نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

معرفی مودم روتر دی لینک D-LINK DSL-2740M ADSL2+ N300

محمد کمالی | پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷ ب.ظ

مودم روتر وایرلس دی لینک مدل N300 DSL-2740M یک مودم همه کاره و با کارایی بالا مناسب برای منازل و ادارت کوچک است. این روتر با قابلیت +ADSL 2 که دارد از سرعت بالای دانلود و آپلود فایل ها بهره می برد و شما می توانید اینترنت خود را با کامپیوتر و دیگر دستگاه ها به اشتراک بگذارید. در ادامه مطالب با بررسی بیشتر این مودم در سه سایت معتبر همراه ما باشید :

دیجی کالا :

مودم روتر «DSL-2740U» محصولی از برند «دی-لینک» (D-Link) است. این مودم روتر بی‌سیم، شباهت زیادی به مدل 2750U همین شرکت دارد و تنها تفاوتش با مدل نام‌برده، نداشتن پورت USB است. DSL-2740U با به‌کارگیری درگاه یکپارچه‌ی پرسرعت +ADSL2 به اینترنت متصل می‌شود و سرعت دانلود 24 مگابیت بر ثانیه و آپلود 1 مگابیت بر ثانیه را برای شما فراهم می‌سازد. با این دستگاه می‌توانید اینترنت خود را با کامپیوترها و دیگر دستگاه‌های تحت شبکه به اشتراک بگذارید؛ همچنین این مودم روتر قادر است بستری امن و مطمئن را با به‌کارگیری فایروال و کیفیت سرویس (QoS) که شامل حفاظت فایروال، کنترل دسترسی کاربر، استاندارد امنیت بی‌سیم WPA/WPA2 و سیستم الویت‌بندی انتقال‌داده‌هاست، برای ارتباطات صوتی، دانلود فایل و انجام بازی‌های رایانه‌ای روی اینترنت برای شما فراهم سازد. شبکه‌ی بی‌سیم داخلی با کارآیی بسیار بالا و استاندارد بی‌سیم N همراه با سرعت 300 مگابیت در ثانیه، فناوری ایدئالی برای برقراری ارتباطات بی‌سیم با سرعت زیاد هستند که هم‌زمان با دستگاه‌های بی‌سیم 802.11n/g/b هم سازگاری دارند و اتصال آماده‌ای را برای کاربران بی‌سیم فراهم می‌کند. در عین حال با استفاده از 4 پورت اترنت (RJ45) می‌توان به صورت هم زمان سیستم‌های کابلی تحت شبکه را هم به اینترنت متصل کرد.

 

تکنوسان :

مشخصات و بررسی

مودم ۲ آنتن D-Link DSL-2740M ADSL2+ N300
مودم روتر ADSL2 Plus بی‌ سیم N300 دی-لینک مدل ۲۷۴۰M
ابعاد : ۳۲*۱۲۷٫۸*۱۸۲٫۸ میلی متر

محدوده فرکانسی : ۲٫۴GHz – 2.484GHz

سرعت انتقال داده : ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه

تعداد درگاه اترنت RJ-45 : چهار عدد

تعداد درگاه RJ-11 : یک عدد

استاندارد بی سیم : IEEE802.11b/g/n

دارای دو آنتن خرجی

قدرت آنتن ها : ۵dBi

همراه با نشانگر LED برای نمایش وضعیت روشن و خاموش ، internet ، DSL ، بی سیم ، شبکه LAN

دکمه ها : کلید روشن و خاموش / دکمه ریست / کلید WPS

 

ایده برتر پارسیان :

با خرید مودم روتر دی لینک D-Link DSL-2740M ADSL2+ N300 و استفاده از آن می توانید از اینترنت پرسرعت ADSL2+ در منزل یا شرکت محل کار خود بهره مند شوید! این مودم روتر دارای دو آنتن با قدرت گیرندگی 5 دسی بل است و سرعت انتقال دیتای حداکثر 300 مگابیت بر ثانیه را برای شما به ارمغان می آورد. ضمن اینکه این محصول به چهار پورت اترنت RJ-45 و یک پورت RJ-11 مجهز است و امکان استفاده از آن در شبکه های کابلی داخلی به عنوان روتر نیز وجود دارد. امنیت بالا در ارائه اینترنت وای فای، مجهز بودن به نشانگرهای LED کاربردی، کیفیت ساخت بسیار مطلوب و طراحی ظاهری شیک از دیگر ویژگی های مودم روتر وای فای دی لینک DSL-2740M ADSL2+ N300 است که سبب محبوبیت بالای آن در میان کاربران شده است.

مشخصات کلی

  • رنگ : مشکی
  • ابعاد : 182.8*127.8*32 میلی متر

مشخصات فنی

  • نوع ADSL : ADSL2+
  • تعداد آنتن : دو آنتن
  • سرعت : 300 مگابیت بر ثانیه
  • Router : دارد
  • فرکانس پایه : 2.4 گیگاهرتز

پورت اتصال

  • پورت اتصال : RJ-45, RJ-11
  • تعداد پورت : دارای چهار پورت اترنت RJ-45 و یک پورت RJ-11
  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی