نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید رم سرور اچ پی ای HPE 32GB (1X32GB) DUAL RANK X4 DDR4-2400

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴ ب.ظ

از ضروری ترین اجزایی که به منظور افزایش کارایی سرورهای HP در حالت کلی مورد نیاز است حافظه های اچ پی می باشد. این حافظه ها با توجه به خواست مشتری و حجم کاری وی بر اساس نوع و ظرفیت آنها از قابلیت سفارشی سازی برخوردار است. رم سرور اچ پی  HP 32GB (1X32GB) DUAL RANK X4 DDR4-2400 همانطور که از نامش پیدا است از تولیدات شرکت اچ پی می باشد. این مدل رم از یک عددد ماژول برخوردار است و نوع حافظه به کار رفته در آن DDR4 Load Registereo می باشد. استفاده از سرورهای اچ پی می تواند موجب افزایش کارایی شود و توان عملیاتی داده را بیشتر نماید. شما میتوانید با به کار گیری سرورهای اچ پی زمان پاسخ تراکنش را کاهش دهید. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر این محصول می پردازیم:

 

خانه سرور :

برای مدیریتی سودمندانه که برای توسعه دادن حجم کارها توسط سرورهای پرولیانت اچ پی ، حافظه های هوشمند DDR4 این شرکت را انتخاب می کنید ، سازگاری ، ظرفیت و پهنای باندی را که نیاز دارید را با بهترین کارایی، اطمینان و راندمان دریافت خواهید کرد . امروزه ، کیفیت و اطمینان از DRAM ها ، نسبت به هر زمانی مهمتر به نظر می رسد . با توجه به روند رشد دیتا سنترها در فعالیت هایی از قبیل شبیه سازها ، محاسبات ابری ، استفاده از تعداد زیادی برنامه های پایگاه داده ، همه و همه ظرفیت بیشتری از حافظه را می طلبد. حافظه های هوشمند DDR4 شرکت HPE بعد از گذراندن تست های پردازشی و کیفی دشوار ، توانست ویژگی های منحصر به فرد و مقرون به صرفه ای را برای نسل نهم سرورها به ارمغان بیاورد. این بررسی ها و آزمایشات ثابت کرد که حافظه های سرور اچ پی ای کاملآ با سرورهای بهینه شده، سازگاری دارد.حافظه ی HPE 32GB 2Rx4 PC4-2400T-RKit با پارت نامبر 805351-B21 توسط سرورهای زیر پشتیبانی می شود :

DL60 Gen9 | DL80 Gen9 | DL120 Gen9 | DL160 Gen9 | DL180 Gen9 | DL360 Gen9 | DL380 Gen9 | ML110 Gen9 | ML350 Gen9

 

بهاور ای تی :

ارائه سطح بالاتری از عملکرد با HPE RAM
رم سرور اچ پی HP 32GB (1x32GB) 805351-B21 : حافظه های اچ پی (RAM) یک جزء ضروری برای افزایش عملکرد کلی سرورهای HPE هست که در راستای نیاز های حجم کار برنامه مشتری می تواند براساس نوع و ظرفیت سفارشی سازی شود.

افزایش عملکرد، افزایش توان عملیاتی داده، کاهش زمان پاسخ تراکنش با حافظه که بطور یکپارچه با سرورهای HPE ادغام شده است.
حافظه های سرور اچ پی در محیطهای عملیاتی شدید برای اطمینان از قابلیت اطمینان و حداکثر زمان آپ تایم ، مورد آزمایش قرار گرفته اند.
رم های سرور اچ پی برای بهره وری انرژی طراحی شده اند و میزان برق مصرفی و هزینه های عملیاتی سرور را کاهش می دهند.
بهینه سازی سرورهای اچ پی

حافظه های اچ پی ویژگیهای منحصربفرد سرورهای اچ پی را فراهم می سازند، بهره گیری از سرعت بالاتر از استاندارد صنعت رم، تایید شده و مناسب برای اطمینان از سازگاری با سرورهای پرولینت اچ پی، ارائه تشخیص پیشرفته خطا برای بهبود عملکرد،کاهش زمان Down-time و کاهش هزینه های انرژی از ویژگیهای این رم هاست.

دردسترس بودن انواع مختلفی از ظرفیت ها 4GB RDIMM تا 128GB LRDIMM و پشتیبانی تا 2400Mt/s سازگار با سرورهای اچ پی G9

 

ایده برتر پارسیان :

رم سرور اچ پی ای HPE 32GB (1x32GB) Dual Rank x4 DDR4-2400 یکی از رم های DDR4 موجود در بازار است که با ظرفیت 32 گیگابایت عرضه شده و بر روی سرورهای HPE Gen9 قابل استفاده می باشد. این حافظه رم از یک ماژول تشکیل شده و دارای مشخصاتی مانند رنک Dual، بانک حافظه x4 و CAS-17-17-17 است. همچنین فرکانس عملکرد مموری سرور اچ پی ای مدل HPE 32GB DDR4-2400 برابر با 2400 مگاهرتز است و امکان بهره بردن از آن در کنار پردازنده های کارآمد اینتل وجود دارد.

مشخصات فنی:

  • سرعت حافظه : 2400 مگاهرتز
  • نوع حافظه رم : DDR4
  • ظرفیت حافظه رم : 32 گیگابایت

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی