نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید هارد سرور اچ پی ای HPE 80GB 6G SATA SSD

محمد کمالی | پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۵۱ ق.ظ

یکی از قطعات مهم که نقش زیادی در سرعت عملکرد سرور دارد، هارد است. به طور کلی هاردهای سرور در دو نوع HDD و SSD قابل تهیه می باشند که هاردهای SSD از سرعت بسیار بالاتری برخوردارند. همچنین هاردهای اس اس دی در برابر ضربه و شوک مقاوم ترند و عملکردی کاملاً بی صدا و بدون تأخیر را ارائه می دهند. در هاردهای SSD که از آنها تحت عنوان دیسک های سخت جامد نیز یاد می شود، هیچ حرکت یا چرخشی در کار نیست و دیتاها بر روی بلوک های ویژه ای ذخیره می شود. به این ترتیب دستیابی به اطلاعات در این نوع هاردها با سرعت بالایی انجام می گیرد. از جمله این محصولات باید به هارد اس اس دی سرور اچ پی ای HPE 80GB 6G SATA SSD اشاره کنیم که برای استفاده بر روی سرورهای کوچک اما پرسرعت و حرفه ای (Gen10 و Gen9) عرضه شده است. با استفاده از این هارد اس اس دی سرور می توانید از مزایایی مانند بوت سریع سرور و لود برنامه ها در کمترین زمان بهره مند شوید. برای بهره مندی از اطلاعات بیشتر در این زمینه ما این محصول را در سه سایت مختلف بررسی کردیم، در ادامه مطالب همراه ما باشید :

 

بهاور ای تی :

SSD های اچ پی ویژگی های حیاتی مراکز داده که شامل تشخیص مسیر خطا و قدرت شگفت انگیز حفاظت اطلاعات می شود را ارائه می دهد.

SSD های اچ پی شامل سه دسته می باشند که در این دسته بندی سری های SLC بالاترین سرعت و TLC ها پایین ترین سرعت را دارند.

SLC: Single Level Cell (1 bit)

MLC: Multi Level Cell (2 or more bits)

TLC: Triple Level Cell (3 bits)

با قرار گرفتن NAND بر روی مسیر PCIe رم و پردازنده سیستم NVMe های اچ پی بهترین عملکرد و زمان پاسخگویی مناسب را ارائه می دهد و قابلیت دسترسی آسان ، انعطاف پذیری ، راه حل های ذخیره سازی برای تامین نیازهای ذخیره سازی از ویژگیهای آنهاست.

لازم بذکر است که شرکت HPE آخرین عملکرد خود را در زمینه پردازشی ، ذخیره سازی و پشتیبانی از سخت افزارهای قوی در پرفروش ترین سرور جهان  DL380 Gen9  ارائه کرده است و تمامی این قابلیت ها این سرور را به ایده آل ترین گزینه برای محیط های سروری بدل نموده است.

سرورهای اچ پی مدل DL380 G9 در نسل جدید خود نسبت به قبل پیشرفت چشمگیری داشته و براساس استانداردهای مرکز داده و در راستای کاهش هزینه ها و پیچیدگی ها طراحی شده است.

 

آی تی قیمت :

اس اس دی منبع ذخیره سازی است. این نوع فناوری در ساخت حافظه های فلش هم کاربرد دارد و به همین دلیل برخی از افراد SSD ها را حافظه های فلش یا EPP Rom می نامند. هارد SSD به حافظه هایی گفته می شوند که در آن ها از هیچ قطعه ی متحرکی استفاده نشده باشد، در ساخت آن ها از حافظه های مبتنی بر فلش یا SD Ram ها استفاده می شود. این هارد ها مصرف انرژی کمتر و همچنین سبکتر از هارد دیسک ها می باشند به همین دلیل این هارد ها نسبت به هارد سخت گران تر هستند.

 

ایده برتر پارسیان :

هارد اس اس دی سرور اچ پی ای HPE 80GB 6G SATA SSD یکی از هاردهای SSD موجود در بازار است که با فرم فاکتور SFF (2.5 اینچ) عرضه شده و یک انتخاب ایده آل برای استفاده بر روی سرورهای کوچک و حرفه ای به شمار می آید. این هارد اس اس دی برای سرور دارای مشخصاتی مانند ظرفیت 80 گیگابایت و سرعت انتقال اطلاعات 6 گیگابیت بر ثانیه است و از رابط ساتا بهره می برد. سرعت عالی در بوت سرور، لود برنامه ها و نرم افزارهای مختلف در کمترین زمان و امنیت عالی در ذخیره اطلاعات مهم بر روی سرور از جمله ویژگی های این هارد SSD است.

مشخصات کلی

  • نوع هارددیسک : SSD

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه : 80 گیگابایت

درگاه ارتباطی

  • رابط اتصالی : SATA

 

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی