نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

قیمت هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HM900

محمد کمالی | شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵ ق.ظ

با افزایش روزافزون حجم اطلاعات ارائه شده در حوزه مالتی مدیا و توسعه چشمگیر تولیدات ویدئویی و نیاز محسوس کاربران به استفاده از فضای ذخیره سازی مناسب و کارآمد برای ذخیره سازی حجم بالای اطلاعات دیجیتالی، ارائه محصولات مرتبط با این حوزه در ردیف تولیدات شرکتهای بزرگ قطعات سخت افزاری قرار گرفته است. کمپانی ADATA نیز به عنوان یکی از مشهورترین برندهای عرضه محصولات ذخیره سازی اقدام به تولید و معرفی نسل جدید درایوهای رومیزی موسوم به HM900 نموده است که با ارائه مدلهای متنوع و ایجاد فضای ذخیره سازی گسترده تا ظرفیت 6 ترابایت، امکان ذخیره سازی حجم بسیار عظیمی از اطلاعات کامپیوتری بویژه آرشیوهای ویدئویی و موسیقی را در اختیار خوره های بخش مالتی مدیا قرار میدهد. برای آشنایی بیشتر با این هارد اکسترنال در ادامه مطالب با ما همراه باشید :

 

دیجی کالا :

هارددیسک اکسترنال HM900، محصول سال 2015 شرکت ای‌دیتا (Adata) است. این محصول، یک هارددیسک رومیزی یا اصطلاحا دسکتاپی است که می‌توان آن‌را جایگزینی برای مدل موفق Nobility NH03 همین شرکت دانست. HM900 با ظاهری زیبا تولید شده‌است تا زیبایی‌بخش میزکار منزل یا محل کارتان باشد. این هارددیسک به صورتی طراحی شده‌است که به طور عمودی روی میز قرار می‌گیرد؛ اما می‌توان از آن به صورت افقی (خوابیده) هم استفاده کرد و مشکلی در عملکرد صحیح دستگاه به وجود نخواهد آمد؛ درست مشابه کنسول‌های بازی نسل جدید که دو پوزیشن قابل استفاده هستند. برای تامین برق مورد نیاز هارددیسک، باید از یک آداپتور برق خارجی همراه دستگاه استفاده کنید و کابل USB رابط، تنها برای انتقال داده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کابل USB و رابط آن در هارددیسک، از نوع USB 3.0 هستند و می‌توانند با حداکثر سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه، داده‌های شما را بین کامپیوتر و هارددیسک جابجا کنند. ای‌دیتا در HM900 از حسگر ضدشوکی که در هارددیسک اکسترنال قابل حمل HD720 استفاده کرده‌بود، بهره گرفته‌است تا به کمک آن، این محصول بتواند از خودش و داده‌های کپی‌شده در برابر شوک‌های وارده محافظت کند. LED قرار گرفته در پنل جلویی دستگاه می‌تواند با روشن‌شدن و چشمک‌زدن به رنگ‌های مختلف، شما را از وضعیت هارددیسک و حسگر آن مطلع کند. در پنل جلویی هارددیسک، دکمه‌ای برای بکاپ‌گیری سریع قرار داده‌ شده‌است تا بتوان به سادگی و بدون درگیر شدن با تنظیمات پیچیده، از اطلاعات مهم کامپیوتر نسخه پشتیبان تهیه و در مکانی امن از آن‌ها مراقبت کرد. قابلیت خوب دیگری که در هارددیسک HM900 وجود دارد، امکان رمزگذاری 256 بیتی از نوع AES است. این نوع رمزگذاری و کیفیت Encoding داده‌ها آن‌قدر بالا است که می‌توانید آسوده‌خاطر باشید که کلید دسترسی به داده‌هایتان تنها در اختیار خودتان است و بس. این هارددیسک رومیزی در چهار ظرفیت دو، سه، چهار و شش ترابایت تولید شده‌است و می‌تواند گاوصندوق امنی برای اطلاعات گران‌بهای شما باشد.

 

قطعات (شرکت فنی مهندسی سایبرتکس) :

سری جدید و فوق العاده حرفه ای دستگاه های شرکت ای دیتا تحت عنوان HM900 External Hard Drive به بازار معرفی شد که در رده ی هاردهای اکسترنال 3.5 اینچی می باشد. طراحی این مدل به صورتی است که شما می توانید از آن به صورت افقی و عمودی استفاده کنید و ضربه ای به دستگاه شما وارد نمی شد که این موضوع یکی از خصوصیات خاص و نادر دستگاه جدید ADATA می باشد که در کمتر دستگاهی شاهد هستیم . از مهم ترین ویژگی های این مدل می توان به سرعت بالای انتقال اطلاعات در حالت USB 3.0 با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه و در حالت USB 2.0 با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه، دارای حسگر ضدشوک G-Shock، دارای دکمه اختصاصی بکاپ‌گیری، دارای قابلیت رمزگذاری 256 بیتی AES و ظرفیت های متنوع دو، سه، چهار و شش ترابایت اشاره کرد.

 

ایده برتر پارسیان :

با خرید هارد دیسک اکسترنال ای دیتا Adata HM900 و استفاده از آن برای مدتی طولانی از یک هارد اکسترنال با دوام، زیبا و کارآمد برای آرشیو فایل های مورد نظرتان بهره مند خواهید شد! این هارد دیسک در ظرفیت شش ترابایت عرضه شده و می توان از آن برای ذخیره فیلم های 4K، عکس، موزیک، برنامه های ضبط شده تلویزیون و انواع فایل های دیگر استفاده کرد. از دیگر ویژگی های هارد اکسترنال رومیزی ای دیتا HM900 باید به سرعت عالی در انتقال اطلاعات با بهره گیری از رابط USB 3.2 و فناوری TurboHDD، مجهز بودن به دکمه اختصاصی بک آپ گیری و مقاومت کامل در برابر شوک و لرزش اشاره کرد.

مشخصات کلی:

  • نوع هارددیسک : رومیزی
  • ابعاد : 190*121*36.5 میلی متر
  • وزن : 996 گرم
  • سیستم عامل سازگار : Windows XP or later Mac OS X 10.6 or later Linux Kernel 2.6 or later

مشخصات فنی:

  • سرعت انتقال اطلاعات : در حالت USB 3.0 با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه و در حالت USB 2.0 با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه
  • سرعت چرخش : 7200 دور بر دقیقه
  • ظرفیت حافظه : 3،4و6 ترابایت
  • نشانگر LED : دارد
  • نوع اتصال : باسیم
  • باتری : ندارد
  • نوع رابط : USB 3.2 Gen1

سایر مشخصات:

  • مقاوم در برابر آب : خیر
  • مقاوم در برابر خش : خیر
  • مقاوم در برابر شوک : بله
  • مقاوم در برابر ضربه : خیر
  • مقاوم در برابر لرزش : بله
  • مقاوم در برابر گرد و غبار : خیر
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی