نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

خرید Intel Xeon Platinum 8180 Processor - سی پی یو سرور

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۵۱ ق.ظ

Intel Xeon Platinum 8180 Processor - سی پی یو سرور یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اینتل می باشد. Intel Xeon Platinum 8180 Processor - سی پی یو سرور دارای سرعت پردازنده حداکثر 3.80 گیگابایت و تعداد 28 هسته و تعداد 56 رشته می باشد. هم چنین این محصول دارای توان حرارتی 205 مگاباتیت نیز می باشد. برای اشنایی با دیگر قابلیت های این مخصول در ادامه متن با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

سی پی یو سرور اینتل مدل Xeon Platinum 8180 در ابعاد 76*56.5 میلیمتر تولید و یکی از نسخه های حرفه ای زئون به شمار می رود. این محصول که یک پردازنده سرور با لیتوگرافی 14 نانومتری با بالاترین عملکرد است، دارای 38.5 مگابایت حافظه کش از نوع L3 و 205 وات توان حرارتی می باشد. این سی پی یو سرور از 28 هسته پردازشی و 2.50 گیگاهرتز فرکانس در حالت پایه بهره برده و فرکانس در حالت توربو آن نیز برابر با 3.80 گیگاهرتز می باشد. تعداد رشته پردازشی در این محصول 56 بوده و سرعت، کارایی و بهم پیوستگی بیشتری نسبت به سری E7 دارد. این پردازنده قابل نصب روی سوکت پردازنده FCLGA3647 بوده و با حافظه رم از نوع DDR4 با حداکثر فرکانس 2666 مگاهرتز و حداکثر ظرفیت 768 گیگابایت سازگار است.

 

آسیمکو:

سی پی یو سرور اینتل مدل Xeon Platinum 8180 در ابعاد 76*56.5 میلیمتر تولید و یکی از نسخه های حرفه ای زئون به شمار می رود. این محصول که یک پردازنده سرور با لیتوگرافی 14 نانومتری با بالاترین عملکرد است، دارای 38.5 مگابایت حافظه کش از نوع L3 و 205 وات توان حرارتی می باشد. این سی پی یو سرور از 28 هسته پردازشی و 2.50 گیگاهرتز فرکانس در حالت پایه بهره برده و فرکانس در حالت توربو آن نیز برابر با 3.80 گیگاهرتز می باشد.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

پردازنده سرور اینتل Xeon Platinum 8180 به 28 هسته مجهز بوده و از 56 رشته پردازشی پشتیبانی می کند. همچنین فرکانس پایه این سی پی یو برابر با 2.5 گیگاهرتز است که امکان ارتقای آن به 3.8 گیگاهرتز از طریق فناوری Turbo Boost در هنگام اجرای پردازش های سنگین وجود دارد. از دیگر مشخصات CPU سرور اینتل مدل Intel Xeon Platinum 8180 باید به مجهز بودن آن به حافظه کش 38.5 مگابایتی از نوع L3 و توان حرارتی 205 واتی اشاره کرد. با توجه به این مشخصات می توان از قدرت پردازشی و سرعت محاسباتی عالی این پردازنده اطمینان کامل داشت.

سرعت و کیفیت عملکرد دستگاه سرور تا حد زیادی به سازگاری پردازنده با حافظه رم بستگی دارد و حتماً در هنگام راه اندازی سرور باید به این نکته توجه داشته باشید. پردازنده مخصوص سرور اینتل Xeon Platinum 8180 به 6 کانال جهت ارتباط با مموری برخوردار است و می توان از آن در کنار حافظه های رم DDR4 با فرکانس 2666 مگاهرتز و ظرفیت حداکثر 768 گیگابایت بهره برد. همچنین این پردازنده با فناوری ECC یا Error-Correcting Code نیز سازگار است که در زمینه تشخیص و تصحیح خودکار خطاهای داخلی مموری کارایی بالایی دارد. توجه داشته باشید که برای بهره بردن از این فناوری، چیپست سرور نیز باید از آن پشتیبانی کند.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی