نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید رم سرور اچ پی ای HPE 8GB (8GB) SINGLE RANK X4 DDR4-2133

محمد کمالی | سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۰۵:۰۹ ب.ظ

RAM ( Random Access Memory به معنای حافظه دسترسی تصادفی) یکی از انواع حافظه ‌های اصلی است که وظیفه حفظ داده‌ ها به صورت موقت را دارد. رم سرور HP 8GB Single Rank با شماره قطعه 726718-B21 از نسل PC4-17000 می باشد. اندازه این حافظه 8 گیگابایت بوده و از فناوری DDR4 SDRAM بهره می برد. استاندارد حافظه این رم ها DDR4-2133 / PC4 -17000 می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول در ادامه مطالب همراه ما باشید :

 

خانه سرور :

برای مدیریتی سودمندانه که برای توسعه دادن حجم کارها توسط سرورهای پرولیانت اچ پی ، حافظه های هوشمند DDR4 این شرکت را انتخاب می کنید ، سازگاری ، ظرفیت و پهنای باندی را که نیاز دارید را با بهترین کارایی، اطمینان و راندمان دریافت خواهید کرد . امروزه ، کیفیت و اطمینان از DRAM ها ، نسبت به هر زمانی مهمتر به نظر می رسد . با توجه به روند رشد دیتا سنترها در فعالیت هایی از قبیل شبیه سازها ، محاسبات ابری ، استفاده از تعداد زیادی برنامه های پایگاه داده ، همه و همه ظرفیت بیشتری از حافظه را می طلبد. حافظه های هوشمند DDR4 شرکت HPE بعد از گذراندن تست های پردازشی و کیفی دشوار ، توانست ویژگی های منحصر به فرد و مقرون به صرفه ای را برای نسل نهم سرورها به ارمغان بیاورد. این بررسی ها و آزمایشات ثابت کرد که حافظه های سرور اچ پی ای کاملآ با سرورهای بهینه شده، سازگاری دارد. 

 

آی تی باز :

حافظه‌ HPE DDR4 SmartMemory دارای تکنولوژی منحصر بفردی است که برای حافظه های سرور اچ پی ای طراحی شده است و در سرورهای پرولیانت نسل ۹ و ۱۰، خانواده Apollo، سیستم‌های Blade و Synergy استفاده می‌شوند. Standard Memory مطابق استانداردهای HPE در کیفیت است تا بتواند کارایی و قابلیت اطمینان را همزمان با ارایه راهکار کم هزینه ارایه دهد و در عین حال نیاز اپلیکیشن‌هایی که نیاز کمتری به حافظه دارند را برآورده می‌کند. این حافظه با سرعت استاندارد و با حداکثر ظرفیت 32 GB RDIMM در دسترس است. این نوع حافظه در سرورهای ML110 G9 و DL80 G9 قابل استفاده است.

حافظه های هوشمند DDR4 شرکت HPE بعد از گذراندن تست های پردازشی و کیفی دشوار ، توانست ویژگی های منحصر به فرد و مقرون به صرفه ای را برای نسل نهم سرورها به ارمغان بیاورد. این بررسی ها و آزمایشات ثابت کرد که حافظه های سرور اچ پی ای کاملاً با سرورهای بهینه شده، سازگاری دارد.
رم سرور اچ پی ای یک جزء ضروری برای افزایش عملکرد کلی سرورهای HPE هست که در راستای نیاز های حجم کار برنامه مشتری می تواند براساس نوع و ظرفیت سفارشی سازی شود.

 

ایده برتر پارسیان :

رم سرور اچ پی ای HPE 8GB (8GB) Single Rank x4 DDR4-2133 برای آن دسته از کاربرانی که از سرورهای HPE Gen9 استفاده می کنند، کارایی بالایی دارد و سرعتی بسیار مطلوب در اجرای برنامه ها و پردازش های مختلف را به ارمغان می آورد. این حافظه رم از نوع DDR4 بوده و با ظرفیت 8 گیگابایت عرضه شده است. از جمله مشخصات حافظه موقت سرور اچ پی ای HPE 8GB DDR4-2133 می توان به فرکانس عملکرد 2133 مگاهرتز، رنک Single، بانک حافظه x4، CAS-15-15-15 و پشتیبانی از فناوری ECC اشاره کرد.

مشخصات فنی

  • سرعت حافظه : 2133 مگاهرتز
  • نوع حافظه رم : DDR4
  • ظرفیت حافظه رم : 8 گیگابایت
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی