نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید رم سرور HPE 8GB (8GB) Single Rank x4 DDR4-2133

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۱۴ ق.ظ

رم سرور  HPE 8GB (8GB) Single Rank x4 DDR4-2133 یکی از با کیفیت تین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اچ پی می باشد. رم سرور  HPE 8GB (8GB) Single Rank x4 DDR4-2133 دارای سرعت 2133 مگاهرتز و ظرفیت 8 گیگابایت می باشد. هم چنین رم سرور  HPE 8GB (8GB) Single Rank x4 DDR4-2133 دارای فرم فکتور 288 و ظرفیت 8 گیگابایت می باشد. برای آشنایی با دیگر قابیلت های رم سرور  HPE 8GB (8GB) Single Rank x4 DDR4-2133 در ادامه با ما همراه باشید.

 

خانه سرور:

برای مدیریتی سودمندانه که برای توسعه دادن حجم کارها توسط سرورهای پرولیانت اچ پی ، حافظه های هوشمند DDR4 این شرکت را انتخاب می کنید ، سازگاری ، ظرفیت و پهنای باندی را که نیاز دارید را با بهترین کارایی، اطمینان و راندمان دریافت خواهید کرد . امروزه ، کیفیت و اطمینان از DRAM ها ، نسبت به هر زمانی مهمتر به نظر می رسد . با توجه به روند رشد دیتا سنترها در فعالیت هایی از قبیل شبیه سازها ، محاسبات ابری ، استفاده از تعداد زیادی برنامه های پایگاه داده ، همه و همه ظرفیت بیشتری از حافظه را می طلبد. حافظه های هوشمند DDR4 شرکت HPE بعد از گذراندن تست های پردازشی و کیفی دشوار ، توانست ویژگی های منحصر به فرد و مقرون به صرفه ای را برای نسل نهم سرورها به ارمغان بیاورد. این بررسی ها و آزمایشات ثابت کرد که حافظه های سرور اچ پی ای کاملآ با سرورهای بهینه شده، سازگاری دارد. 

 

بارسایت:

RAM ( Random Access Memory به معنای حافظه دسترسی تصادفی) یکی از انواع حافظه ‌های اصلی است که وظیفه حفظ داده‌ ها به صورت موقت را دارد. رم سرور HP 8GB Single Rank با شماره قطعه 726718-B21 از نسل PC4-17000 می باشد. اندازه این حافظه 8 گیگابایت بوده و از فناوری DDR4 SDRAM بهره می برد. استاندارد حافظه این رم ها DDR4-2133 / PC4 -17000 می باشد.

 

ایده برتر :

با توجه به اینکه فرکانس عملکرد مموری سرور اچ پی ای HPE 8GB DDR4-2133 برابر با 2133 مگاهرتز است و از این جهت شما می توانید از آن در کنار سی پی یو سرور قدرتمند اینتل استفاده کنید. در این حالت سرور قادر به مدیریت بار کاری زیاد و اجرای برنامه های تخصصی خواهد بود. توجه داشته باشید که این حافظه رم با فرم فاکتور DIMM 288-pin عرضه شده و از نوع Registered است.

از دیگر ویژگی های رم سرور 8 گیگ اچ پی ای HPE 8GB DDR4-2133 باید به پشتیبانی آن از تکنولوژی Error-Correcting Code یا ECC اشاره کرد. این تکنولوژی که بر روی قیمت رم سرور اچ پی ای HPE 8GB DDR4-2133 نیز مؤثر بوده، باعث تشخیص خطاهای داخلی مموری و تصحیح خودکار آنها می شود و کارایی بالایی در بهبود سرعت تعامل رم با پردازنده دارد. همچنین با توجه به اینکه این حافظه رم از نوع Single Rank است، دسترسی به اطلاعات ذخیره شده بر روی آن تنها با طی کردن یک مسیر توسط سیستم امکان پذیر خواهد بود که این موضوع هم بر روی سرعت عملکرد رم تأثیر زیادی دارد. لازم به ذکر است که رنک در حالت کلی به بلوک یا ناحیه ای از دیتا گفته می شود که با پهنای 64 بیت بر روی ماژول حافظه تشکیل می شود و آدرس دهی و دسترسی به اطلاعات را برای سیستم آسان تر می کند. پهنای رنک در حافظه های رم دارای فناوری ECC برابر با 72 بیت است.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی