نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

نقد و بررسی کالاهای دیجیتال

امروز فروشگاه های آنلاین زیادی با تنوع کالایی بسیار وجود دارد که انتخاب ها را برای خرید کمی سخت تر می کند.
به همین منظور این وبلاگ راه اندازی شد تا با نقد و بررسی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ وتبلت، کامپیوتر و قطعات، لوازم خانگی، لوازم آموزشی و فروشگاهی و مواردی از این دسته به بررسی فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه بپردازیم.
امید بر این است که از این طریق رقابت برای فروشگاه های آنلاین بهتر شده و کاربران با اطلاعات بیشتری به خرید آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید یخچال 15 گلد فلت تاچ A امرسان

محمد کمالی | شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۵:۰۸ ب.ظ

یخچال امرسان مدل RH15D به صورت تک درب طراحی شده است. محفظه داخلی یخچال دارای 7 طبقه، 1کشو و 4 طبقه تعبیه شده در درب آن است. از ویژگی‌های این یخچال می‌توان به سیستم کنترل دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل، سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی، طبقابت شیشه‌ای نشکن، جای مخصوص بطری و لبنیات، پایه‌های قابل تنظیم و چرخ‌دار، لامپ ال‌ای‌دی، کشوی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات، قفل کودک و فضای زیاد و مناسب اشاره کرد. گفتنی است که یخچال ۱۵ فوتی امرسان مدل RH15Dدارای آبسردکن هم است.یخچال 15فوت امرسان مدل RH15Dبا ارتفاع تقریبا ۲ متر، وسیله‌ای کاربردی برای استفاده در فضاهای کوچک همچون آپارتمان، ادارات، بیمارستان‌ها، خوابگاه‌ها و مکان‌هایی از این قبیل است که به کمک آن می‌توانید انواع مواد غذایی، نوشیدنی، میوه و سبزیجات را تا مدت‌ها تازه و در دمای مطلوب نگهداری نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این یخچال در ادامه مطالب همراه ما باشید :

 

امرسان شاپ :

یخچال‌ها براساس شکل ظاهری به چند دسته دوقلو، ساید‌بای‌ساید و تک درب تقسیم بندی می‌شوند. یخچال دوقلو و ساید‌بای‌ساید قسمت بیشتری را برای فریزر در نظر گرفته‌اند و مناسب خانواده‌هایی با اعضای بیشتر هستند. یخچال فریزر امرسان طبقات زیادی را برای فریزر تعبیه کرده تا مواد منجمد شده بیشتری را بتوان در آن جای داد. یخچال فریزر دوقلو 15 فوت امرسان در هر بخش خود ۱۵ فوت ظرفیت دارد که در مجموع ۳۰ فوت گفته شده و این نشانگر کاربری بالای آن است.

برخی افراد به دلیل مشغله‌های کاری تمایل دارند که موادغذایی را فریز کرده و به مرور زمان مصرف کنند از این رو داشتن یک فریزر بزرگ برای آن‌ها اهمیت دارد. ساخت یخچال در انواع مختلف به رفع نیاز همه قشرها کمک می‌کند. این محصول برای هر یخچال و فریزر دو درب جدا در نظر گرفته است به همین دلیل به آن دو تکه هم گفته می‌شود.

 

حامی دکور :

گنجایش کل به فوت : 15
نمودار مصرف انرژی : A
سیستم سرد کننده سریع
سیستم گردش هوای اجباری
تعداد طبقات: 7 عدد
تعداد طبقات درب: 3 عدد
بقات شیشه ای نشکن
– جنس بدنه ورق فولادی
– جا لبنیاتی و بطری
– کشوی میوه و سبزیجات تازه
پایه های قابل تنظیم و چرخ دار
ارتفاع:1810 میلی‌متر
عمق با درب :685 میلی‌ متر
پهنا:600 میلی‌متر
گارانتی ۳۶ ماهه امرسان
شناسه کالا: 2901188700295

 

ایده برتر پارسیان :

شرکت امرسان یکی از شرکت های شناخته شده ایرانی در زمینه تولید انواع لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، کولر گازی، یخچال فریزر و... است که محصولات آن همواره با استقبال قابل توجهی از جانب کاربران مواجه شده است. یخچال 15 گلد فلت تاچ A امرسان یکی از محصولات با کیفیت این شرکت است که دارای 7 طبقه داخلی، یک کشو و 4 طبقه در درب است. این یخچال فاقد فریزر و جایخی است و برای آن دسته از افرادی ارائه شده که نیازی به منجمد کردن مواد غذایی ندارند. از جمله ویژگی های این یخچال 15 فوتی می توان به مجهز بودن به آبسردکن، نمایشگر تاچ، سیستم خنک سازی سریع و سیستم عیب یاب هوشمند اشاره کرد. یخچال 15 گلد فلت تاچ A آبخوری وسط دستگیره اهرمی امرسان برای استفاده خانواده های دارای تعداد افراد متوسط، ادارات و شرکت ها گزینه مناسبی محسوب می شود.

مشخصات کلی

  • شناسه کالا : 2901188700295
  • گنجایش فریزر : فریزر ندارد
  • نوع یخچال : یخچال تک
  • برچسب مصرف انرژی : A

مشخصات یخچال

  • لامپ یخچال : دارد 
  • جهت باز شدن درب یخچال : راست
  • تعداد طبقات یخچال : 7 طبقه
  • تعداد کشو یخچال : یک عدد

سایر مشخصات
آبسردکن : دارد 
نمایشگر : دارد

  • محمد کمالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی