نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید تبلت سامسونگ SAMSUNG GALAXY TAB A 8.0 2019 LTE SM-P205

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴ ق.ظ

سامسونگ در سال اخیر همراه با معرفی پرچمداران خود نسل جدیدی از تبلت‌های خود را نیز روانه بازار کرده است که توجه برخی از کاربران به خود جلب کرده است. سامسونگ یکی از قدرتمندترین شرکت‌هایی است که در زمینه طراحی و تولید محصولات الکترونیکی از جمله تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها فعالیت دارد ، گلگسی تب A8 مدل 2019 سامسونگ یا همان   Samsung Galaxy Tab A8 2019 یکی از جدیدترین و با کیفیت‌ترین محصولاتی است که اخیرا توسط این شرکت طراحی و تولید شده است که تجربه ای متفاوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطالب همراه ما باشید :

 

دیجی کالا :

تبلت گلکسی تب A 8.0 اینچ قلم دار مدل 2019 که با شناسه کد SM-P205 پلاس با قلم نیز شناخته شده است، یک تبلت 8 اینچی جدید سامسونگ در سال 2019 میلادی است. این تبلت جدید سامسونگ جزء محصولات میان رده بازار قرار می‌گیرد و می‌تواند برای کسانی که انتظارات زیادی از تبلت خود ندارند ولی قلم نیاز دارند گزینه‌ی مناسبی باشد. این تبلت Samsung گلکسی تب A سایز 8 اینچ دارایدو نسخه سیم‌کارت خور با نام تبلت سامسونگ P205 و نسخه بدون سیمکارت با نام تبلت سامسونگ P200 به بازار عرضه شده است. به همراه دارد که عبارتند از قابلیت برقراری مکالمه و پشتیبانی از شبکه‌ی 4G جدای از این موضوع باید جابجایی راحت و کیفیت ساخت خوب را به دیگر نقاط مثبت این تبلت اضافه کنیم. این تبلت سامسونگ از درگاه USB با نوع Type C استفاده می کند. یکی از بهترین راه‌ها برای بررسی و ارزیابی طراحی و کیفیت ساخت یک محصول، مقایسه‌ی آن با بهترین محصول هم‌رده‌ی خود است. تبلت لنوو تب 4 8یا همان 8504X و تبلت قدیمی ایسوس Z380knl دو مورد از تبلت‌های 8 اینچی تولیدشده از نظر طراحی و کیفیت ساخت به‌حساب می‌آیند. با مقایسه‌ی ابعاد و وزن گلکسی تب A مدل 2019 درمیابیم که این دو محصول وضعیت مشابهی دارند. گلکسی تب A حدود 8.8 میلی‌متر ضخامت و 325 گرم وزن دارد. گلکسی تب A به نمایشگر 8 اینچی با دقت تصویر 1200 * 1920 پیکسل یا همان فول اچ دی مجهز است و تراکم پیکسلی 283ppi را ارائه می‌دهد. سی پی یو 8 هسته‌ای و رم 3 گیگابایتی این تبلت می‌تواند عملکرد خیره‌کننده‌ای در اجرای برنامه‌های سنگین از خود نشان دهد. این محصول در نسخه‌ی 7.0.9 بنچ‌مارک AnTuTu امتیاز 42373 را کسب کرد که با تبلت های 8 اینچ موجود در بازار تبلت ایران در حا حاضر مورد مشابهی ندارد! خوشبختانه به دلیل وجود خروجی صدای مکالمه در بالای نمایشگر این دستگاه، کاربران می‌توانند مکالمات خود را بدون هندزفری هم انجام دهند. همچنین سامسونگ از 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این تبلت استفاده کرده که حدود نیمی از آن در دسترس کاربر قرار دارد. اگر مانند ما فکر می‌کنید که این میزان حافظه‌ی داخلی جوابگوی نیازتان نیست، می‌توانید به‌وسیله‌ی کارت حافظه‌ی microSD تا 512 گیگابایت دیگر حافظه‌ی این دستگاه را افزایش دهید. منبع انرژی این تبلت را یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعت تشکیل می‌دهد که به وسیله‌ی کاربر قابل جدا شدن نیست. مطابق با آنچه انتظار داشتیم، گلکسی تب A می‌تواند به‌طور متوسط تا یک روز شارژ دوام آورد. اندروید نسخه‌ی 9 با نام اندروید پای در این تبلت سامسونگ اجرا می‌شود. در بخش دوربین،این تبلت سامسونگ از یک حسگر 8 مگاپیکسلی در پشت تبلت و یک حسگر 5 مگاپیکسلی بر قاب جلوی گلکسی تب A استفاده کرده است که می‌تواند عکس‌های با کیفیت و رضایت‌ بخشی بگیرد.

 

قسطی کلاب :

ایا تا حالا از کالا های مارک سامسونگ استفاده کرده اید یا شاید اشنایان یا فامیل شما از  این محصول استفاده کرده باشد شما می توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب به صورت اقساطی و بدون پیش قسط کالای خود را تحویل بگیرید قسطی کلاب راهی مطمئن برای خرید اسان از ویژگی های این تبلت بی نظسر می توان ابعاد ان را نام برد که ابعاد این دستگاه 8.9 × 122.4 × 201.5 میلی متر است ابعاد استانداردی دارد همیشه و همه جا قرار بر این است که تبلت خود را همراه داشته باشیم پس باید به وزن ان دقت کرد که پس از مدت طولانی دست شما خسته نشود وزن این دستگاه 325 گرم می باشد از امکانات بی نظیر این دستگاه می توان به دارای قلم , قابلیت نصب سیم‌کارت , قابلیت مکالمه ان اشاره داشت که به شدت مهم و قابل توجه می باشد و قابلیت پشتیبا نی از سیم کارت داردولی تنها یک سیم کارت که بسیار خوب است قطع سیم کارت ان سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر) ساختار بدنه این دستگاه پلاستیک می باشد و سبک است پردازنده ی تراشه Exynos 7904  است  و در پردازنده ی مرکزی می توان به  Octa-core اشاره داشت و فرکانس پردازنده ی مرکزی دو هسته ای 1.8GHz و شش هسته ای 1.6GHz گیگاهرتز می باشد و پردازنده های گرافیکی Mali-G71 MP2  و با توجه به این پردازنده ها می توان گفت سرعت این دسگاه کند نمی باشد با سرعت دستورات را انجام می دهد مقدار رم این دستگاه 3 گیگابایت است و حافظه ی داخلی این دستگاه 32 گیگابایت است حداکثر پشتیبان از کارت حافظه  512 گیگابایت است نوع این صفحه LED-backlit IPS LCD بازه ی اندازه ی صفحه ی نمایش بین 8تا 10 اینچ  اندازه ی صفحه ی نمایش 8.0 اینچ است و همچنین رزولوشن این دستگاه 1920 * 1200 پیکسل است و همچنین تراکم پیکسلی 283 پیکسل بر اینچ می باشد می توان به قابلیت چند لمس همزمان این دستگاه اشاره داشت و همچنین قابلیت مکالمه دارد  و شبکه ارتباطی ان 2G _ 3G_ 4G  است  که سرعت اینترنت شما را با ان می توان عرض یابی نمود فناوری ارتباطی WIFI  _ بلوتوث  است فناوری مکان یابی GPSاست  و درگاه ارتباطی ان USB Type-C می باشد نسخه بلوتوث این دستگاه  5.0, A2DP, LE می باشد که دو.ربین اصلی این دستگاه رزولوشن دوربین 8 مگاپیکسل است فلش این دستگاه LED است.

قالبیت های این دوربین می توان  :
دوربین اصلی با کیفیت 8 مگاپیکسل قابلیت زوم دیجیتال تا چهار برابر 4x Digital

قابلیت ثبت موقعیت مکانی زمانی (Geo-Tagging)

فوکوس خودکار (Auto Focus)

قابلیت ویرایش عکس‌ها (Photo Editing)

فیلم‌برداری با کیفیت 1080p

و دوربین سلفی بسیار با کیفیت که دوربین جلویی (وب‌کم) با کیفیت 5 مگاپیکسل می باشد

 

ایده برتر پارسیان:

اگر قصد خرید تبلت دارید و در جستجوی محصولی خوش ساخت و با کیفیت هستید، تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-P205 نیازهای شما را به خوبی برآورده می کند. این تبلت در سایز 8 اینچ عرضه شده و کارایی بالایی برای مصارف روزمره و عادی دارد. از این تبلت می توانید برای تماشای ویدئو، گوش دادن به موسیقی، مرور صفحات وب، سر زدن به شبکه های اجتماعی، برگزاری کلاس های آنلاین مدارس و... استفاده کنید. تبلت گلکسی 8 اینچ سامسونگ Tab A 8.0 SM-P205 از سیم کارت های سایز نانو و شبکه های ارتباطی 4G و 3G پشتیبانی می کند و امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت را در تمام طول روز به شما می دهد. از سایر مشخصات این تبلت می توان به نمایشگر 8 اینچی با قابلیت نمایش تصاویر فول اچ دی، بهره بردن از سیستم عامل اندروید 9.0، دوربین 8 مگاپیکسلی، شارژدهی مناسب باتری و سازگاری کامل با قلم S Pen اشاره کرد.

مشخصات کلی:

  • ابعاد : 201.5*122.4*8.9 میلی متر
  • سایز تبلت : 8.0 اینچ
  • وزن : 325 گرم
  • نوع باتری : لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت
  • سیستم عامل سازگار : اندروید 9.0 (Pie)

صفحه نمایش:

  • نوع صفحه نمایش : IPS LCD
  • نوع صفحه لمسی : چند لمسی
  • دقت صفحه نمایش : 1200 * 1920 پیکسل

حافظه RAM:

  • ظرفیت حافظه رم : 3 گیگابایت

حافظه داخلی:

  • ظرفیت حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • قابلیت نصب کارت حافظه جانبی : دارد
  • میزان افزایش کارت حافظه : 512 گیگابایت

پردازنده:

  • پردازنده : Octa-core (2x1.8 GHz Cortex-A73 & 6x1.6 GHz Cortex-A53)
  • سرعت پردازنده : دو هسته 1.8 گیگاهرتزی و شش هسته 1.6 گیگاهرتزی

دوربین:

  • کیفیت دوربین : 8 MP
  • دوربین جلو : دارد
  • کیفیت وب کم : 1080p@30fps
  • فلاش : دارد

امکانات جانبی:

  • قابلیت نصب سیم کارت : دارد
  • فیش 3.5 میلیمتری صدا : دارد

امکانات ارتباطی:

  • نسخه بلوتوث : 5
  • شبکه بی سیم Wi-Fi : دارد
  • GPRS : ندارد
  • GPS : دارد
  • پورت HDMI : ندارد
  • Edge : ندارد
  • باند شبکه 4G : دارد
  • باند شبکه 3G : دارد
  • پورت اتصال : USB Type-C 2.0
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی