نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید Intel Xeon E5649 Processor - سی پی یو سرور

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۳۵ ق.ظ

Intel Xeon E5649 Processor - سی پی یو سرور یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اینتل می باشد. Intel Xeon E5649 Processor - سی پی یو سرور در دارای تعداد 6 هسته و تعداد 12 رشته می باشد. هم چنین Intel Xeon E5649 Processor - سی پی یو سرور دارای فرکانس پایه 2.53 گیگاهرتز نیز می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های Intel Xeon E5649 Processor - سی پی یو سرور در ادامه متن با ما همراه باشید.

سیسکو:

  • مدل پردازنده : Intel Xeon E5649
  • تعداد هسته : ۶ عدد
  • تعداد کور مجازی : ۱۲ عدد
  • فرکانس پایه پردازنده : ۲٫۵۳GHz
  • فرکانس حداکثر توربو : ۲٫۹۳GHz
  • حافظه کش : ۱۲MB

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

سی پی یو یکی از اصلی ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و سرور است که وظیفه اجرای پردازش ها و محاسبات را برعهده دارد. در واقع می توان پردازنده را مغز متفکر یک کامپیوتر دانست که نقش زیادی در سرعت و کیفیت عملکرد دستگاه در اجرای برنامه های مختلف دارد. اگر قصد خرید پردازنده سرور برای استفاده بر روی سرورهای اداری با توان کاری معمولی را دارید، پردازنده سرور Intel Xeon E5649 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این پردازنده سرور در سال 2011 توسط کمپانی معتبر اینتل روانه بازار شده و به 6 هسته و فرکانس پایه 2.53 گیگاهرتز مجهز است. در ادامه بیشتر به بررسی سی پی یو سرور اینتل Xeon E5649 و معرفی مشخصات آن خواهیم پرداخت.

 

پردازنده سرور اینتل Xeon E5649 با لیتوگرافی 32 نانومتری و ابعاد 42.5 * 45 میلی متری عرضه شده و بر روی سوکت FCLGA1366 مادربرد سرور نصب می شود. این سی پی یو مخصوص سرور کارایی بالایی در کنار حافظه های رم DDR3 با فرکانس های 800، 1066 و 1333 مگاهرتز و ظرفیت حداکثر 288 گیگابایت دارد و به سه کانال جهت ارتباط با حافظه رم سرور مجهز است. همچنین CPU سرور اینتل Xeon E5649 از پهنای باند 32 گیگابایت در ثانیه در ارتباط با حافظه های رم پشتیبانی می کند و با فناوری ECC یا Error-Correcting Code سازگار است. این فناوری امکان تشخیص و رفع خودکار خطاهای داخلی مموری را ایجاد می کند. توجه داشته باشید که برای بهره گیری از تکنولوژی ECC، علاوه بر پردازنده، چیپست به کار رفته در سرور نیز باید با آن سازگار باشد.

 

یکی از ویژگی های مهم پردازنده سرور Intel Xeon E5649 سازگاری آن با فناوری های کاربردی اینتل است که باعث ارائه عملکرد بهینه و سریع آن می شود. به عنوان مثال این پردازنده از تکنولوژی EPT برخوردار است که نقش زیادی در کاهش بار کار مموری و ارتباط سریع تر پردازنده با حافظه می شود. مطابق با این فناوری، پردازنده قادر به ایجاد جدول و پیج بندی درخواست های خود از مموری را خواهد داشت. همچنین درCPU مخصوص سرور اینتل Xeon E5649 از فناوری Hyper-Threading هم بهره برده شده است. این تکنولوژی قابلیت پردازش مجازی و تخصیص دو رشته پردازشی به هر یک از هسته های فیزیکی پردازنده را ایجاد می کند.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی