نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

قیمت مادربرد Asus ROG STRIX H370-F GAMING

محمد کمالی | پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۱۸ ق.ظ

مادربرد Asus ROG STRIX H370-F GAMING  یکی از با کیفیت ترین محصولاتارائه شده توسط کمپانی ایسوس می باشد.مادربرد Asus ROG STRIX H370-F GAMING  دارای قابلیت پشتیبانی از cross fire می باشد. هم چنین مادربرد Asus ROG STRIX H370-F GAMING مجهز به درگاه های USB2-USB3-USB3.1 می باشد. هم چنین مادربرد Asus ROG STRIX H370-F GAMING مجهز به رم DDR4 و فرکانس رم 2660C می باشد. برای آشنایی با دیگر قابیلت های مادربرد Asus ROG STRIX H370-F GAMING  در ادامه با ما همراه باشید.

 

لیون کامپیوتر:

سازندهASUSچیپستH370سوکت پردازندهLGA1151پشتیبانی از SLIنداردپشتیبانی از CrossFireدارداسلات M.2داردپورت SATA II1 عددپورت SATA III6 عددپورت eSATA1 عدددرگاه USB 2.06 عدددرگاه USB 3.02 عدددرگاه USB 3.13 عددپورت شبکهدارداتصال Wi-FiنداردبلوتوثنداردصداROG SupremeFX 8-Channel High Definition Audio CODEC S1220Aمعماری حافظهDual ChannelرمDDR4شکاف PCI-E 16X2فرکانس رم2666OC

 

دیجی کالا:

محصولی که مشاهده می‌کنید از پردازنده Intel LGA 1151 بهره برده است. تعداد اسلات‌های حافظه در این مادربرد برابر با چهار عدد از نوع DDR4 است. رم‌های DDR4 نسبت به نسل قبلی خود (DDR3) سرعت بسیار بیشتری دارند و می‌توانند پردازش‌ها را با قدرت بیشتری نشان دهند. حداکثر رم قابل پشتیبانی توسط مادربرد ROG-STRIX-H370-F-GAMING برابر با 64 گیگابایت و با فرکانس 2666/2400/2133مگاهرتز است. همچنین این مادربرد از قابلیت XMP بهره می‌برد که باعث می‌شود کاربر بتواند از حداکثر توان رم برای انجام پردازش‌ها استفاده کند. در پنل پشتی مادربرد ROG-STRIX-H370-F-GAMING تنوع خوبی از درگاه‌ها به چشم می‌خورد. شرکت ایسوس 2 پورت USB3.1 برای انتقال اطلاعات با سرعت زیاد، یک پورت DVI، یک پورت Display Port و یک پورت HDMI برای نصب مانیتور به مادربرد و یک درگاه خروجی S/PDIF برای داشتن صدایی بون نویز برای این محصول در نظر گرفته است. وجود درگاه‌های گرافیکی حرفه‌ای در این محصول باعث شده که برای استفاده‌های معمولی از کامپیوتر خود نیازی به تهیه‌ی کارت گرافیک جداگانه نباشد.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

مادربرد گیمینگ ایسوس ROG STRIX H370-F GAMING به گونه ای طراحی شده که به طور کامل از قطعات نصب شده بر روی آن در برابر افزایش دما و نوسان ولتاژ و شدت جریان برق محافظت کند. از این جهت می توان بر روی این مادربرد برای اجرای بازی های سنگین حساب کرد! همچنین اسلات های مادربرد دی دی ار 4 ایسوس ROG STRIX H370-F GAMING دارای طراحی SafeSlot هستند و کارت های توسعه به شکلی محکم و آسان بر روی آنها نصب می شود. لازم به ذکر است که این مادربرد با نرم افزار Fan Xpert 4 سازگار است که امکان بررسی و کنترل نحوه عملکرد فن ها را به شما می دهد. همچنین مادربرد مناسب بازی ایسوس ROG STRIX H370-F GAMING از بایوس تحسین شده UEFI برخوردار است و شما می توانید تنظیمات مورد نظر خود را به صورت گرافیکی و در یک محیط کاربری جذاب بر روی مادربرد اعمال کنید. با توجه به این مشخصات قیمت مادربرد کامپیوتر ایسوس ROG STRIX H370-F GAMING را می توان مناسب دانست.

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی