را برای شما به ارمغان می آورد. به طوری که برای تکمیل شدن انتقال فایل های حجیم، مجبور به منتظر ماندن برای مدتی طولانی نخواهید بود! لازم به ذکر است که این هارد اکسترنال با رابط USB 2.0 نیز سازگار است.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی