نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

قیمت مدیا کانورتر فیبر نوری TP-Link MC200CM

محمد کمالی | شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۲۷ ق.ظ

مدیا کانورتر فیبر نوری TP-Link MC200CM یکی از با کیفیت ترین و خوش ساخت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی تی پی لینک می باشد. مدیا کانورتر فیبر نوری TP-Link MC200CM در ابعاد 94.5x73.0x27.0 میلی متر و چراغ چشمک زن LED xvhpd ani hsj. il ]kdk مدیا کانورتر فیبر نوری TP-Link MC200CM دارای حداکثر انرژی 5.5 وات می باشد.برای آشنایی با دیگر قابلیت های مدیا کانورتر فیبر نوری TP-Link MC200CM در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

آیتی بازار:

فیبر نوری داده ها را به صورت سیگنال های نوری ارسال می نماید. در نتیجه استفاده از فیبر نوری در شبکه مستلزم استفاه از دستگاهی برای تبدیل سیگنال های مختلف به سیگنال نوری می باشد که مبدل فیبر نوری یا کانورتور فیبر نوری نام دارد.مبدل ها در دسته بندی های مختلفی شامل ویدئو کانورتور، مدیا کانورتور و کانورتور تلفن ارائه می شوند که این دسته بندی ها بر اساس نوع سیگنال تبدیلی به سیگنال نوری می باشد.

 

هزار سو:

 

 

250 gشرکت سازنده

نوع فیبر

مالتی مود

نوع کانکتور فیبر

SC

نوع پورت ها

گیگ 10/100/1000

مسافت

500 m

نوع تجهیزات فیبر نوری

مدیاکانورتور فیبر نوری

 

ایده برتر :

همان طور که اشاره شد مدیا کانورتر فیبر نوری تی پی لینک MC200CM به یک پورت LAN با سرعت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه و یک پورت فیبر نوری با سرعت 1000 مگابیت بر ثانیه مجهز است. پورت LAN این مدیا کانورتر از قابلیت های مذاکره خودکار (Auto-Negotitaion) و Auto-MDI/MDIX برخوردار بوده و اطلاعات را به شکلی کاملاً ایمن و با سرعت ایده آل انتقال می دهد. شما می توانید با استفاده از کابل مالتی مد 62.5/125um شبکه خود را تا 220 متر و با استفاده از کابل مالتی مد 50/125um شبکه را تا مسافت 550 متر گسترش دهید. با توجه به این مشخصات قیمت مبدل فیبر نوری تی پی لینک MC200CM را می توان ایده آل ارزیابی کرد.

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی