نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

خرید Intel Xeon Platinum 8280 Processor - سی پی یو سرور

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۵۶ ق.ظ

Intel Xeon Platinum 8280 Processor - سی پی یو سرور یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اینتل می باشد. Intel Xeon Platinum 8280 Processor - سی پی یو سرور دارای تعداد 28 هسته و تعداد 2.70 گیگاهرتز می باشد. هم چنین Intel Xeon Platinum 8280 Processor - سی پی یو سرور دارای حافظه کش 38.5 مگابایت می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های Intel Xeon Platinum 8280 Processor - سی پی یو سرور در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

آیتی بازار:

سی پی یو سرور اینتل زئون مدل Platinum 8280L از قدرتمندترین پردازنده های کمپانی اینتل می باشد که مناسب برای سیستم های سرور طراحی شده است. این مدل از سی پی یو سرور 28 هسته ای می باشد و می تواند دیتاها را با حداقل فرکانس 2.70 گیگاهرتز و حداکثر 4.00 گیگاهرتز پردازش نماید. این CPU از توان بالایی برخوردار است و می تواند تا توان 205 وات را متحمل شود. سی پی یو سرور Intel از حافظه های DDR4 با حداکثر سرعت 2933 مگاهرتز پشتیبانی می نماید و حافظه های به کار رفته در در سیستم می تواند تا حداکثر 4.5 ترابایت ظرفیت داشته باشد. از دیگر تکنولوژی های پیشرفته دیگر این پردازنده می توان به Deep Learning Boost، Resource Director، Speed Shift، Turbo Boost ، Hyper-Threading، Virtualization اشاره نمود. این محصول در ماردبردهایی که دارای سوکت FCLGA3647 و اسلات PCI Express نسخه 3 هستند، مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بهاوریت:

سی پی یو سرور اینتل زئون مدل Platinum 8280 پارت نامبر P07154 از قدرتمندترین پردازنده های کمپانی اینتل می باشد که مناسب برای سیستم های سرور طراحی شده است. این مدل از سی پی یو سرور 28 هسته ای می باشد و می تواند دیتاها را با حداقل فرکانس 2.70 گیگاهرتز و حداکثر 4.00 گیگاهرتز پردازش نماید. این CPU از توان بالایی برخوردار است و می تواند تا توان 205 وات را متحمل شود. سی پی یو سرور Intel از حافظه های DDR4 با حداکثر سرعت 2933 مگاهرتز پشتیبانی می نماید و حافظه های به کار رفته در در سیستم می تواند تا حداکثر 4.5 ترابایت ظرفیت داشته باشد. از دیگر تکنولوژی های پیشرفته دیگر این پردازنده می توان به Deep Learning Boost، Resource Director، Speed Shift، Turbo Boost ، Hyper-Threading، Virtualization اشاره نمود. این محصول در ماردبردهایی که دارای سوکت FCLGA3647 و اسلات PCI Express نسخه 3 هستند، مورد استفاده قرار می گیرد.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

فرکانس پایه CPU سرور اینتل Xeon Platinum 8280 برابر با 2.7 گیگاهرتز است که امکان ارتقای آن به 4 گیگاهرتز از طریق فناوری Turbo Boost وجود دارد. فناوری توربو امکان تغییر داینامیک فرکانس متناسب با بار کاری پردازنده در هر لحظه را ایجاد می کند و نقش زیادی در ارائه عملکرد بهینه آن دارد. همچنین سی پی یو سروری اینتل مدل Intel Xeon Platinum 8280 به 28 هسته، 56 رشته پردازشی و 38.5 مگابایت حافظه کش مجهز است و از توان حرارتی 205 وات بهره می برد. با توجه به این مشخصات می توان از قدرت پردازشی عالی این پردازنده اطمینان کامل داشت و بر روی آن برای اجرای برنامه های سنگین و تخصصی حساب باز کرد.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی