نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید مادربرد ایسوس ASUS ROG STRIX B250G GAMING

محمد کمالی | سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴ ب.ظ

مادربرد مدل ROG STRIX B250G GAMING یک مادربرد مبتنی بر چیپ ست B250 اینتل از «ایسوس» (ASUS) می باشد. این مادربرد از نسل 6 و 7 پردازنده‌های اینتل و حداکثر از 64 گیگابایت حافظه رم DDR4 با فرکانس تا 2400 مگاهرتز تحت پیکربندی دو کاناله پشتیبانی می‌کند. شکاف‌های توسعه متشکل از یک PCI Express x16 و دو PCI Express x1 است. کانکتور های مخصوص وسایل ذخیره سازی متشکل از شش SATA 6Gb/s و دو شکاف M.2 با پشتیبانی از هر دو SSDهای PCIe x4 و SATA است. این مادربرد دارای دو درگاه USB 3.1 و چهار درگاه USB2.0 است. در پنل پشتی این مادربرد یک عدد درگاه شبکه کابلی گیگابیتی مبتنی بر کنترلر پرقدرت اینتل و دو خروجی تصویر DVI و HDMI تعبیه گردیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول در ادامه مطالب همراه ما باشید :

 

ایسوس :

مادربوردهای ROG Strix B250 با نوآوری‌های تحسین برانگیز ROG‌ به مسیر پرافتخار سری Pro Gaming ادامه می‌دهند. مادربوردهای مخصوص بازی ROG Strix B250G زیبایی برجسته را با عملکرد و صدای شگفت‌انگیز ترکیب کرده‌اند تا تجربه‌ای بی‌نظیر از بازی را ارائه دهند. پشتیبانی از جدیدترین پردازنده و فناوری‌های اینتل، همراه با نوآوری‌های اختصاصی ROG، عملکرد این مدل را وارد سطح جدیدی کرده تا در مقابل حریفان برتری داشته باشید. ROG Strix B250G هر حرکتی در هر بازی را سرشار از انرژی کرده و شما را به سرعت و چالاکی بی بدیلی مسلح می‌کند. با ROG Strix B250G Gaming به جمهوری گیمرها بپیوندید و رقبای خود را شکست دهید!

جانشین مادربوردهای Pro Gaming
فناوری صوتی مشهور ROG SupremeFX S1220A - همراه با دو آمپلی فایر مخصوص هدفون برای تولید صدای فوق العاده شفاف
شبکه مخصوص بازی - بهترین شبکه Intel® Gigabit Ethernet برای بهینه سازی LAN و تجربه بازی آنلاین، به همراه محافظ LANGuard برای محافظت در برابر افزایش ناگهانی جریان برق
نسل جدید ارتباطات - دو اسلات M.2 آنبورد برای افزایش پهنای باند PCIe تا 32Gbps و سازگار با حافظه Intel® Optane™
فناوری ASUS SafeSlot در حال ثبت اختراع برای استحکام PCIe و مقاومت در برابر شکستگی

 

دیجی کالا :

مادربرد «ROG STRIX B250G GAMING» محصولی از شرکت «ایسوس» است که از فرم فاکتور microATX بهره می‌برد. سوکت پردازنده ارائه شده روی این مادربرد Intel LGA 1151 بوده و چیپستی که شرکت ایسوس برای آن در نظر گرفته Intel B250 است. این مادربرد برای استفاده‌های روزمره طراحی شده و تاحدی می‌تواند جوابگوی نیازهای نیمه‌حرفه‌ای کاربران هم باشد. شرکت ایسوس قابلیت‌هایی را روی این محصول تعبیه کرده تا بتوان نسبت به هزینه‌ی انجام شده محصولی با کیفیت را دریافت کرد. مادربرد ROG STRIX B250G GAMING دارای 4 اسلات حافظه با پشتیبانی از 64 گیگابایت رم از نوع DDR4 است. حداکثر پردازنده‌ی قابل پشتیبانی توسط این محصول 2400/2133مگاهرتز است. رم‌های DDR4 نسبت به نسل قبلی خود یعنی رم‌های سری DDR3 می‌توانند با سرعت بیشتری پردازش‌ها را انجام دهند و از طرفی مصرف انرژی کم‌تری دارند. این مادربرد از قابلیت XMP برای داشتن پردازش‌های بیشتر در رم پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی مادربرد یک درگاه PS/2 برای اتصال ماوس و کیبورد، یک درگاه DVIو یک درگاه HDMI برای اتصال مانیتور به چشم می‌خورد. درگاه‌های USB ارائه شده در این محصول شامل چهار درگاه USB2.0 و دو درگاه USB3.1 است. به کمک درگاه USB3.1 ارائه شده روی این محصول می‌توان اطلاعات را با سرعت زیاد انتقال داد.

 

ایده برتر پارسیان :

همان طور که مشاهده می کنید، مادربرد ایسوس Asus ROG STRIX B250G GAMING دارای امکانات و قابلیت های متعددی است و یک انتخاب ایده آل برای گیمرها و علاقه مندان به انجام بازی های کامپیوتری به شمار می آید. از جمله ویژگی های این مادربرد می توان به سازگاری با سی پی یوهای نسل شش و هفت اینتل، مجهز بودن به چهار اسلات رم، یک اسلات کارت گرافیک، شش کانکتور ساتا 3.0 و دو کانکتور M.2 اشاره کرد. همچنین در این مادربرد از جدیدترین تکنولوژی های ایسوس و اینتل بهره برده شده که باعث توانایی بالایی آن در اجرای بازی های گرافیکی روز شده است. طراحی ظاهری زیبا و جذاب، ارائه صدایی واقعی و قوی، قابلیت انجام بازی در شبکه، مجهز بودن به پورت های ارتباطی کاربردی و کیفیت ساخت عالی از دیگر ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت مادربرد مخصوص بازی ایسوس ROG STRIX B250G GAMING در میان کاربران شده است.

مشخصات فنی:

  • اسلات های توسعه : 2 * PCIe 3.0/2.0 x1
  • تعداد رابط ساتا (Sata) : شش کانکتور SATA 3.0، دو کانکتور M.2
  • تعداد کانال صدا : 8 کانال
  • مشخصات گرافیکی : پشتیبانی از پردازنده گرافیکی تجمیع شده اینتل: Integrated Graphics Processor- Intel® HD Graphics دارای یک اسلات برای نصب کارت گرافیک: 1 x PCIe 3.0/2.0 x1 (x16 mode)
  • چیپ : Intel B250
  • کانکتور : کانکتور برق اصلی 24 پبن ATX , هدر برق فن پردازنده
  • بلوتوث : ندارد

حافظه RAM:

  • تعداد اسلات رم : چهار عدد
  • ظرفیت حافظه RAM : 64 گیگابایت
  • نوع حافظه RAM : DDR4

پردازنده:

  • سوکت پردازنده : Intel LGA 1151
  • نوع پردازنده : Intel

امکانات ارتباطی:
پورت اتصال : پورت PS/2: یک عدد کمبو، پورت USB 3.1: دو عدد، پورت USB 2.0: چهار عدد، دارای پورت های DVI، HDMI، LAN، جک 3.5 میلی متری: سه عدد

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی