نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید مادربرد ایسوس ASUS PRIME H310M-D

محمد کمالی | پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸ ب.ظ

مادربرد ایسوس مدل Prime H310M-D R2.0، یکی از محصولات شرکت ایسوس می باشد. شرکت ایسوس به عنوان بزرگترین تولیدکنندگان قطعات کامپیوتری مشهور می باشد. این محصول دارای چیپست H310 می باشد که از پردازنده های نسل هشتم شرکت اینتل از نوع LGA1151 پشتیبانی می کند. همچنین مادربرد Asus Prime H310M-D R2.0 از حافظه رم از نوع DDR4 پشتیبانی می کند و با وجود 2 درگاه رم در این محصول، می توانید تا 32 گیگابایت حافظه رم کامپیوتر را بر روی مادربرد Asus H310M-D مورد استفاده قرار دهید. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید مادربرد ایسوس Prime H310M-D R2.0 ، لیست قیمت انواع مادربردهای ایسوس و مشخصات آن ها را بررسی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطالب با ما همراه باشید :

 

دیجی کالا :
مادربرد «PRIME H310M-D» شرکت «ایسوس» (ASUS)، یکی از محصولات این شرکت است که از فرم فاکتور microATX بهره می‌برد. این فرم فاکتور در بسیاری از کیس‌ها به‌خوبی پشتیبانی می‌شود. سوکت استفاده شده در مادربرد PRIME H310M-D از نوع LGA 1151 شرکت «اینتل» (Intel) است که از چیپست Intel H310 بهره می‌برد. تعداد اسلات حافظه‌ی رم در مادربرد ایسوس مدل PRIME H310M-D دو عدد و از نوع DDR4 است که می‌تواند تا 32 گیگابایت رم را پشتیبانی کند. اگر قصد تهیه‌ی یک مادربرد میان‌رده برای انجام کارهای روزمره را دارید، PRIME H310M-D می‌تواند با ارائه امکاناتی مناسب انتخابی هوشمندانه برای شما باشد؛ همچنین تعداد کانکتورهای SATA3.0 در این محصول چهار عدد است. در پنل پشتی این مادربرد دو درگاه USB3.1 و دو درگاه USB2.0 برای اتصال انواع تجهیزات مشاهده می‌شود. شرکت ایسوس این مادربرد را به خروجی VGA تجهیز کرده است که در کنار خروجی HDMI انتخاب‌هایی را برای گرفتن خروجی از این محصول فراهم کرده‌اند. برای اتصال به شبکه‌های کامپیوتری PRIME H310M-D دارای یک درگاه LAN است.

 

ای تی مال :

اگر برای انتخاب مادربرد مناسب برای کیس خود مردد هستید و بودجه متوسطی برای اینکار اختصاص داده اید ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پیشنهاد ما برای شما مادربرد «PRIME H310M-D» شرکت ایسوس ASUS  می باشد. مادربرد Asus prime H310M یکی از محصولات شرکت ASUS است که با بهره بردن از فرم فاکتور microATX در بسیاری از کیس ها پشتیبانی می شود. سوکتی که در مادربرد PRIME H310M-D استفاده می شود از نوع LGA 1151 شرکت intel است که از چیپست INTEL H310 استفاده میکند. این مادربرد میان رده گزینه مناسبی برای کسانیست که در کارهای روزمره خود از کامپیوتر استفاده میکنند. مادربرد ASUS PRIME H310M-D بواسطه دارا بودن دو اسلات کارت حافظه رم DDR4 با توانایی پشتیبانی تا 32 گیگ رم امکانات مناسبی را برای شما ارائه می کند. پنل پشتی مادربرد ASUS PRIME H310M-D شامل دو درگاه USB 3.1 با سرعت 10 گیگا‌بیت در ثانیه و دو درگاه USB 2.0 با سرعت 480 مگا‌بیت می باشد که برای اتصال انواع تجهیزات جانبی کاملا مناسب است. همچنین مادربرد ASUS PRIME H310M-D دارای دو خروجی VGA و HDMI میباشد که دست شما را برای گرفتن خروجی از هر کدام از این حالتها که مایل باشید آزاد گذاشته است. تعداد کانکتورهای انتقال اطلاعات سریال همچون هارد دیسک، سی دی، DVD و SSD در مادربرد ASUS PRIME H310M-D چهار عدد از نوع SATA3.0 است. ضمنا مادربرد ASUS PRIME H310M-D دارای یک درگاه LAN برای اتصال به سایر شبکه های کامپیوتری میباشد.

 

ایده برتر پارسیان :

مادربرد ایسوس مدل Asus PRIME H310M-D یکی از مادربردهای خوش ساخت و کارآمد موجود در بازار است که هم برای استفاده در کامپیوترهای شرکتی و اداری و هم سیستم های گیمینگ میان رده می توان بر روی آن حساب باز کرد! مشخصات این مادربرد شامل مجهز بودن به دو اسلات رم (سازگار با حافظه های رم DDR4)، پشتیبانی از پردازنده های نسل هشت و نه اینتل، بهره بردن از یک اسلات کارت گرافیک، دو اسلات PCIe x1، یک کانکتور M.2، چهار رابط ساتا 3.0 و پورت HDMI می شود. سازگاری با فناوری واقعیت مجازی (VR)، امکان استفاده در شبکه، ارائه تصویر 4K، صدای HD و بهره مندی از طراحی 5X Protection III از دیگر ویژگی هایی است که سبب محبوبیت مادربرد گیمینگ ایسوس PRIME H310M-D در میان کاربران شده است.

مشخصات فنی

  • اسلات های توسعه : PCI    2 x PCIe 2.0 x1
  • تعداد رابط ساتا (Sata) : چهار رابط ساتا 3.0، یک کانکتور M.2
  • تعداد کانال صدا : هشت کانال
  • مشخصات گرافیکی : سازگار با پردازنده گرافیکی تجمیع شده اینتل: Integrated Graphics Processor- Intel® HD Graphics دارای اسلات: 1 x PCIe 3.0/2.0 x16 (x16 mode, gray)
  • چیپ : Intel H310
  • کانکتور : کانکتور برق 4 پین ATX , هدر برق فن پردازنده، کانکتور برق اصلی 24 پبن EATX، کانکتور 4 پین Chassis Fan، کانکتور خروجی S/PDIF، جامپر 2 پین Clear CMOS
  • بلوتوث : ندارد

حافظه RAM

  • تعداد اسلات رم : 2 عدد
  • ظرفیت حافظه RAM : حداکثر 32 گیگابایت
  • نوع حافظه رم : DDR4

پردازنده

  • سوکت پردازنده : Intel LGA 1151
  • نوع پردازنده : Intel

امکانات ارتباطی:
پورت اتصال : پورت PS/2: یک عدد کومبو، پورت USB 3.1: دو عدد، پورت USB 2.0: دو عدد، دارای پورت های VGA، HDMI، LAN جک 3.5 میلی متری: 3 عدد

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی