نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

قیمت خرید هارد اکسترنال Adata HM900 (3TB, 4TB, 6TB)

محمد کمالی | دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۲۳ ق.ظ

هارد اکسترنال  Adata HM900 (3TB, 4TB, 6TB) یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی آدیتا می باشد. هارد اکسترنال  Adata HM900 (3TB, 4TB, 6TB) در ابعاد 190x121x36.5 میلی متر و وزن 996 گرم طراحی شده است. هم چنین هارد اکسترنال  Adata HM900 (3TB, 4TB, 6TB) دارای سازگاری با سیسنم عامل های ویندوز 7-8-10 می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های هارد اکسترنال  Adata HM900 (3TB, 4TB, 6TB) در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

آیتی قیمت:

ذخیره کننده ها - آی تی قیمت در مورد هارد اکسترنال ای دیتا HM900-6TB برای شما توضیح می دهد : این هارد اکسترنال با ظرفیت 6 ترابایت می باشد که از نوع دسکتاپ می باشد و به صورت سیم از طریق رابط های USB3.0 و USB2.0 متصل می شود ، سایز هد این هارد دیسک 3.5 اینچ بوده و سرعت چرخش آن 7200 دور بر دقیقه می باشد ، این هارد داده ها را با سرعت 5 گیگابیت برثانیه در حالت USB3.0 و در حالت USB2.0 دارای سرعت 480 مگابیت بر ثانیه می باشد.از مزایای این هارد دیسک می توان به مقاومت در برابر آب و ضربه اشاره نمود ، همچنین این محصول در برابر شوک  ، لرزش ، خش ، گرد و غبار نیز مقاوم می باشد و از امکانات این هارد اکسترنال می توان به باتری داخلی و نشانگر LED اشاره نمود.

 

به فی:

هارددیسک اکسترنال ای دیتا مدل HM900 ظرفیت 6 ترابایت :
-نوع اتصال : با سیم
-حافظه ی دسکتاپ 6 ترابایتی
– حسگر ضدشوک G-Shock
– ظرفیت بالای ذخیره‌سازی
– رمزگذاری 256 بیتی AES
-مقاوم در برابر شوک
-دارای نشانگر LED برای نشان دادن وضعیت دستگاه
-دارای دکمه اختصاصی بکاپ‌گیری
-سازگار با سیستم‌عامل‌هایWindows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS X 10.6 and above, Linux Kernel 2.6 and above
گارانتی : سه ساله آونگ

 

ایده برتر پارسیان خارومیانه:

هارد دیسک اکسترنال ای دیتا HM900 دارای طراحی ظاهری زیبا و شیکی است و استفاده از آن جلوه ای زیبا به میز کار شما می بخشد. این هارد اکسترنال به صورت رومیزی طراحی شده و شما می توانید هم به صورت ایستاده و هم به صورت خوابیده از آن استفاده کنید. هارد اکسترنال رومیزی ای دیتا HM900 دارای ابعاد 190 * 121 * 36.5 میلی متر بوده و فضای زیادی را اشغال نمی کند. لازم به ذکر است که نسخه های سه و چهار ترابایتی این هارد اکسترنال در دو رنگ مشکی و سفید و نسخه 6 ترابایتی آن تنها در رنگ مشکی قابل تهیه خواهد بود.

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی