نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

خرید روتر وایرلس تی پی لینک TP-LINK TL-WR840N

محمد کمالی | پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳ ق.ظ

روتر بی سیم TL-WR840N تی پی لینک با سرعت ۳۰۰Mbps دستگاهی با قابلیت اتصال به شبکه هایی با ساختار های ترکیبی کابلی و بی سیم است که به صورت ویژه جهت تامین نیاز های شبکه های اداری کوچک و خانگی طراحی شده است. این روتر دارای عملکردی عالی در ارائه سرویس وایرلس می باشد بطوریکه این روتر را به انتخابی مطمئن و کم هزینه برای اجرای برنامه هایی مانند ویدئو های HD به صورت آنلاین، VoIP و بازیهای آنلاین تبدیل نموده است. همچنین، دکمه WPS که روی بدنه این مودم قرار گرفته است تمهیدات لازم را برای راه اندازی سریع و آسان یک شبکه وایرلس محافظت شده توسط رمز گذاری WPA2 فراهم می سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ابن روتر در ادامه مطالب همراه ما باشید، این محصول را در سه سایت معتبر فروش کالاهای دیجیتال بررسی کردیم :

 

دیجی کالا :

روتر بی‌سیم TL-WR840N دستگاهی مرکب از اتصال باسیم و بی‌سیم است که برای ادارات کوچک و مصارف خانگی طراحی شده است. TL-WR840N عملکرد بی‌سیم بسیار خوب و تحسین‌برانگیزی دارد و برای استریم کردن ویدیو، تماس‌های VoIP و بازی‌های آنلاین بسیار مناسب است. همچنین دکمه‌ی «نصب محافظت‌شده‌ی وایفای» WPS بر روی بدنه‌ی روتر کدگذاری WPA2 روتر را تضمین می‌کند و آن را از استفاده‌های دیگران حفاظت می‌کند. این روتر که با استانداردهای IEEE 802.11b/g/n سازگاری دارد به کاربران سرعتی برابر با 300Mbps ارائه می‌دهد که برای اهداف مصارف خانگی بسیار مناسب است. فناوری CCA (فناوری کانال آزاد) به‌صورت خودکار از تداخل سیگنال با دستگاه‌های دیگر جلوگیری می‌کند و از این طریق عملکرد بی‌سیم را بهبود می‌بخشد. همچنین ادمین شبکه می‌تواند با استفاده از قابلیت QoS میزان پهنای باند به هر کامپیوتر را تعیین کند. نصب این روتر بسیار آسان بوده و با استفاده از Wizard های در نظر گرفته شده در مدتی کوتاه نصب‌شده و کاربر می‌تواند از آن استفاده کند.

 

کیمیا آنلاین:

تی پی لینک 300Mbps مدل TL-WR840N - TP-Link TL-WR840N 300Mbps Wireless مدل جدید دستگاه های قدرتمند شرکت تی پی لینک می باشد که در سالیان اخیر مورد توجه کاربران اینترنت قرار گرفته و امروزه به یکی از مهم ترین وسیله در زمینه ارتباطات اینترنتی و شبکه تبدیل شده است. از مهم ترین وِیژگی های این دستگاه جدید می توان به ارزش بالای خرید در برابر قیمت ماسب، کارآیی و عملکرد فوق العاده، امکانات و قابلیت‌ های فراوان، کیفیت ساخت ایده ال، طراحی و ظاهر زیبا اشاره کرد.

 

ایده برتر پارسیان :

می توان روتر وایرلس تی پی لینک TP-LINK TL-WR840N را با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به چهار پورت LAN، یک پورت WAN و دو آنتن، پشتیبانی از اتصال بی سیم و با سیم، سرعت انتقال دیتای 300 مگابیت بر ثانیه ای، نشانگرهای LED کاربردی و امنیت بالا در اتصال به شبکه وای فای یک انتخاب ایده آل برای مصارف خانگی و اداری دانست. این روتر بر روی باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز عمل می کند و با استانداردهای IEEE 802.11b/g/n سازگار است. بنابراین شما می توانید از روتر تی پی لینک مدل TL-WR840N برای اتصال به شبکه وای فای و انجام بازی آنلاین، برقراری تماس VoIP، استریم ویدئو، مرور صفحات وب و... استفاده کنید.

مشخصات کلی

  • رنگ : سفید
  • ابعاد : 35*182*128 میلی متر
  • سیستم عامل سازگار : Microsoft: Windows 98SE, Windows NT, Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 , Mac, Linux

مشخصات فنی

  • تعداد آنتن : دو عدد
  • سرعت : حداکثر 300 مگابیت بر ثانیه
  • فرکانس پایه : 2.4 گیگاهرتز

پورت اتصال

  • پورت اتصال : LAN 10/100Mbps, WAN 10/100 Mbps
  • تعداد پورت : چهار پورت LAN، یک پورت WAN
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی