نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید مانیتور ایکس ویژن XVision XK2410H

محمد کمالی | شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۱۰ ق.ظ

مانیتور ایکس ویژن مدل XK2410H، یک مانیتور 24 اینچ از نوع واید می باشد. زاویه دید افقی و عمودی در این مانیتور 178 درجه است. مانیتور X.VISION XK2410H دارای رابط VGA می باشد. برای دانستن مشخصات بیشتر در ادامه مطالب با ما همراه باشید :

 

دیجی کالا :

مانیتور XK2410H محصولی از برند ایکس ویژن است. این مانیتور به یک پنل TN با نور پس‌زمینه LED مجهز شده که می‌تواند تصویری با رزولوشن 1080×1920 پیکسل تولید کند. محدوده زمان پاسخگویی در این مانیتور 23.8 اینچی ایکس‌ویژن ۶ میلی ثانیه و بیشتر است که تصویر عریضی به‌شمار می‌آید. نوع سیگنال ویدیویی این مانیتور آنالوگ و دیجیتال است. این مانیتور برای کارهای اداری و کاربری عمومی مناسب بوده و صفحه‌نمایشی مات دارد. وضوح تصویر Full HD این مانیتور در کنار پنل LED با زاویه دید وسیع این مانیتور را به محصولی کاربردی تبدیل کرده است. مانیتور XK2410H مجهز به ورودی HDMI و VGA است و طراحی بدنه بسیار باریکی داشته که به زیبایی این محصول افزوده است. مانیتور XK2410H وزنی در حدود سه کیلوگرم داشته و ابعاد آن به نحوی است که محدوده دید وسیعی در اختیار شما قرار می‌دهد. گفتنی است این محصول پورت USB ندارد و ورودی صدا برای آن در نظر گرفته نشده است. در ادامه مطالب با معرفی این کالا همراه ما باشید :

 

ایکس ویژن :

Light Emitting Diode تکنولوژی جدید جهت تامین نور پس زمینه در مانیتورهای LCD می‌باشد. در این تکنولوژی LED جایگزین لامپهای فلورسنت (Cold Cathode Fluorescent Lamp) گردیده است. بدین ترتیب مانیتورهای LCD تولید شده به کمک تکنولوژی LED دارای نسبت کنتراست و شفافیت فوق‌العاده بالا (مگا کنتراست) می‌باشند که موجب گردیده تصویر، با کیفیت بهتر و رنگهای واقعی‌تر نمایش داده شود. از دیگر ویژگی های منحصر بفرد آن می‌توان به کاهش توان مصرفی تا 42% ، وزن و حجم کمتر نسبت به تکنولوژی قبلی نیز اشاره کرد. به ‌منظور دستیابی به کیفیتی ممتاز، در ساخت مانیتور از پانل با بالاترین درجه کیفی ⁺A و تکنولوژی LED backlight استفاده شده که باعث ارتقاء طیف رنگی و تصویر در این محصول گردیده‌است. 
Full High Definition با قابلیت نمایش رزولوشن 1080x1920 (نمایش حدود 2 میلیون پیکسل) به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصویری با جزییات کامل و وضوح تصویری بسیار مطلوب را تجربه کنند. طراحی فوق باریک باعث می شود این محصول زیبایی منحصر به فردی به محیط اطراف خود ببخشد.

در دنیای ارتباطات، روش‌های مختلفی برای انتقال سیگنال‌های صوتی و تصویری وجود دارد. جدا از روش‌های آنالوگ مرسوم نظیر RF (آنتن هوایی) و کابل AV، روش‌های پیشرفته از تکنیک دیجیتال برای انتقال جزئیات تصویر و صوت بهره‌ می‌برند. HDMI جدیدترین تکنولوژی ارتباطی می‌باشد. که هر دو سیگنال صدا و تصویر را بالاترین کیفیت ممکن از طریق یک کابل رابط منتقل می کند. در حال حاضر بیشترین کیفیت ممکن برای انتقال صدا و تصویر از طریق کابل HDMI امکان پذیر است.
 

ایده برتر پارسیان :

اگر قصد خرید مانیتور برای مصارف اداری و کاربری عمومی را دارید و در جستجوی محصولی با دوام، کارآمد و خوش ساخت هستید، مانیتور ایکس ویژن XVision XK2410H یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این مانیتور دارای کیفیت تصویر Full HD است و از فناوری LED بهره می برد. از دیگر مشخصات این مانیتور می توان به طراحی فوق باریک بدنه، مجهز بودن به پورت HDMI، زاویه دید وسیع و کیفیت ساخت بسیار مطلوب اشاره کرد.

  • سایز صفحه نمایش : 23.8 اینچ
  • پورت HDMI : دارد
  • کنتراست : 1000:1
  • رزولوشن : 1920x1080 پیکسل
  • پورت USB : ندارد
  • پورت DVI : ندارد
  • پورت VGA یا D-Sub : دارد
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی