نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

خرید آنلاین فلش مموری SanDisk Ultra USB Type-C SDCZ450-G46

محمد کمالی | دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶ ق.ظ

فلش مموری SanDisk Ultra USB Type-C SDCZ450-G46 در ابعاد 66x193x64 میلی متر و وزن 2 گرم طراحی شده است. هم چنین فلش مموری SanDisk Ultra USB Type-C SDCZ450-G46  دارای رنگ بندی سیلور و جنس بدنه فلزی می باشد. هم چنین فلش مموری SanDisk Ultra USB Type-C SDCZ450-G46  دارای پیشینه سرعت 150 مگابایت بر ثانیه و ظرفیت 64 گیگابایت می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های فلش مموری SanDisk Ultra USB Type-C SDCZ450-G46  در ادامه با ما همراه باشید
 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

از آنجا که اکثر گوشی ها و تبلت های جدید اندرویدی به پورت USB-C مجهزند، شما می توانید از فلش مموری 32 گیگابایت سن دیسک Ultra USB Type-C SDCZ450-G46 برای انتقال اطلاعات به آنها بهره ببرید! پس اگر حجم حافظه گوشی یا تبلت شما پُر شد، به آسانی می توانید فایل های مورد نظر خود را از روی آنها به صورت مستقیم و بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر، به این فلش مموری انتقال دهید. ضمن اینکه فلش مموری با ظرفیت بالا سن دیسک Ultra USB Type-C SDCZ450-G46 با لپ تاپ های دارای پورت USB-C نیز سازگاری کامل دارد.

یکی از تفاوت های رابط USB-C با رابط های قدیمی تر سرعت و کیفیت بسیار بالاتر آنها در انتقال اطلاعات است. شما می توانید با خرید فلش مموری سن دیسک Ultra USB Type-C SDCZ450-G46 و استفاده از آن از سرعت انتقال فایل حداکثر 150 مگابایت در ثانیه بهره مند شوید که سرعتی عالی به حساب می آید! بنابراین دیگر مجبور به منتظر ماندن به مدت طولانی برای تکمیل شدن انتقال فایل هایتان نخواهید بود و می توانید کارهایتان را سریع تر به پیش ببرید! لازم به ذکر است که فلش مموری سن دیسک مدل SanDisk Ultra USB Type-C SDCZ450-G46 امکان ذخیره انواع فایل شامل فیلم، عکس، موسیقی، PDF و... را به شما می دهد و یک انتخاب ایده آل برای مصارف شخصی محسوب می شود.

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra USB Type-C SDCZ450-G46 ظرفیت 32 گیگابایت به صورت کشویی طراحی شده و می توانید کانکتور آن را در مواقعی که نیازی به استفاده از فلش ندارید، به درون بدنه منتقل کنید. این نوع طراحی از کانکتور فلش در برابر آسیب های محیطی مانند گرد و غبار محافظت می کند. این فلش مموری دارای ظاهر شیک و زیبایی نیز هست و بدنه آن به صورت برس خورده و مقاوم در برابر خش طراحی شده است.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که فلش مموری USB type-c سن دیسک Ultra USB Type-C SDCZ450-G46 در ابعاد 6.6 * 19.3 * 40.64 میلی متر عرضه شده و از قابلیت حمل و جابجایی فوق العاده آسانی بهره می برد. همچنین قسمت انتهایی بدنه این فلش مموری به مکانی جهت اتصال بند مجهز است که به شما در حمل آسان تر و جلوگیری از گم شدن فلش کمک زیادی می کند.

از دیگر مشخصات فلش مموری 32 گیگ سن دیسک مدل Ultra USB Type-C SDCZ450-G46 باید به سازگاری آن با اپلیکیشن SanDisk Memory Zone اشاره کنیم. شما می توانید این اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود کرده و بر روی گوشی و تبلت اندرویدی خود نصب کنید. این اپلیکیشن امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ذخیره شده بر روی موبایل و تبلت و ذخیره آن بر روی فلش مموری را به شما می دهد. همچنین اپلیکیشن SanDisk Memory Zone در مدیریت فایل ها و انتقال راحت تر آنها از گوشی به فلش کارایی بالایی دارد.

اگر از گوشی، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دارای پورت USB-C استفاده می کنید، فلش مموری سن دیسک مدل Ultra USB Type-C SDCZ450-G46 ظرفیت 32 گیگابایت یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود. این فلش مموری دارای رابط USB-C است. از جمله مشخصات فلش مموری ظرفیت بالا سن دیسک Ultra USB Type-C SDCZ450-G46 می توان به سرعت عالی در انتقال اطلاعات (150 مگابایت بر ثانیه)، طراحی کشویی و وزن سبک اشاره کرد. با استفاده از این فلش مموری می توانید فایل های موجود بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود را بدون نیاز به اتصال کامپیوتر به روی فلش منتقل کرده و با استفاده از نرم افزار اختصاصی سن دیسک از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی